منابع فلسطینی از حضور دست کم ۵۰ هزار نمازگزار در مسجد الاقصی و اقامه نماز جمعه و همچنین تشییع باشکوه پیکر دو شهید فلسطینی در نابلس خبر دادند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
قرعه کشی یک دستگاه خودرو "تیارا"  با حضور مسوولان شهرستان سیرجان و جمعی از مشتریان مجتمع زیگورات سنتر برگزار شد.  با حضور مسوولان محلی سیرجان یک دستگاه خودرو تیارا به عنوان جایزه ویژه به همراه ده‌ها جایزه نقدی دیگر به مشتریان خوش شانس اهدا شد.
دهها هزار فلسطینی با وجود محدودیت های رژیم صهیونیستی نماز جمعه را در مسجدالاقصی اقامه کردند.
ده ها هزار فلسطینی امروز نماز جمعه را در میان تدابیر شدید امنیتی ارتش رژیم صهیونیستی در مسجد الاقصی واقع در شهر بیت المقدس اقامه کردند.
«مهمونی ۱۰ کیلومتری» عید سعید غدیر با استقبال با شکوه و حضور گسترده خانواده‌ها از میدان امام حسین (علیه‌السلام) آغاز شد و تا میدان آزادی ادامه دارد.
ده‌ها هزار فلسطینی با وجود تشدید تدابیر شدید امنیتی از سوی نظامیان صهیونیست، با حضور در مسجدالاقصی نماز عید قربان را اقامه کردند.
منابع فلسطینی اعلام کردند که ده‌ها هزار نفر در نماز جمعه این هفته در مسجد الاقصی شرکت کردند.
نماز عید فطر در مسجد الاقصی با وجود محدودیت های رژیم صهیونیستی با حضور ده‌ها هزار نمازگزار فلسطینی برگزار شد.
شامگاه گذشته در آخرین شب قدر ده‌ها هزار فلسطینی حضور باشکوهی در مسجدالاقصی داشتند.
گزارش‌های رسانه‌ای از حضور ده‌ها هزار فلسطینی در مسجدالاقصی برای اقامه نماز جمعه حکایت دارد.
در پی فراخوان گروه های ملی و اسلامی فلسطینی برای حضور گسترده در مسجدالاقصی، ده ها هزار فلسطینی با حضور در قبله اول مسلمانان جهان، در مراسم های برگزار شده حضور گسترده ای داشتند.
دهه هشتادی و نودی‌ها همگام با سایر نسل‌های انقلاب اسلامی در راهپیمایی ۲۲ بهمن حاضر شدند.
بهادری جهرمی سخنگوی دولت حضور جوانان دهه هشتادی را پرشورتر از گذشته خواند و آنان را مایه امید و پیشرفت آینده کشور دانست
خطیب نماز جمعه تهران گفت: حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن مُهر پایانی بر همه توطئه‌هاست و از طرفی برای ناکام گذاشتن دشمنانی است که در طی ۱۲۰ روز برای براندازی نظام خیز برداشتند.
مشهد ـ جشن بزرگ دختران انقلاب با عنوان «ایران دخت» با حضور ۳۰ هزار دانش آموز دختر دهه هشتادی مشهدی در ورزشگاه امام رضا (ع) برگزار شد.
منابع فلسطینی ضمن اعلام خبر حضور ده ها هزار فلسطینی در نماز جمعه مسجد الاقصی، از زخمی شدن دست کم ۲۵ فلسطینی در شهرک «بیت دجن» در نابلس در درگیری با صهیونیست ها خبر دادند.
منابع فلسطینی ضمن اعلام خبر حضور ده ها هزار فلسطینی در نماز جمعه مسجد الاقصی، از زخمی شدن دست کم 25 فلسطینی در شهرک «بیت دجن» در نابلس در درگیری با صهیونیست ها خبر دادند.
به دلیل حضور بیش از 150 هزار هوادار عراقی در محل برگزاری دیدار فینال جام خلیج فارس، برگزاری این بازی در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.
سردار نقدی، معاون هماهنگ کننده سپاه گفت: ده ها شاهد در محلی که مهسا امینی فوت کرده بود، حضور داشتند اما با وجود گذشت دو ماه، کسی نیامده شهادت بدهد که کسی را زدند.
منابع فلسطینی از حضور دست کم ۵۰ هزار نمازگزار در مسجد الاقصی و اقامه نماز جمعه و همچنین تشییع باشکوه پیکر دو شهید فلسطینی در نابلس خبر دادند.
منابع فلسطینی از حضور دست کم ۵۰ هزار نمازگزار در مسجد الاقصی و اقامه نماز جمعه خبر داد.
منابع فلسطینی از تشییع پیکر جوان فلسطینی در جنین با حضور رزمندگان مقاومت و حضور ده ها هزار نفری نمازگزاران در مسجد الاقصی خبر دادند.
روزنامه ایران نوشت: جمعیت دهه ۷۰ و ۸۰ بین ۱۵ تا ۲۰ میلیون است، اما بخش مهمی از افرادی که در میدان فعال بودند کسانی هستند که زیر ۲۱ سال سن دارند و در این میان درصد دختران در این جنبش بیشتر است.
منابع فلسطینی از حضور ۶۰ هزار فلسطینی در نماز جمعه مسجد الاقصی و یورش نظامیان صهیونیست به مناطق مختلف کرانه باختری و زخمی شدن ده ها فلسطینی خبر دادند.
ده ها هزار فلسطینی نماز جمعه را در مسجد مبارک الاقصی به جا آوردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ