رئیس جمهور سابق آمریکا با ابراز خوشحالی از تغییر مالکیت شرکت توییتر، گفت که «توییتر حالا با دستانی عاقل اداره می‌شود»؛ وی همچنین مالکان قبلی این شبکه اجتماعی را روان‌پریش و مجنون خواند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر ورزش و جوانان از روند بازسازی ورزشگاه آزادی ابراز رضایت و اعلام کرد این مجموعه به ورزشگاهی در شان ملت تبدیل می شود.
رئیس جمهور در جلسه هیأت دولت با ابراز رضایت از گزارش وزیر راه و شهرسازی درباره اقدامات موثر این وزارتخانه برای ساماندهی وضعیت مسکن در راستای پیگیری سیاست‌های دولت در زمینه واگذاری زمین و اعمال سیاست‌های مدیریت عرصه مسکن، خواستار تداوم این اقدامات شد.
ایشان با ابراز رضایت از وضعیت موجودِ حکومت و دولت عراق، آن را نتیجه اتحاد مردم و گروه‌های عراقی برشمردند و خاطرنشان کردند: عراق دارای شخصیت‌ها و فکر‌های خوب و جوانان پرانگیزه و پرتحرکی است که باید از این ثروت ملی استفاده و زمینه‌های این اتحاد حفظ شود.
فدراسیون جهانی تنیس در پیامی از میزبانی خوب ایران و برگزاری تور جهانی تنیس ابراز رضایت کرد.
تنیسورهای رومانی و سوریه که عنوان اول و دوم رقابت های تنیس فیوچرز در جزیره کیش را به خود اختصاص دادند از میزبانی ایران در این رقابت ها ابراز رضایت کردند.
کارشناس داوری با ابراز رضایت از عملکرد تیم داوری دیدار پرسپولیس و سپاهان در مورد سه صحنه مشکوک این دیدار صحبت کرد.
رئیس فدراسیون کوهنوردی با ابراز رضایت از نتایج آسیایی و جهانی به دست آمده توسط تیم یخ نوردی در کره جنوبی و فرانسه گفت: با تیم جمع و جوری که داشتیم بهترین نتایج ممکن به دست آمد.
رئیس فدراسیون کوهنوردی با ابراز رضایت از نتایج آسیایی و جهانی به دست آمده توسط تیم یخ نوردی در کره جنوبی و فرانسه گفت: با تیم جمع و جوری که داشتیم بهترین نتایج ممکن به دست آمد.
روایت نماینده شبکه تلویزیونی کویت از اولین کنگره و نمایشگاه زنان تاثیر گذار در ایران در گفتگو با مهر را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
وزیر امور اقتصادی و دارایی در بازدید از انبارهای اموال تملیکی استان تهران از وضعیت این انبارها ابراز رضایت کرد.
رئیس جمهور با ابراز رضایت از پیشرفت‌های صورت گرفته در صنعت فضایی، توفیقات حاصل شده در این زمینه را شاهدی بر شکست تحریم‌ها و تلاش برای منزوی کردن جمهوری اسلامی ایران دانست.
رئیس فدراسیون ووشو با ابراز رضایت از عملکرد ووشوکاران جوان ایران در مسابقات قهرمانی جهان آن را عرض‌اندام دوباره ووشوی ایران دانست.
شاکیان پرونده ماهان صدرات، یکی از بازداشتی‌های اعتراضات اخیر ایران که با اتهام محاربه، در خطر اعدام قرار دارد، اعلام رضایت کرده و همزمان ابراز امیدواری کردند که قوه قضائیه هم در حکم اعدام این جوان بازداشتی تجدیدنظر کند.
رئیس جمهور اوکراین ضمن ابراز رضایت از آنچه که روند مثبت روابط با رژیم صهیونیستی خواند، از همکاری اطلاعاتی تل آویو با کی یف قدردانی کرد.
مدیرعامل پرسپولیس از عملکرد کادرفنی و بازیکنان این تیم ابراز رضایت دارد و امیدوار است با این روند به هدف‌شان که دستیابی به قهرمانی است نزدیک شوند.
سخنگوی باشگاه اتحاد کلباء با تمجید از عملکرد تیم فرهاد مجیدی، اعلام کرد آنها از نتایج به دست آمده رضایت دارد.
رودی فولر، مدیر ورزشی سابق بایرن لورکوزن، از اولین حضور ژابی آلونسو روی نیمکت این تیم ابراز رضایت کرد.
مربی نساجی با ابراز رضایت از عملکرد بازیکنان این تیم در جدال با نفت مسجدسلیمان، امیدوار است مقابل ذوب آهن نیز به نتیجه مطلوب دست یابند.
هافبک نفت مسجدسلیمان با ابراز رضایت از شرایط این تیم، امیدوار است موفقیت آنها در ادامه مسیر لیگ تداوم داشته باشد.
هافبک نفت مسجدسلیمان با ابراز رضایت از شرایط این تیم، امیدوار است موفقیت آنها در ادامه مسیر لیگ تداوم داشته باشد.
سرپرست فدراسیون شمشیربازی با ابراز رضایت از روند مجمع انتخاباتی کمیته گفت: انتخابات واقعا دموکراتیک بود.
اصفهان- سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان از کسب تساوی مقابل ذوب آهن ابراز رضایت کرد
سرمربی تیم ملی هندبال ایران با ابراز رضایت از عملکرد بازیکنانش در بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی، حق تیم ایران را رسیدن به فینال این بازی‌ها عنوان کرد.
سرمربی تیم ملی هندبال ایران با ابراز رضایت از عملکرد شاگردانش در دیدار مقابل ترکیه، هدف خود را کسب مدال در بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی عنوان کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ