شاکیان پرونده ماهان صدرات، یکی از بازداشتی‌های اعتراضات اخیر ایران که با اتهام محاربه، در خطر اعدام قرار دارد، اعلام رضایت کرده و همزمان ابراز امیدواری کردند که قوه قضائیه هم در حکم اعدام این جوان بازداشتی تجدیدنظر کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مخبر با اشاره به شایعات اخیر در خصوص افزایش قیمت بنزین افزود: اینگونه شایعات و همچنین مصوبه مجلس برای اعمال محدودیت در کارتهای سوخت باعث شد که در برخی جایگاه ها شاهد صف های طولانی و ازدحام باشیم که خوشبختانه در بازدیدهایی که امروز از برخی جایگاهها داشتم، شرایط به نسبت عادی بود و مردم رضایت بیشتری داشتند.
هوشنگ نصیرزاده اعلام کرد که رضایت نامه امیرحسین حسین زاده 297 هزار یورو بوده است.
وزیر ورزش و جوانان از روند بازسازی ورزشگاه آزادی ابراز رضایت و اعلام کرد این مجموعه به ورزشگاهی در شان ملت تبدیل می شود.
قائم مقام باشگاه استقلال اعلام کرد باشگاه شارلروای بلژیک برای صدور رضایتنامه امیرحسین حسین زاده مبلغ 800 هزار یورو درخواست کرده است.
با گذشت حدود چهار سال از صدور حکم زندان برای محمدعلی نجفی شهردار اسبق تهران به اتهام قتل همسرش از صبح امروز اعلام شد که وی مشمول عفو شده و از زندان آزاد شده است.
در پی شکایت «محمد باقر قالیباف»، دادگاه، «مصطفی میرسلیم» را بابت ادعای رشوه ۶۵ میلیارد تومانی به نمایندگان مجلس برای رأی ندادن به تحقیق و تفحص از شهرداری تهران در مجلس دهم، مجرم شناخت و او را محکوم کرد.
در پی شکایت «محمد باقر قالیباف» دادگاه «مصطفی میرسلیم» را بابت ادعای رشوه ۶۵ میلیارد تومانی به نمایندگان مجلس برای رأی ندادن به تحقیق و تفحص از شهرداری تهران در مجلس دهم، مجرم شناخت و او را محکوم کرد.
وزیر دفاع روسیه اعلام کرد اوکراین برای کسب رضایت غرب غیر نظامیان خود را فدا می کند.
باشگاه شباب الاهلی پیگیر پرداخت مبلغ رضایت نامه قایدی است اما نامه نگاری های آنها با استقلال به جایی نرسیده و این می تواند مشکل دیگری برای آبی ها باشد.
رضایت مشتریان عامل کلیدی در یک بازار آزاد است. موسسه کانسومر ریپورتس هرساله میزان رضایت مشتریان از خودرو‌های مختلف را اعلام می‌کند.
وزیر امور خارجه ترکیه امروز در نشست خبری مشترک با وزیر خارجه مجارستان، اعلام کرد که آنکارا در حال حاضر نمی‌ تواند به عضویت سوئد در ناتو رضایت دهد.
وزیر امور خارجه ترکیه امروز در نشست خبری مشترک با وزیر خارجه مجارستان، اعلام کرد که آنکارا در حال حاضر نمی‌ تواند به عضویت سوئد در ناتو رضایت دهد.
وزارت دفاع فنلاند اعلام کرد در صورت رضایت آلمان، تانک های لئوپارد این کشور را به اوکراین ارسال می کند.
مربی دروازه بان های استقلال اعلام کرد بازی نکردن علیرضا رضایی مقابل تراکتور در جام حذفی تصمیم ساپینتو بوده است.
باتوجه به اینکه اتهام ماهان صدرات محاربه بود، اعلام رضایت شاکیان تاثیری در حکم اعدام او نداشت.
یک روز پس از اعلام مدیر باشگاه سوچی مبنی بر امضای قرارداد با قربان بردیف، باشگاه تراکتور به جدایی او رضایت داد.
سخنگوی باشگاه اتحاد کلباء با تمجید از عملکرد تیم فرهاد مجیدی، اعلام کرد آنها از نتایج به دست آمده رضایت دارد.
فرنکی دی‌یونگ، هافبک هلندی بارسلونا، موافقت خود را برای کاهش قرارداد در پایان فصل اعلام کرد.
رئیس بنیاد ملی گندم کاران کشور گفت: اعلام به موقع و خوب قیمت گندم رضایت گندمکاران را در پی دارد.
سردبیر سایت جماران اعلام کرد که خانواده مرحوم یادگار امام، امروز یکشنبه از حسین دهباشی اعلام رضایت می کند.
با توجه به اعلام رضایت یحیی گل محمدی برای جدایی شرزود تمیروف، با نظر سرمربی سرخپوشان این تیم به زودی مذاکره با یک گزینه دیگر را در دستور کار قرار خواهد داد.
با توجه به اعلام رضایت یحیی گل محمدی برای جدایی شرزود تمیروف، با نظر سرمربی سرخپوشان این تیم به زودی مذاکره با یک گزینه دیگر را در دستور کار قرار خواهد داد.
سرمربی پرسپولیس در نهایت رضایت خود را برای جدایی مهاجم ازبکستانی این تیم اعلام کرد.
ترکیب دارویی که خطر حملات آسم را کاهش می‌دهد

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ