دهه هشتادی و نودی‌ها همگام با سایر نسل‌های انقلاب اسلامی در راهپیمایی ۲۲ بهمن حاضر شدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بسته ویدیویی «تابناک»؛ مجموعه‌ای از ویدیوها پیرامون رویدادهای سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.
بسته ویدیویی «تابناک»؛ مجموعه‌ای از ویدیوها پیرامون رویدادهای سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.
اصفهان- مسئول تشکل‌های دینی اداره کل تبلیغات اسلامی اصفهان از حضور ۵ هزار دختر دهه‌هشتادی محجبه در اجتماع بزرگ فردا در گذر فرهنگی چهار باغ خبرداد.
بازنده‌های تنیس جهان در دو دهه اخیر معتقدند که تجربه حضور همزمان سه افسانه در این ورزش ویرانگر بوده‌ است.
اجتهادی گفت:با حضور رییس جمهور و رییس قوه قضاییه در انبارهای اموال تملیکی و همراهی دستگاه اجرایی، کالاهای رسوب شده در سال ۱۴۰۰ تعیین تکلیف شدند.
نشست خبری جشنواره رسانه‌ای آرمان با حضور دبیر جشنواره و خبرنگاران در سالن کنفرانس موسسه همشهری برگزار شد.
مدافع دهه هشتاد تیم ملی و دستیار امیر قلعه نویی امروز اولین حضور رسمی خود در سمت جدید را تجربه خواهد کرد.
حماس خواستار حضور گسترده نمازگزاران و معتکفین فلسطینی در ده روز پایانی ماه مبارک رمضان با هدف شکست توطئه‌های رژیم صهیونیستی علیه مسجد الاقصی شد.
بهادری جهرمی سخنگوی دولت حضور جوانان دهه هشتادی را پرشورتر از گذشته خواند و آنان را مایه امید و پیشرفت آینده کشور دانست
خطیب نماز جمعه تهران گفت: حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن مُهر پایانی بر همه توطئه‌هاست و از طرفی برای ناکام گذاشتن دشمنانی است که در طی ۱۲۰ روز برای براندازی نظام خیز برداشتند.
خطیب نماز جمعه تهران گفت: حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن مُهر پایانی بر همه توطئه‌هاست و از طرفی برای ناکام گذاشتن دشمنانی است که در طی ۱۲۰ روز برای براندازی نظام خیز برداشتند.
مشهد ـ جشن بزرگ دختران انقلاب با عنوان «ایران دخت» با حضور ۳۰ هزار دانش آموز دختر دهه هشتادی مشهدی در ورزشگاه امام رضا (ع) برگزار شد.
راهپیمایی روز دانش آموز در بندرعباس در کنار سواحل نیلگون خلیج فارس با حضور گسترده دهه هشتادی‌ها و دهه نودی‌ها برگزار شد.
فرمانده کل ارتش با تاکید بر اینکه باید در تربیت نیروی انسانی به تفاوت میان نسل‌ها توجه شود، گفت: ارتش سازمانی است که همه نسل‌ها، از دهه ۴۰ تا ۸۰ در آن حضور دارند و همه در کنار هم کار می‌کنند و همین ویژگی، موفقیت‌های بزرگی را برای این سازمان بوجود آورده است.
حضور قابل توجه دهه هشتادی‌ها در اعتراضات اخیراتفاقی قابل توجه بود. برخی علت آن را گفت وگو نکردن با این نسل و نشنیدن صدای آن‌ها می‌دانند و حتی به شکاف نسلی اشاره می‌کنند. اما آیا واقعاً با شکاف نسلی مواجهیم؟
ویکرد حذف، انکار و نادیده گرفتن طی سال‌های گذشته نه تنها جواب نداده بلکه همواره موجب انباشت بیشتر مطالبات نیز شده است؛ لذا ضروری به نظر می‌رسد که اکنون نهاد‌های مسئول در مسیر تعامل با نسلی گام بردارند که بر خلاف یک زندگی کودکانه معصومانه به عمیق‌ترین حوزه سیاست یعنی اعتراض و نافرمانی ورود پیدا کرده‌اند
کیهان نوشت: سال‌هاست که به‌دلیل مشکلات اقتصادی بسیاری از خانواده‌ها اداره امورات خود را نیازمند اشتغال همزمان زوجین می‌دانند و در نتیجه ممکن است پدر و مادر ساعت‌های طولانی در محیط خانواده حضور نداشته باشند، همچنین تحمیل فرهنگ غلط و مخرب تک‌فرزندی یا کاهش فرزندآوری هم آثار منفی محسوس و نامحسوس زیادی برای خانواده‌ها داشته است.»
سامان فلاح مدافع دهه هشتادی پیکان فرصت خوبی را برای حضور در جام جهانی وتبدیل شدن به جوان‌ترین بازیکن تیم ملی ایران در اختیار دارد.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان خراسان رضوی گفت: امسال همزمان با دهه پایانی صفر، تعداد ۱۰۷ پایگاه هلال احمر در نقاط مختلف محورهای منتهی به مشهد در استان خراسان رضوی خدمات ارائه می‌دهند.
دومین شب عزاداری دهه اول محرم با حضور رهبر معظم انقلاب
دومین شب عزاداری دهه اول محرم با حضور رهبر انقلاب
اولین شب مراسم عزاداری حضرت اباعبدالله الحسین علیه‌السلام در حسینیه امام خمینی (ره) با حضور رهبر انقلاب اسلامی برگزار شد.
اولین روز از مراسم عزاداری سرور و سالار شهیدان، امام حسین (ع) و یاران باوفای آن حضرت، همزمان با ششم محرم‌الحرام در دفتر حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسن روحانی برگزار شد. در این مراسم که فعالان سیاسی و چهره‌های فرهنگی نیز حضور داشتند، حجت‌الاسلام محمود رستگاری در سخنانی به شرح مظلومیت امام حسین(ع) و یارانش پرداخت و مداحان اهل بیت (ع) مرثیه‌سرایی و نوحه‌خوانی کردند. این مراسم فردا نیز برگزار خواهد شد. علی لاریجانی نیز در این مراسم حضور یافت.
اجتماع عظیم «سلام فرمانده» با حضور دهه هشتادی‌ها و نودی‌ها و خانواده‌هایشان در ورزشگاه آزادی غوغا کردند؛ جمعیتی که آنچنان بزرگ بود که گروه بزرگی از آنها پشت درهای ورزشگاه آزادی ماندند و به واسطه پرشدن ظرفیت استادیوم آزادی، امکان حضورشان در داخل استادیوم فراهم نشد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ