رسانه‌های مطرح آمریکایی ضمن ارزیابی پیروزی رجب طیب اردوغان در انتخابات ریاست‌جمهوری ترکیه، این پیروزی را نشانه تقویت احساسات ملی‌گرایانه و لغو تبعیت از آمریکا در ترکیه قلمداد کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رسانه‌های عبری در گزارش‌هایی به عملیات پرواز چندین فروند از پهپادهای مقاومت فلسطین در آسمان غزه پرداخته‌اند.
رسانه‌های عبری در گزارش‌هایی به عملیات پرواز چندین فروند از پهپادهای مقاومت فلسطین در آسمان غزه پرداخته‌اند.
رسانه‌های رژیم صهیونیستی در واکنش به تعیین سفیر از سوی عربستان در فلسطین این اقدام را یک پیام قاطع از سوی ریاض خطاب به تل آویو توصیف کردند.
رسانه‌های بیگانه به آزادسازی ۶ میلیارد دلار از اموال مسدود شده ایران در کره جنوبی واکنش نشان دادند.
روز پنجشنبه رسانه‌ها از مذاکرات غیر مستقیم ایران و آمریکا در قطر خبر دادند که این امر به آزاد سازی وجوه مسدود شده ایران در کره جنوبی منجر شد.
نخست وزیر اسبق رژیم صهیونیستی به گزارش‌های رسانه‌ای درباره توافق ایران و آمریکا واکنش نشان داده و نسبت به چنین توافقی ابراز نگرانی کرده است.
شکست تیم فوتبال استقلال در فینال جام حذفی و رفتارهای ریکاردو ساپینتو بازتاب زیادی در رسانه‌های کشور پرتغال داشت و یک روزنامه حرکات سرمربی استقلال را «باورنکردنی» توصیف کرد.
رسانه‌های آمریکایی، انتخاب مجدد رجب طیب اردوغان در انتخابات ریاست جمهمری ترکیه را «دلیلی بر تقویت احساسات ملی گرایانه در این کشور برشمردند.»
توقف غیر قابل انتظار تیم الهلال عربستان مقابل تیم اوراواردز ژاپن در دیدار رفت فینال لیگ قهرمانان آسیا به اشکال مختلفی در رسانه‌های عربستانی بازتاب داشته است.
رسانه‌های صهیونیستی به سفر وزیر خارجه ایران به لبنان و حضور در نوار مرزی میان این کشور و اراضی اشغالی واکنش نشان دادند.
سفارت روسیه در واشنگتن به واکنش رسانه‌هایی آمریکایی به تایید حکم بازداشت خبرنگار نشریه وال‌استریت‌ژورنال از سوی دیوان عالی مسکو، عکس‌العمل نشان داد.
منابع رسانه‌ای از حملات هوایی ائتلاف آمریکایی به مناطقی در دیرالزور سوریه در واکنش به حمله راکتی به پایگاه این ائتلاف در میدان گازی «کونیکو» خبر دادند.
پاسخ تاد بولی، مالک آمریکایی چلسی، به یک خبرنگار بعد از پیروزی دیشب تیمش مقابل لیدز بعد از شش بازی ناکامی در کسب پیروزی مورد توجه رسانه‌ها قرار گرفته است.
واکنش رسانه‌های سعودی به شکست امشب مقابل تیم ایرانی
خبر رونمایی از پایگاه زیرزمینی نیروی هوایی ارتش با واکنش‌های فراوانی از سوی کاربران شبکه‌های اجتماعی همراه شده است.
مادا ۹ فقط یک رندر کامپیوتری نیست که شرکت سازنده قصد تولید آن در آینده را داشته باشد، بلکه یک خودروی واقعی و قابل رانندگی است. همین موضوع آن را از محصولاتی مانند Ares S۱ و SP Automotive Chaos متمایز می‌کند.
وب‌سایت ردیابی پرواز نشان داد که پرواز ماهان‌ایر در نزدیکی دوبی به سمت فرودگاه کیش تغییر مسیر داده است.
سخنگوی دولت با اشاره به تلفات طوفان آمریکا گفت: اگر این اتفاق در ایران رخ می‌داد بنگاه‌های رسانه‌ای تا ماه‌ها سیاه‌نمایی می‌کردند.
این خبر به سرعت کانون واکنش‌ها را به سوی خود جلب کرد. هم در میان رسانه‌ها و هم در فضای مجازی، اعدام محسن شکاری بیشترین توجهات را به خود معطوف کرد. علاوه بر کاربران ایرانی، در سطح خارجی نیز مقام‌های سیاسی آمریکایی و اروپایی به این موضوع واکنش نشان دادند.
این خبر به سرعت کانون واکنش‌ها را به سوی خود جلب کرد. هم در میان رسانه‌ها و هم در فضای مجازی، اعدام محسن شکاری بیشترین توجهات را به خود معطوف کرد. علاوه بر کاربران ایرانی، در سطح خارجی نیز مقام‌های سیاسی آمریکایی و اروپایی به این موضوع واکنش نشان دادند.
روزنامه ایران ارگان رسانه‌ای دولت در طرحی گرافیکی به هجمه‌ها علیه تیم ملی فوتبال ایران واکنش نشان داد و و با تیتر «در میان نامردی‌ها» نوشت: «تیم ملی بین تهمت و توهین‌های فوج فوج بی‌وطن و نامرد، با تمام توان به میدان رفت و با افتخار جنگید.»
سخنگوی فدراسیون فوتبال به اقدام یکی از رسانه‌های آمریکایی که پرچم ایران را تغییر داده بود، واکنش نشان داد.
در پی انتشار گزارشی در روزنامه آمریکایی وال‌استریت‌ژورنال و ادعایی که در آن مبنی بر وجود تهدید «حمله‌ای قریب‌الوقوع» از سوی ایران به مواضعی در خاورمیانه مطرح شده بود، سرگی لاوروف وزیر امور خارجه روسیه در گفتگو با همتای ایرانی خود در واکنش به این ادعا گفت، رسانه‌های غربی کارزاری برای ایجاد تنش‌زایی در منطقه خلیج فارس به راه انداخته‌اند.
سخنگوی وزارت خارجه کشورمان گفت: اگر آمریکایی‌ها در موضع‌گیری‌های رسانه‌ای خود می‌گویند امکان بازگشت به توافق وجود ندارد یا برنامه‌ای برای این کار ندارند پس چرا از طریق واسطه‌ها پیام می‌دهند و چرا از طریق واسطه‌ها بر آمادگی خود برای از سرگیری توافق تاکید می‌کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ