رسانه‌های فلسطینی بامداد چهارشنبه از حمله هوایی رژیم صهیونیستی به مناطقی در شمال و غرب نوار غزه خبر دادند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شاهدان عینی در سودان از تداوم بمباران مواضع نیروهای حمیدتی از سوی نیروهای ارتش سودان خبر دادند.
ترکیه امروز هم حمله هوایی به شمال عراق انجام داد و مواضع پ ک ک را هدف قرار داد.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیو‌ها پیرامون رویداد‌های سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.
وزیر دفاع دولت نجات ملی یمن اعلام کرد که این کشور تنش را با تنش، بمباران را با بمباران و اشغالگری را با مقاومت پاسخ می‌دهد، اما در برابر صلح نیز پایبند به صلح خواهد بود.
ترکیه امروز هم حمله هوایی به شمال عراق انجام داد و مواضع پ ک ک را هدف قرار داد.
جنگنده های ارتش سودان به شدت مواضع نیروهای پشتیبانی سریع را در خارطوم بمباران کردند.
ترکیه امروز مجددا استان دهوک در شمال عراق را هدف قرار داد.
رسانه‌های فلسطینی بامداد چهارشنبه از حمله هوایی رژیم صهیونیستی به مناطقی در شمال و غرب نوار غزه خبر دادند.
نیروهای اشغالگر رگباری از بمب‌ها را بر روی بیمارستان دولتی و منازل غیرنظامیان جنین پرتاب کردند.
افزایش آمار شهدای فلسطینی و تداوم بمباران جنین توسط جنگنده‌های رژیم صهیونیستی برای دومین روز پیاپی در سایه مقاومت نیروهای فلسطینی در برابر اشغالگران، از جدیدترین تحولات فلسطین است.
درگیری در سودان در حالی ادامه دارد که شاهدان عینی از بمباران مواضع نیروهای پشتیبانی سریع از سوی جنگنده های ارتش این کشور خبر می دهند.
درگیری میان نیروهای ارتش و پشتیبانی سریع امروز هم ادامه یافت و طی آن جنگنده های ارتش مواضع نیروهای حمیدتی را بمباران کردند.
منابع عراقی اعلام کردند که جنگنده های ترکیه امروز یکشنبه یک منطقه را در استان اربیل در اقلیم کردستان عراق بمباران کردند.
منابع فلسطینی اعلام کردند احمد ابودقه، معاون فرمانده نیروی موشکی گردان های سرایا القدسِ جهاد اسلامی، امروز  در بمباران خانه‌اش در خان یونس در جنوب نوار غزه به شهادت رسید.
منابع فلسطینی اعلام کردند احمد ابودقه، معاون فرمانده نیروی موشکی گردان های سرایا القدسِ جهاد اسلامی، امروز  در بمباران خانه‌اش در خان یونس در جنوب نوار غزه به شهادت رسید.
جنگنده‌های ارتش رژیم صهیونیستی ساختمانی مسکونی را در شهرک حمد در خان یونس واقع در جنوب نوار غزه بمباران کردند.
منابع فلسطینی از دور جدید حملات هوایی ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه خبر می‌دهند.
جنبش حماس با صدور بیانیه‌ای همزمان با بمباران نوار غزه وعده داد که به اشغالگران پاسخ خواهد داد.
صهیونیست‌ها بخش‌هایی از نوار غزه را بمباران کردند.
رسانه‌های محلی اعلام کردند که آتش‌بس در غزه مشروط به تعهد رژیم صهیونیستی به بمباران هیچ مکان یا هدفی در نوار غزه است.
هواپیماهای اسرائیلی سایت اداره مدنی در اردوگاه جبلیه در شمال نوار غزه را بمباران کردند.
جنگنده‌های ارتش رژیم صهیونیستی از ساعاتی پیش حملات هوایی گسترده‌ای را علیه اهداف مختلف از جمله پایگاه‌های مقاومت در نوار غزه آغاز کرده است. ارتش اسرائیل در پاسخ به حملات راکتی به شمال فلسطین اشغالی در حال بمباران نوار غزه است. جنگنده‌های اسرائیلی با ده‌ها موشک پایگاه‌های مقاومت و چندین زمین کشاورزی را در مناطق مختلف نوار غزه بمباران کردند. این حملات تا این لحظه تلفات جانی نداشته، اما خسارات زیادی در پی داشته است.
جنگنده‌ها و بالگردهای رژیم صهیونیستی در پاسخ به حملات موشکی و خمپاره‌ای گروه‌های مقاومت فلسطین، مناطقی از نوار غزه در اردوگاه الشاطی و مرکز غزه را بمباران کردند.
«یک حمله موشکی که اخیرا از سوی اوکراین علیه نیروهای "واگنر" وابسته به روسیه در "پوپاسنا" رخ داد، به لطف یک پُست شبکه اجتماعی بود که یک روزنامه نگار حامی روسیه بدون توجه به پروتکل های امنیتی آن را در شبکه های اجتماعی قرار داده بود. هنگامی که وی عکسی را در نرام افزار تلگرام بارگذاری کرد که یک پایگاه و تابلو در خیابان را نشان می داد، او به صورت سهوی به نیروهای اوکراینی سرنخ هایی را داد تا بفهمند که وی در کجا قرار دارد. در ادامه نیروهای اوکراینی نیز محل مذکور را بمباران کردند.»

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ