رئیس کل دادگستری البرز با بیان اینکه معیارهای دوگانه اروپا و غرب، برخلاف ادعاهای مدعیان حقوق بشر است، گفت: هیچ منافع مادی در خارج از کشور ندارم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: ما پول را بر اساس ضوابط قبول می‌کنیم. ابتدا پول باید به حساب پرسپولیس بیاید و بعد خرج شود. اینکه خارج از ضوابط پول بدهد قبول نمی‌کنیم.
رئیس دادگستری تهران در واکنش به این فیلم به دادستان اسلامشهر دستور داد که به‌صورت فوری این سارقان شناسایی و دستگیر شوند.
رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در واکنش به خبر افزایش مشترکین اینترنت سیار گفت: آمار رسمی حوزه ارتباطات را از وزارت ارتباطات دریافت کنید.
رضا پورحسینی رئیس دانشکده روانشناسی دانشگاه تهران در حساب توئیتری خودش نوشت: جناب آقای اژه‌ای گرامی، «نظام ارجاع» به روانشانس و روانپزشک دارای روند علمی و حرفه‌ای است، تنها افراد متخصص می‌توانند افراد را به روانشناس و روانپزشک ارجاع دهند تا بیهوده به آن‌ها برچسی نخورد.
ریاست جمهوری عراق به اظهارات مداخله جویانه سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در انتقاد از عملکرد عبداللطیف رشید در لغو حکم صادره سال ۲۰۱۳ درباره اسقف کلیسای کاتولیک کلدانی واکنش نشان داد.
واسور برنامه‌های فراری برای مدرنیزه کردن خودروی این فصل را فاش کرد.
رییس سازمان بهزیستی کشور درباره خبر انتصاب احتمالی زاکانی به عنوان دستیار ویژه رئیس‌جمهور در امور آسیب‌های اجتماعی گفت: تا خبر رسمی و متقنی را در دایره مصوبات هیات دولت نداشته باشیم قابلیت اتکا و استناد را نخواهد داشت. ما استقبال می‌کنیم از اینکه دستگاه‌های همکار در کنار سازمان نسبت به وظایف قانونی مسیر را طی کنند.
رئیس فدراسیون دوچرخه سواری در خصوص مشکل تجهیزات دوچرخه‌سواران اعزامی به بازی‌های پاراآسیایی هانگژو چین گفت: مشکل تجهیزات نه تنها برای پارادوچرخه‌سواران حتی برای دوچرخه سواران اعزامی به بازی‌های آسیایی نیز وجود دارد و باید مسئولین نگاه ویژه‌ای از نظر اعتباری نسبت به فدراسیون‌های تجهیزات محور داشته باشند.
رییس فدراسیون دوچرخه سواری در خصوص مشکل تجهیزات دوچرخه‌سواران اعزامی به بازیهای پاراآسیایی هانگژو چین گفت: مشکل تجهیزات نه تنها برای پارادوچرخه سواران حتی برای دوچرخه سواران اعزامی به بازیهای آسیایی نیز وجود دارد و باید مسوولین نگاه ویژه‌ای از نظر اعتباری نسبت به فدراسیون‌های تجهیزات محور داشته باشند.
رئیس جمهور عراق به تحولات جنین در کرانه باختری و جنایاتی که رژیم صهیونیستی مرتکب شد، واکنش نشان داد.
رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا گفت اطمینان دارد که کشورهای این قاره به خوبی مسابقات مختلف جهانی را میزبانی می‌کنند.
رئیس شورای اتحادیه اروپا امروز در واکنش به تحولات داخلی روسیه گفت: حمایت ما از اوکراین و ولودیمیر زلنسکی تزلزل ناپذیر است.
واکنش حجت الاسلام اژه ای رییس دستگاه قضا به اتفاق رخ داده در استان البرز و فوت، معلولیت، نابینایی و مسمومیت تعدادی از افراد بواسطه مصرف مُسکر مسموم را در این فیلم مشاهد می‌کنید.
رییس فدراسیون شمشیربازی می‌گوید، به ملی‌پوش شمشیربازی اپه زنان ایران اعلام کرده بودند به شرط حضور در مسابقه انتخابی به قهرمانی آسیا اعزام می شود.
رییس بنیاد شهید درباره اظهار نظر فرزندان برخی شهدا درباره حوادث کشور گفت: این‌ها پدران‌شان کسانی بودند که درمسیر انقلاب، آرمان‌های انقلاب و مکتب امام به شهادت رسیدند. ممکن است فرزندان شان دچار مشکلاتی شده باشند، البته خانواده ایثار و شهادت در همین اغتشاشات نشان داد محکم پای کار انقلاب و کشور بوده و هنوز هم حاضر به فداکاری است.
با تلاش زیادی که صورت گرفت، مدیرکل با قرار وثیقه موقتا آزاد و مدیر «حافظیه» دو شب است در بازداشت به سر می‌برد. رییس نهاد ریاست‌جمهوری، وزیران میراث و دادگستری و… دو روز است همه تلاش می‌کنیم، اما این بانوی مومنه و متخصص ـ مدیر حافظیه ـ در بازداشت و پدر و مادر سالخورده‌اش چشم‌انتظار و نگران هستند! اما گویا اراده‌ای برای حل مساله نیست؟! به‌راستی به کجا چنین شتابان؟! با این رفتار‌ها و احکام قضایی به دنبال اثبات چه چیزی هستیم؟!
پس از ارسال نامه رئیس فدراسیون والیبال ایران به گراسا، او با ارسال نامه‌ای به داورزنی دلجویی کرده و قول پیگیری بیشتر داد.
رئیس کل دادگستری استان تهران در خصوص نامه منتشر شده دادگستری مبنی بر ناایمن بودن یک ساختمان مربوط به مجموعه‌های بهداشتی تهران، توضیحاتی داد.
چهل و هشتمین جلسه هیأت عمومی اتحادیه سراسری کانون‌های وکلای دادگستری ایران امروز چهارشنبه ۱۳ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ با وجود قطع صدای سالن همایش و بروز برخی ممانعت‌ها برگزار شد.
رئیس اتحادیه سراسری کانون‌های وکلای دادگستری ایران(اسکودا) با اشاره به ماجرای فوت دردناک نوزادی در یکی از بیمارستان‌های واقع در شهریار که گفته شده است بر اثر سهل‌انگاری کادر درمان بیمارستان صورت گرفته است، از مدعی‌العموم خواست با پیگیری مجدانه‌ این موضوع، هرگونه قصور یا تقصیر فردی و ساختاری را مورد تعقیب قرار داده و حقوق بزه‌دیدگان و جامعه را به شکل حداکثری تامین و تضمین کند.
محمود صادقی در واکنش به خبر احضار خود به دادسرا در نامه‌ای خطاب به رئیس قوه قضاییه نوشت: شما هرچه در مناسبت‌های مختلف از ضرورت رعایت عدل و داد در دادگستری داد سخن بدهید اگر این فرمایشات در مقام عمل به منصه ظهور نرسد پر کاهی ارزش نخواهد داشت.
این کوتاهی‌ها تنها درباره مسئله آب بلکه در تمام زمینه‌ها از دولت قبل بر دولت سیزدهم تحمیل شده و دولت سیزدهم بالاجبار باید پاسخگوی تمام قصور دولت قبل باشد.
امروز دوشنبه ۳۰ خرداد ۱۴۰۱ اطلاعیه‌های زیادی بر روی سایت کدال قرار گرفت که در این مطلب به بررسی مهمترین اطلاعیه‌ها خواهیم پرداخت.
رئیس کل دادگستری استان یزد با تکذیب خبر ترور مرحوم ایوب انتظاری جوان نخبه یزدی که چند روز قبل به علت بیماری در بیمارستان درگذشت، گفت: این موضوع، یک خبر کاملا کذب و شیطنت رسانه‌ای بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ