دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان خوزستان گفت: دستورات قضایی به ضابطان در برخورد با افرادی که حجاب شرعی را رعایت نکنند صادر شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اهواز - دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان خوزستان گفت: پرونده فوت دو کودک اهوازی از طریق سقوط در دریچه‌های روباز فاضلاب شهری، با صدور کیفرخواست به دادگاه ارسال شده اند.
اهواز- دادستان مرکز خوزستان با بیان اینکه موضوع مرگ نوزاد سه ماهه اهوازی در بیمارستان ابوذر اهواز در دست بررسی است، گفت: در این خصوص پرونده قضائی تشکیل و اقدامات تحقیقاتی آغاز شد.
اهواز- دادستان عمومی و انقلاب مرکز خوزستان گفت: با افرادی که در مراسم عروسی و عزا اقدام به تیراندازی می‌کنند، برخورد قضائی می‌شود.
دادستان عمومی و انقلاب مرکز خوزستان از صدور کیفر خواست پرونده فوت پسربچه در چاه فاضلاب کوی مدرس اهواز خبر داد.
اهواز- دادستان عمومی و انقلاب مرکز خوزستان، تعداد پرونده‌های قضائی مختومه شده در یک سال اخیر در دادسراهای استان را ۲۴ هزار و ۱۲۲ فقره اعلام کرد.
اهواز- دادستان مرکز خوزستان از صدور دستور جلب مقصران حادثه سقوط کودک اهوازی به فاضلاب که منجر به فوت شده بود، خبر داد.
اهواز- دادستان مرکز خوزستان گفت: به منظور حفظ ایمنی و سلامت مسافران پل طبیعت اهواز تا اطلاع ثانوی پلمب و بسته شد.
اهواز- دادستان عمومی و انقلاب مرکز خوزستان از برخورد قاطع با بی حجابی و جرایم منافی عفت عمومی خبر داد و گفت: رعایت نشدن حجاب «جرم مشهود» است و پلیس ملزم به برخورد با این افراد است.
اهواز- دادستان مرکز خوزستان از دستگیری ۷۵ نفر از متکدیان اتباع بیگانه غیرمجاز در اهواز خبر داد.
اهواز - دادستان مرکز خوزستان ضمن عیادت از کودک سه ساله‌ای که در جریان قصور پزشکی دچار سوختگی شده بود، دستورات قضایی برای درمان هر چه سریع تر این کودک و رسیدگی به پرونده را صادر کرد.
اهواز - دادستان عمومی و انقلاب مرکز خوزستان از کشف یک محموله سلاح جنگی پیش از ورود به آبادان خبر داد.
اهواز - دادستان عمومی و انقلاب مرکز خوزستان از بازداشت ۲ نفر از معاونان شرکت آب و فاضلاب خوزستان به اتهام قصور در ترمیم معابر پس از عملیات اصلاح شبکه فاضلاب خبر داد.
اهواز - دادستان عمومی و انقلاب مرکز خوزستان از بازداشت ۲ نفر از ناظران و مجریان اجرای شبکه فاضلاب اهواز خبر داد.
اهواز - دادستان عمومی و انقلاب مرکز خوزستان از دستگیری شش نفر از دلالان و اخلال‌گران بازار ارز در اهواز خبر داد.
اهواز- دادستان عمومی و انقلاب مرکز خوزستان گفت: با مقصران آلودگی اخیر هوای خوزستان قاطعانه برخورد می‌شود.
اهواز- دادستان عمومی و انقلاب مرکز خوزستان گفت: عوامل حمله تروریستی ایذه قصد داشتند اقدامات خرابکارانه دیگری در ایذه انجام دهند ‌.
دادستان تهران گفت: پرداخت ما به تفاوت قیمت طلب کشاورزان کلزاکار استان خوزستان به مبلغ ۱۸۴ میلیارد تومان با تعهد شرکت مورد نظر در دستور کار بانک ملی ایران قرار گرفت.
اهواز - دادستان مرکز خوزستان از اختصاص شعبه‌ ویژه بازپرسی برای رسیدگی به حمله تروریستی صورت گرفته در شهرستان ایذه خبر داد.
اهواز- دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان خوزستان از دستگیری عامل اصلی قتل مجید عبدالباقی خبر داد.
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان خوزستان اعلام کرد: عامل قتل مجید عبدالباقی برادر حسین عبدالباقی مالک و متهم اصلی پرونده متروپل صبح امروز در مخفیگاه خود در شهرستان کارون دستگیر شد.
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان خوزستان اعلام کرد: عامل قتل مجید عبدالباقی برادر حسین عبدالباقی مالک و متهم اصلی پرونده متروپل صبح امروز در مخفیگاه خود در شهرستان کارون دستگیر شد.
اهواز- دادستان عمومی و انقلاب مرکز خوزستان گفت: در حوزه صنایع جانبی کشتارگاه، دستور پلمب چند قسمت آن تا رفع نواقص صادر شده است.
اهواز- دادستان عمومی و انقلاب مرکز خوزستان با اشاره به پیگیری مشکلات کشتارگاه سنتی اهواز و تشکیل پرونده برای متخلفان گفت: حکم حبس برای متولی کشتارگاه صادر شد.
با دستور دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان خوزستان پل فولاد اهواز تا رفع کامل ایرادات فنی بسته شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ