نماز عید فطر در مسجد الاقصی با وجود محدودیت های رژیم صهیونیستی با حضور ده‌ها هزار نمازگزار فلسطینی برگزار شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اصفهان- فرماندار ورزنه خواستار فعالیت و همکاری صد درصدی مسئولان ادارات و دستگاه‌های اجرایی شهرستان برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر و حضور حداکثری در انتخابات در پیش رو شد.
اراک- امام جمعه اراک گفت: زمینه باشکوه برگزار شدن انتخابات توسط مسئولین و نخبگان فراهم شود.
وزیر ارتباطات عراق و رئیس جمعیت هلال احمر در نشستی به منظور هماهنگی برای برپایی مراسم اربعین برگزار شده بود،بر تقویت زیرساخت‌های ارتباطی برای برگزاری باشکوه راهپیمایی اربعین تاکید کردند.
رئیس ستاد انتخابات کشور با بیان اینکه به دنبال برگزاری انتخابات باشکوه و با مشارکت حداکثری هستیم گفت: دشمن با روی آوردن به یک جنگ ترکیبی و شناختی قصد وارونه جلوه دادن واقعیت‌ها را دارد و با این روش ذهن مردم و جوانان را نشانه گرفته است.
وزیر کشور گفت: برگزاری باشکوه انتخابات مهم‌ترین اولویت کشور محسوب می شود چرا که حضور حداکثری در انتخابات لازمه اقتدار ملی و تثبیت کننده امنیت کشور است.
محمودآباد- رئیس ستاد انتخابات کشور بر ضرورت بهره‌گیری از ظرفیت جوانان برای برگزاری باشکوه انتخابات در کشور تاکید کرد.
اهواز - با حضور باشکوه مردم در روستای چله سرخ صیدون، اقامه نماز بر پیکر شهید «محمد قنبری» به امامت آیت الله موسوی جزایری برگزار شد.
تمهیدات ترافیکی برای برگزاری باشکوه اجتماع بزرگ امام رضایی‌ها مشخص شد.
رئیس هیئت کشتی آذربایجان غربی گفت: آماده برگزاری باشکوه رقابت های بین المللی کشتی آزاد جام تختی در شهر ارومیه هستیم.
معاون وزیر آموزش و پرورش با اشاره به لزوم برگزاری باشکوه جشن تکلیف دختران گفت: اگر جشن تکلیف درست طراحی می‌شد ما شاهد موضوعات امروز نبودیم.
نماز باشکوه عید سعید فطر به امامت حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در مصلای امام خمینی (ره) تهران اقامه خواهد شد.
در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، پس از برگزاری باشکوه نماز جمعه توسط نمازگزاران فلسطینی در مسجد الاقصی، نظامیان صهیونیست ۱۷ فلسطینی را بازداشت کردند.
یمنی‌ها با وجود هوای بارانی راهپیمایی باشکوهی برگزار و حمایت قوی خود را از فلسطین اعلام کردند.
برگزاری باشکوه روز جهانی قدس در کنار حمایت کشورهای مختلف عربی از مسجدالاقصی در برابر تجاوزات رژیم‌صهیونیستی از موضوعاتی است که کاربران عرب‌زبان در توئیتر به آن پرداخته اند.
فعالان عرب زبان در توئیتر با انتشار پست‌های مختلف به برگزاری باشکوه نماز جمعه در مسجد الاقصی اشاره کردند.
رئیس هیأت عالی اسلامی قدس تاکید کرد که دشمنان از دیدن صحنه برگزاری باشکوه نماز جمعه در مسجد الاقصی خشمگین شده است.
رهبر چچن با برگزاری مراسمی باشکوه ازدواج پسر ۱۷ ساله خود را جشن گرفت.
سوپر لیگ والیبال سال 1401 ایران با قهرمانی شهداب، همراه با حاشیه‌های جذاب و برگزاری مراسم اختتامیه باشکوه به پایان رسید.
معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و سرپرست فدراسیون ورزش های همگانی بر برگزاری باشکوه مسابقات مینی فوتبال محلات به عنوان بزرگترین رویداد ورزش همگانی کشور تاکید کردند.
برزیل در تدارک برگزاری باشکوه مراسم وداع با پله، اسطوره فوتبال دنیا، است.
انتظارها سرانجام به پایان رسید و جام جهانی قطر با برگزاری مراسم افتتاحیه در استادیوم البیت رسما آغاز شد. مراسمی که قطری‌ها برای باشکوه برگزار شدنش سنگ تمام گذاشته بودند.
تربت جام ـ مراسم پیاده روی جاماندگان اربعین با حضور باشکوه عزاداران و مسئولین شهرستان تربت جام برگزار شد.
اهواز- جانشین معاون هماهنگ کننده فراجا گفت: در تمامی فرآیند برگزاری مراسم باشکوه اربعین میان مسئولان نظامی، انتظامی و سیاسی بر سه اصل کرامت، امنیت و سلامت زوار تاکید شده است.
رئیس جمهور با تاکید بر ضرورت پیش‌بینی همه تمهیدات و زیرساخت‌های لازم برای حضور زائران اربعین، از دستگاه‌های ذیربط خواست با استفاده از همه ظرفیت مردمی در این مسیر فعال باشند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ