کارشناس داوری با ابراز رضایت از عملکرد تیم داوری دیدار پرسپولیس و سپاهان در مورد سه صحنه مشکوک این دیدار صحبت کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کارشناس مسائل فقهی و اجتماعی با اشاره به موضوع اباحه‌گری گفت: انسان اخلاقی از نظر اسلام، انسانی است که مقید به حدود و ضوابطی بوده که اسلام آن را برای سعادت انسان تعیین کرده است.
مدیر تیم فوتبال تراکتور یک نظر کارشناسی داوری از بازی با سپاهان عنوان کرد.
کشف معدن لیتیوم در ایران معادلات قدرت را در منطقه و جهان به نفع ایران تغییر خواهد داد و اسرائیل از نزدیک چگونگی تلاش تهران برای استفاده از این کشف به نفع خود را زیر نظر دارد.
یک کارشناس داوری می‌گوید سیستمی که کمیته داوران فدراسیون فوتبال برای بازی پرسپولیس و استقلال در نظر گرفته، از سوی یوفا از چرخه خارج شده است!
نظر کارشناس داوری درباره پنالتی پرسپولیس
کارشناس داوری فوتبال کشورمان نظر خود را درباره سه صحنه مشکوک دیدار استقلال و صنعت نفت آبادان اعلام کرد.
شاهرود- کارشناس و صاحب نظر مسائل محیط زیست ضمن ارائه طرحی برای ایمن سازی محور میاندشت و میامی نسبت به عدم اتلاف یوزپلنگ آسیایی، گفت: سپر حفاظتی یوزپلنگ ایرانی از تصادفات جاده‌ای پیشنهاد شد.
اصغری کارشناس هواشناسی در انتقاد به نظر کارشناس داوری دربی تلویحا تیم مورد علاقه خود را لو داد.
داربی ۱۰۰ پایتخت در حالی به پایان رسید که نیمه نخست این دیدار از نظر داوری بحث‌ برانگیزتر از نیمه دوم این دیدار بود.
کارشناس مسائل منطقه‌ای گفت: به نظر می‌رسد امید‌ها برای برقراری رابطه تا بهار آینده بین ایران و عربستان بسیار بالا است و احتمالا سفارتخانه‌های ایران و عربستان تا اردیبهشت ماه آینده باز گشایی می‌شوند و هیات‌های دیپلماتیک به پایتخت‌های دو کشور اعزام می‌شوند.
یک کارشناس مسایل بین‌الملل با بیان اینکه حل مساله ایران و آژانس قبل از حل مساله اوکراین امکان‌پذیر نیست، گفت: اگر موضوع روسیه و همکاری‌های ایران با مسکو حل شود، مسائل و اختلافات ایران و آژانس را آمریکایی‌ها حل می‌کنند.
کارشناس داوری فوتبال ایران تصمیم بیژن حیدری در اعلام پنالتی نیمه اول بازی با سپاهان اصفهان را درست اعلام کرد.
به نظر نمی رسد نیروی وارد شده به اندازه ای باشد که باعث سرنگونی مهاجم فولاد شده باشد.
چند کارشناس داوری تایید کردن که اتفاقی که در دقایق پایانی درون محوطه جریمه فولاد رخ داد، خطا بود و باید یک پنالتی برای پرسپولیس اعلام می شد.
چند کارشناس داوری تایید کردن که اتفاقی که در دقایق پایانی درون محوطه جریمه فولاد رخ داد، خطا بود و باید یک پنالتی برای پرسپولیس اعلام می شد.
مربی تراکتور با موبایل خود صحنه گل اول گل‌گهر سیرجان را از نظر داوری کارشناسی کرد.
عابد اکبری کارشناس ارشد مسائل اروپا گفت: به نظر می‌رسد با توجه به شرایط پیش روی ایران و به‌رغم خاتمه یافتن ناآرامی‌ها در ایران طرف اروپایی طی ۴ ماه نخست سال جدید میلادی کماکان از موضعی انتقادی رفتار کرده و روابط غیر‌سازنده‌ای را بین ایران و اروپا شاهد باشیم.
کارشناس داوری تلویزیون العربیه تصمیم داور مسابقه تیم های ملی فوتبال ایران و ولز را تایید کرد.
منصور براتی کارشناس مسائل رژیم صهیونیستی گفت: اقدام به حملات سایبری، خرابکاری هسته‌ای و اقدام به ترور مقامات ایرانی از ۲۰۱۹ تاکنون، از نظر کمی به اندازه اقدامات از ۲۰۰۹ تا ۲۰۱۹ بوده است.
کارشناس داوری کشورمان قضاوت امیر عرب‌براقی در دیدار تیم‌های سپاهان و پرسپولیس را خوب توصیف کرد.
تفسیر شعار «زن، زندگی، آزادی» و «مرد، میهن، آبادی» از نظر مهمان برنامه صدا و سیما، حسن کچویان استاد دانشگاه تهران را ببینید.
مهم ترین بازی هفته اول فصل جدید با صحنه‌های مهم و اثرگذار داوری همراه بود.
در پی شکایت شهیندخت مولاوردی از اظهارات فاطمه شجاعی که درباره اقدامات وی در برنامه «جهان‌ آرا» صحبت کرده‌بود. دادگاه رسیدگی به این پرونده شکایت مولاوردی را رد و اظهارات شجاعی را تایید کرد.
برنامه مربی جدید تیم فوتبال پرسپولیس برای حضور در جمع سرخپوشان مشخص شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ