وزیر امور اقتصادی و دارایی در بازدید از انبارهای اموال تملیکی استان تهران از وضعیت این انبارها ابراز رضایت کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سوال ملی نماینده قم از وزیر امور اقتصادی و دارایی درباره عدم رعایت صرفه و منافع مردم و بیت‌المال در واگذاری بخشی از سهام دولت از هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس اعلام وصول شد.
خاندوزی درباره اقدامات انجام شده برای آزادسازی پول های بلوکه شده ایران در کره جنوبی، گفت: مذاکرات بسیار خوب و سازنده ای صورت گرفته و به محض پایان مذاکرات از طریق رییس کل بانک مرکزی اطلاع رسانی می شود.
وزیر ورزش و جوانان از روند بازسازی ورزشگاه آزادی ابراز رضایت و اعلام کرد این مجموعه به ورزشگاهی در شان ملت تبدیل می شود.
رئیس جمهور در جلسه هیأت دولت با ابراز رضایت از گزارش وزیر راه و شهرسازی درباره اقدامات موثر این وزارتخانه برای ساماندهی وضعیت مسکن در راستای پیگیری سیاست‌های دولت در زمینه واگذاری زمین و اعمال سیاست‌های مدیریت عرصه مسکن، خواستار تداوم این اقدامات شد.
روز گذشته وزیر کشور در نامه‌ای به استانداران سراسر کشور، بندهای جنجالی بخشنامه رئیس ستاد انتخابات کشور را که موجب گلایه نمایندگان مجلس شورای اسلامی شده بود را ملغی‌اثر اعلام کرد اما این اقدام هم موجب جلب رضایت نمایندگان نشد و امروز وزیر کشور برای ادای توضیحاتی در جلسه غیرعلنی مجلس حضور یافت.
وزیر امور خارجه روسیه در نشست خبری با همتای ایرانی خود در مسکو با اشاره به اینکه تهران و مسکو از رویکرد غرب در قبال کشرهای جهان ناراضی هستند، از احیای روابط تهران- ریاض استقبال کرد.
وزیر بهداشت، در نامه ای به رهبر انقلاب، اظهار رضایت ایشان در سخنرانی نوروزی از عملکرد خادمان سلامت را مایه مباهات دانست.
وزیر دفاع روسیه اعلام کرد اوکراین برای کسب رضایت غرب غیر نظامیان خود را فدا می کند.
زارع پور تنها بحث موجود در اینترنت کشور را فیلتر بودن اینستاگرام و واتس‌اپ دانسته و از وضعیت اینترنت کشور اظهار رضایت نموده است؛ ادعایی که به نظر غاطبه کاربران اینترنت کشور با آن موافق نیستند.
وزیر امور خارجه ترکیه امروز در نشست خبری مشترک با وزیر خارجه مجارستان، اعلام کرد که آنکارا در حال حاضر نمی‌ تواند به عضویت سوئد در ناتو رضایت دهد.
وزیر امور خارجه ترکیه امروز در نشست خبری مشترک با وزیر خارجه مجارستان، اعلام کرد که آنکارا در حال حاضر نمی‌ تواند به عضویت سوئد در ناتو رضایت دهد.
وزیر خارجه فنلاند می‌گوید که مشکلات اخیر سوئد برای جلب رضایت ترکیه جهت پیوستن به ناتو، شاید هلسینکی را مجبور کند تا برای پیوستن به این ائتلاف نظامی، به تنهایی وارد عمل شود.
سید احسان خاندوزی، سخنگوی اقتصادی دولت در گفتگوی ویژه خبری گفت: کمبود درهم در بازار این را تلقی ایجاد کرد که کشور ارز کم دارد.
رئیس فدراسیون ووشو با ابراز رضایت از عملکرد ووشوکاران جوان ایران در مسابقات قهرمانی جهان آن را عرض‌اندام دوباره ووشوی ایران دانست.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: راه‌اندازی سامانه برخط پایش رضایت مردم از کارکنان دستگاه‌های اجرایی کشور منجر به حفظ کرامت مردم خواهد شد.
وزیر ورزش و جوانان با ابراز رضایت از شرایط تیم ملی فوتبال در آستانه برگزاری اولین دیدار در جام جهانی قطر گفت: بیشتر از دوره های گذشته به صعود تیم ملی امیدوار هستیم.
وزیر ورزش و جوانان از شرایط حاکم جودو ایران ابراز رضایت کرد.
معاون برنامه ریزی و اقتصادی وزیر جهاد کشاورزی از کمک یارانه‌ای ۴۰ هزار میلیارد تومانی به کشاورزانی که طرح الگوی کشت را در زمین‌های زراعی خود رعایت کنند خبر داد.
در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند امام جمعه شیراز: یک جریان خاص در وسط خیابان می‌خواهد ما را از فکر کردن به پیمان شانگهای و گشایش اقتصادی‌اش دور کند / پس از دانشگاه تهران، کلاس درس دانشگاه شهید بهشتی هم آنلاین شد / فارس: اگر کسی از پوشش دیگران هیچ اثری نمی‌پذیرد، باید گفت که عادی نیست، اگر نگوییم بیمار است و ... را می‌خوانید.
در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند: امام جمعه شیراز: یک جریان خاص در وسط خیابان می‌خواهد ما را از فکر کردن به پیمان شانگهای و گشایش اقتصادی‌اش دور کند/پس از دانشگاه تهران؛ کلاس درس دانشگاه شهید بهشتی هم آنلاین شد/پس از دانشگاه تهران؛ کلاس درس دانشگاه شهید بهشتی هم آنلاین ش/فارس: اگر کسی از پوشش دیگران هیچ اثری نمی‌پذیرد باید گفت که عادی نیست، اگر نگوییم بیمار است و ... را می‌خوانید.
وزیر اطلاعات گفت: سفرهای استانی دولت رضایت مندی و امید را در بین مردم افزایش داده است.
احسان خاندوزی وزیر اقتصاد گفت: برخی به رییس‌جمهور پیشنهاد دادند رای‌تان را بگیرید و حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی را به دوره بعد موکول کنید.
وزیر امور خارجه گفت: برای تیم مذاکره کننده انتفاع اقتصادی ایران از توافق، رعایت خطوط قرمز و حفظ توان و دانش و فناوری بومی صلح آمیز هسته‌ای مورد توجه جدی است.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیوها پیرامون رویدادهای سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ