میخائیل اولیانوف نماینده دائم روسیه به تحرکات اروپاییها برای تعیین سقف قیمت برای نفت روسیه واکنش نشان داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رسانه‌های عبری در گزارش‌هایی به عملیات پرواز چندین فروند از پهپادهای مقاومت فلسطین در آسمان غزه پرداخته‌اند.
رسانه‌های عبری در گزارش‌هایی به عملیات پرواز چندین فروند از پهپادهای مقاومت فلسطین در آسمان غزه پرداخته‌اند.
عضو کمیسیون قضایی مجلس گفت: در قانون جدید افرادی که اقدام به برهنگی یا ولنگاری می‌کنند، در مرحله اول از طریق پیامک به آن‌ها اخطار داده می‌شود. البته با افرادی که به صورت سازمان‌یافته دست به ولنگاری و مقابله با قانون بزنند، برخورد قطعی صورت خواهد گرفت.
سخنگوی وزارت علوم در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: هیچ فرایند مخفیانه برای جذب هیات علمی در دانشگاه‌ها وحود ندارد و نخواهد داشت.
پژمان بازغی رئیس صنف بازیگران سینما و بازیگر فیلم پرونده باز است، در اکران مردمی فیلم پرونده باز است در سینما ارگ تجریش نسبت به صدور حکم برای برخی سینماگران از جمله سعید روستایی واکنش نشان داد. او همچنین مضمون فیلم پرونده باز است را بخشش خواند و تاکید کرد این چیزی است که این روزها باید بیشتر به آن توجه کرد. پرونده باز است آخرین فیلم کیومرث پوراحمد همچنان در حال اکران است.
نماینده دائم روسیه در سازمان‌های بین‌المللی مستقر در وین به انتشار گزارش‌های عجیب درباره رویت یک نهنگ «جاسوس» متعلق به مسکو واکنش نشان داد.
آئورلیو دی‌لورنتیس، رییس باشگاه ناپولی به شایعه خروج اوچیانو اسپالتی از این تیم واکنش نشان داد و گفت: «نمی‌خواهم بالهای او را قیچی کنم، آزادی خیلی مهم است.»
میخائیل اولیانوف در واکنش به اظهارات اخیر جیک سالیوان درباره ایران گفت: نشانه مثبت این است که گزینه دیپلماتیک، به قضاوت گفته‌های خودش، همچنان روی میز است.
نماینده دائم روسیه در سازمان‌های بین‌المللی مستقر در وین امروز به موضع‌گیری کاخ سفید درباره ایران واکنش نشان داد.
نماینده دائم روسیه در سازمان‌های بین‌المللی در وین به ادعای غنی سازی ۸۴ درصد در ایران واکنش نشان داد.
مذاکره کننده ارشد هسته‌ای روسیه در خصوص مواضع ادعایی و تکراری غرب علیه ایران که در توئیت جوزپ بورل، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا آمده بود، گفت: «بروکسل نمی‌فهمد که چنین زبانی با مقامات ایران کار نمی‌کند.»
نماینده روسیه در سازمان‌ های بین‌ المللی در وین امروز به موضع‌گیری آلمان علیه مذاکرات رفع تحریم‌های ضدایرانی واکنش نشان داد.
نماینده دائم روسیه در سازمان‌های بین‌المللی به سکوت تروئیکای اروپایی در قبال اظهارات مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا درباره «جایگزین نداشتن برجام» واکنش نشان داد.
نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی واقع در وین در صفحه شخصی خود در توییتر در واکنش به بیانیه آمریکا عنوان کرد که سیاست فشار حداکثری آمریکا دلیل اصلی افزایش میزان غنی‌سازی اورانیوم توسط ایران بوده است.
در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند: حاجی بازداشت‌ شده در عربستان به ایران بازگشت / نماینده مجلس: بیشتر بازداشت‌شدگان خراسان رضوی گروه سنی ۱۴ تا ۱۸ هستند / حضور فرمانده نیروی قدس سپاه در جلسه دور جدید مجمع تشخیص مصلحت نظام/ وزیر سابق ارشاد: برای بداخلاقی مجوزسازی نکنیم و ... را می‌خوانید.
در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند: حاجی بازداشت‌شده در عربستان به ایران بازگشت/ نماینده مجلس: بیشتر بازداشت‌شدگان خراسان رضوی گروه سنی ۱۴ تا ۱۸ هستند / حضور فرمانده نیروی قدس سپاه در جلسه دور جدید مجمع تشخیص مصلحت نظام/ وزیر سابق ارشاد: برای بداخلاقی مجوزسازی نکنیم و ... را می‌خوانید.
اولیانوف نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی در وین در واکنش به اظهارات اخیر جوزپ بورل، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا، در صفحه توییترش نوشت: البته او حق دارد بدبین باشد. اتحادیه اروپا کمک قابل توجهی به مذاکرات وین کرد. اگرچه، جا دارد بپرسیم که آیا تمامی ما (از جمله اتحادیه اروپا)، هر کاری که لازم بود را برای نهایی کردن موفقیت‌آمیز این روند انجام داده‌ایم یا نه؟ پاسخش لزوما مثبت نیست.
اولیانوف گفت: ما به وضوح به یاد داریم که به همکاران غربی‌مان درباره پیامد‌های اقدامات عجولانه‌شان هشدار دادیم و از آن‌ها خواستیم از طرح این قطعنامه صرف‌نظر کنند. تصمیم ایران برای خاموش کردن و انتقال دوربین‌ها و تجهیزات نظارتی، واکنشی مستقیم به این قطعنامه بود.
«میخائیل اولیانوف» در توئیتی نوشت: پیامد‌های بسیار منفی تصویب قطعنامه درباره ایران در نشست ژوئن شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی را باید به خاطر بیاوریم. روسیه پیش از از رای گیری در مورد آن هشدار داده بود.
نماینده روسیه در سازمان های بین المللی مستقر در وین به ادعاهای مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا مبنی بر کم رنگ شدن خوش بینی درباره حصول توافق در مذاکرات وین واکنش نشان داد.
اظهارات سخنگوی وزارت خارجه آمریکا مبنی بر باقی ماندن برخی موضوعات در مذاکرات رفع تحریم های ایران، با واکنش نماینده روسیه در سازمان های بین المللی مستقر در وین مواجه شد.
اظهارات سخنگوی وزارت خارجه آمریکا مبنی بر باقی ماندن برخی موضوعات در مذاکرات رفع تحریم های ایران، با واکنش نماینده روسیه در سازمان های بین المللی مستقر در وین مواجه شد.
نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی واقع در وین در توییتی نوشت که هم‌اکنون شانس عبور از "خط پایان" مذاکرات وین وجود دارد.
اولیانوف در ادامه گفت: روسیه هیچ وقت مانعی سر راه احیای برجام[توافق هسته‌ای] نبوده و نخواهد بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ