رئیس فدراسیون ووشو با ابراز رضایت از عملکرد ووشوکاران جوان ایران در مسابقات قهرمانی جهان آن را عرض‌اندام دوباره ووشوی ایران دانست.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر پیشین ورزش با تاکید بر اینکه عملکردش در دوره تصدی وزارتخانه باید توسط جامعه ورزش قضاوت شد، انتخاب کیومرث هاشمی را به جا و نوید بخش عنوان کرد.
عباس جدیدی ابتدای جلسه نسبت به یک بند اساسنامه انتخاباتی در خصوص چگونگی انصراف کاندیدا اعتراض کرد و در ادامه نسبت به اینکه چرا به عنوان اولین کاندیدا باید صحبت کند، معترض شد.
وزیر ورزش با بیان اینکه ۷۱ اماکن ورزشی در سامانه جامع مبین ثبت شده است، گفت: در مجموع ۱۲ هزار و ۶۸۴ فضای ورزشی در کشور داریم و امسال هزار زمین چمن به فضاهای ورزشی کشور اضافه می‌شود.
وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه ۷۱ اماکن ورزشی در سامانه جامع مبین ثبت شده است، گفت: در مجموع ۱۲ هزار و ۶۸۴ فضای ورزشی در کشور داریم.
رئیس فراکسیون ورزش مجلس گفت:ش است. ما انتظار داریم باشگاه‌ها مخصوصا آنهایی که پر طرفدار هستند تقاضاهایی که دارند در راستای تأمین زیرساخت‌ها باشد نه اینکه بابت حقوق مجموعه و دستمزدها باشد.
رئیس کل دادگستری استان کرمان با اشاره به اینکه جعبه سیاه بالگرد به تهران ارسال شده و بازخوانی اطلاعات درون جعبه سیاه بالگرد در تهران در حال انجام است، افزود: منتظر هستیم اطلاعات این پرونده به کرمان ارسال شود.
رئیس بیمارستان محل بستری وزیر ورزش با بیان اینکه تیم کامل پزشکی روند درمان دکتر سجادی را پیگیری می کنند، گفت: وزیر ورزش هوشیاری کامل دارد و راه می رود.
رئیس بیمارستان محل بستری وزیر ورزش با بیان اینکه تیم کامل پزشکی روند درمان دکتر سجادی را پیگیری می کنند، گفت: وزیر ورزش هوشیاری کامل دارد و راه می رود.
رئیس کمیته ملی المپیک با بیان اینکه بودجه ورزش پاسخگوی فعالیت‌های ورزشی نیست، گفت: مهدی تاج باید زودتر احکام تیم فوتبال امید را بزند.
دامغان- معاون وزیر ورزش بابیان اینکه یک هزار و ۸۰۰ طرح ورزشی دهه فجر سال جاری به بهره برداری می رسد، گفت: برای افتتاح این طرح ها بالغ بر یک هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است.
وزیر ورزش در مورد اظهارات یحیی گل‌محمدی که گفته بود از بالا نمی‌خواهند پرسپولیس قهرمان شود و اینکه آیا وزارت ورزش چنین برنامه‌ای در دستور کار دارد یا خیر، گفت: نمی‌توانم فرمایش ایشان را قضاوت کنم، اما وزارت ورزش همیشه حامی تمام ورزش کشور است و ما تلاش کردیم از رنگی شدن وزارت پرهیز کنیم. هر کسی که مسئول وزارت ورزش یا سازمان تربیت بدنی بوده، او را به شوخی به یک رنگ منتسب کردند.
معاون وزیر ورزش ضمن تاکید بر اینکه گلف پیشینه‌ای از مدال‌آوری در بازی‌های آسیایی ندارد نسبت به تحقق این مهم در ادوار آینده این بازی‌ها ابراز امیدواری کرد.
وزیر ورزش و جوانانبا بیان اینکه در جام جهانی قطر شاهد اوج فتنه دشمنان بودیم،گفت: طراحی پیچیده روباه پیر پناهنده شدن ورزشکاران وخروج بازیکنان از زمین بازی در حین انجام مسابقه بود.
معاون وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه رژیم سلطه رسانه، نیاز امپریالیسم را برای جنگ‌های رو در رو مرتفع کرده است، عنوان کرد: چرا که از دل آن مردم می‌تواند برای خودش سرباز خلق کند و نفوسی که برای آن‌ها باید بجنگد، از خودِ ملت مورد هدف، ایجاد کند.
وزیر ورزش و جوانان ضمن تاکید بر اینکه ورزش عاری از سیاست است، گفت: باید بررسی کنیم که علت عدم استقبال از خرید بلیت هواپیما چه بوده است که این بررسی انجام خواهد شد.
وزیر ورزش و جوانان گفت: ایرادی به حجاب ایشان در این جلسه گرفتند، در صورتی که خانم رکابی دو کلاه بر سر داشت یک کلاه اسپرت و یک کلاه کاپشنی که بر تنشان بود. برخی عزیزان مثل اینکه عکسی که گرفته شده بود را ظاهراً تشخیص ندادند که ایشان دو کلاه داشته و احساس کرده بودند مجدد موی ایشان است .
وزیر ورزش و جوانان در مورد اینکه هانیه رستمیان اولین سهمیه المپیک ایران را در پاریس کسب کرد اما سلاح او قرضی بوده، گفت: وظیفه داریم از او حمایت کنیم و این کار را می‌کنیم.
در تصاویر دیدار بنده با خانم رکابی هم حاشیه‌هایی ایجاد شد، چون می‌گفتند او حجاب خوبی نداشت. در حقیقت ایشان دو کلاه داشت و به دلیل اینکه از راه با لباس اسپرت رسیده بود لباس رسمی نداشتند.
تک تک عزیزان و ورزشکاران در آغوش پدر هستند. یک جایی باید نقش پدری داشته باشیم و حفظ وفاق ملی و اینکه بعضاً اشتباهی اتفاق بیفتد، در صدد جبران این اشتباه باشیم.
رشت- وزیر ورزش و جوانان با اشاره به اینکه این وزارتخانه برای تامین زیرساخت های ورزشی در استان ها برنامه دارد، گفت: پنجره هوشمند به زودی در وزارت ورزش راه اندازی می شود.
رشت- وزیر ورزش و جوانان با اشاره به اینکه این وزارتخانه برای تامین زیرساخت ها در استان ها برنامه دارد، گفت: پنجره هوشمند به زودی در وزارت ورزش راه اندازی می شود.
رئیس سابق فدراسیون فوتبال با بیان اینکه وزیر وقت ورزش یک سال او را به این وزارتخانه راه نمی‌داد، گفت: اسکوچیچ باید تا پایان جام جهانی بماند تا دو بار از یک سوراخ گزیده نشویم.
ساعت ۵:۳۰ صبح امروز قطار مسافربری طبس - یزد در حال حرکت در مسیر خود بود که در محدوده ایستگاه مزینو (در محدوده شهرستان طبس-استان خراسان جنوبی) از ریل خارج شد. برابر گزارش اولیه پنج واگن از ریل خارج شده است، اما ابعاد این فاجعه رو به تکوین است تا جایی که دو تن از وزرا عازم محل حادثه شده اند و بر شمار جان باختگان افزوده می‌شود.
با این حضور به نظر می‌رسد اختلاف‌ها به پایان رسیده است یا اینکه وزیر ورزش قصد ایجاد تغییراتی در این فدراسیون ورزشی که خودش متخصص آن است را دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ