رشت- دادستان مرکز گیلان از دستگیری ۷ اخاذ با عناوین جعلی طی دو ماه گذشته در استان خبر داد و گفت: مردم برای راستی آزمایی این ادعاها، استعلام‌های لازم را از سامانه ۱۵۸۰ دریافت کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات پایتخت از شناسایی و کشف پرونده با موضوع اخاذی و اغفال در شبکه اجتماعی اینستاگرام خبر داد و گفت: مجرم با خوش صحبتی رمز اینستاگرام شاکی را گرفته بود.
ورامین- رئیس پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی شرق استان تهران از دستگیری هفت عامل تخریب خانه و خودروهای شهروندان در این شهرستان خبر داد و گفت: این افراد در کمتر از ۱۲ ساعت دستگیر شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری مرد جوانی که با معرفی خود به عنوان مأمور از شهروندان زورگیری می‌کرد خبرداد و گفت: تا کنون متهم به ۱۰ فقره سرقت و اخاذی از شهروندان معترف شده است.
ولیپور گودرزی با بیان اینکه متهم ۲۵ سال سن داشت، گفت: این فرد پس از دستگیری تحت بازجویی قرار گرفت که در جریان آن به کلاهبرداری و اخذ وجوه از شاکیان اعتراف کرد. او همچنین معترف شد که با جعل گواهی فوت متواری شده وتصور نمی‌کرده که از سوی پلیس دستگیر شود.
معاون اجتماعی فرهنگی پلیس فتا فراجا از دستگیری عامل سریالی فریب و اخاذی بانوان با ترفند فعالیت در مدلینگ در فضای مجازی خبر داد.
معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری کلاهبردار ۵۰۰ هزار دلاری که خود را نماینده تام الاختیار دستگاه قضائی معرفی کرده بود، خبر داد.
رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری سارق حرفه‌ای که با استفاده از لباس نظامی و مدارک هویتی جعلی از شهروندان سرقت می‌کرد، خبر داد.
جانشین پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری چهار سارق و یک مالخر خبر داد و گفت: متهمان تحت پوشش مامور پلیس از نوجوانان دختر و پسر جنوب تهران اخاذی می‌کردند.
دوست دوران کودکی پل پوگبای فرانسوی به دلیل اتهامات مختلف دستگیر شد.
گروگانگیری که با ربایش فردی قصد اخاذی از خانواده‌ وی را داشت، دستگیر شد.
رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری فردی که با خرید چک‌های سرقتی اقدام به اخاذی و شرخری از شهروندان کرده بود، خبر داد.
دوم دی ماه فرمانده انتظامی خراسان رضوی از دستگیری چهار متهم به آدم ربایی که با نقشه اخاذی ۲۰۰ هزار دلاری، سه تبعه عراقی را در مشهد ربوده بودند خبر داد؛ این سه تبعه عراقی از شهر نجف برای زیارت امام رضا(ع) به مشهد سفر کرده بودند. منبع: تسنیم
در سیاست خارجی درگیر دائم با اسرائیل را رقم می زنید، آقای سیستانی در عراق را برای دستگیری روح الله زم می رنجانید و رابطه‌تان را با او را بهم می زنید. با عربستان سعودی هم به ته خط می رسید در حدی که متحدین شما تاسیسات نفتی او را می زنند، و او هم ایران اینترنشنال را برای شما تجهیز می کند تا در خیابان‌های خودتان جنگ شود، با اروپا هم تمام عیار درگیر می شوید و خودتان را نفر دوم جنگ اوکراین می‌کنید و با امریکا هم تکلیف معلوم است؛ چه کسی گفته اتخاذ چنین سیاست‌هایی عاقلانه است؟‌ در آن واحد درگیری با سیاسیون داخلی، و رنجاندن همه از خودتان ، خون به دل کردن مردم در حوزه اقتصادی، چه دستاوردی برای نظام تا کنون داشته است. در مسائل فرهنگی، سخت گیری‌های زیادی را اعمال می‌کنید. مسئولان مربوطه در این حوزه همه ضعیف هستند. این همه بی تدبیری برای چیست؟
روز جمعه دوم دی ماه امسال فرمانده انتظامی خراسان رضوی از دستگیری چهار متهم به آدم ربایی که با نقشه اخاذی ۲۰۰ هزار دلاری، سه تبعه عراقی را در مشهد ربوده بودند خبر داد؛ این سه تبعه عراقی از شهر نجف برای زیارت امام رضا (ع) به مشهد سفر کرده بودند.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ دستگیری مأمور قلابی هنگام اخاذی/ ویروس شبه ایدز!/ کلاهبرداری زوج جوان با صرافی آنلاین/ ۸۰ فقره سرقت در پرونده باند دزدان سابقه دار/ پسر معتاد مظنون به قتل مادر/ قتل به خاطر ۵۰ میلیون تومانی که گم شد/ شکار مردان با وعده ازدواج موقت!/ پایان جیب بری‌های سریالی عروس و خواهر شوهر‌ها
دستگیری مأمور قلابی هنگام اخاذی
معاون نظارت بر اماکن عمومی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ عنوان کرد: این دو متهم با توجه به اینکه فاقد سابقه قبلی بودند با هماهنگی قضائی با اخذ تعهد آزاد شدند.
رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ زوایای پنهان ماجرای دستگیری دکتر فرهود پدر علم ژنتیک را بیان کرد.
رئیس پلیس فتا فراجا گفت: متهمان پرونده طی برقراری تماس صوتی با شهروندان در بستر پیام رسان‌های موبایلی و اعلام برنده شدن در قرعه کشی با آرم صدا و سیما اقدام به اخذ اطلاعات شخصی و در نهایت از حساب مال باختگان برداشت غیرمجاز داشتند.
رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری دو مرد و یک زن ماساژور که پس از ارائه خدمات از شهروندان زورگیری می‌کردند، خبر داد.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ شوخی مرگبار دو برادر/ متهم به قتل: جسد همسرم را در بیابان دفن کردم/ چالشی برای اخاذی!/ دستگیری شرور فراری در تونل مخفی/ ۳هزار سرقت از منازل کرمان در ۴ ماه!/ بازداشت متهم ۴۰۰ میلیون دلاری/ قتل باجناق زیر چرخ‌های خودرو!/ شگرد عجیب مرد نوازنده برای سرقت از مشتریان
با توجه به اینکه مدتی است بازار سرمایه روند صعودی را آغاز کرده است و شاخص کل در حال رشد می باشد، بسیاری از سهامداران پیگیر این مسئله هستند که این صعود شاخص کل تا کجا ادامه خواهد داشت؟ در این مطلب تحلیل شاخص کل را با امواج الیوت انجام داده ایم.
فعالان بازار ارز در دومین روز هفته شاهد نوسان محدود شاخص ارزی بودند. این در حالی است که بهای دلار در بازار آزاد همچنان در کانال 30 هزار تومانی در نوسان است.
شبکه‌ی ده نفره تروریستی مورد بحث در قالب چند هسته‌ی هماهنگ و همپوشان، مأموریت‌های متنوع و چندگانه‌ی تخریب، انفجار، حمله به مراکز و تأسیسات حیاتی و اقتصادی کشور تا ایجاد راه بندان جاده‌ای و اخاذی از مردم و به‌ویژه از کارآفرینان موفق بومی را در دستور کار خود داشتند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ