مشهد ـ جشن بزرگ دختران انقلاب با عنوان «ایران دخت» با حضور ۳۰ هزار دانش آموز دختر دهه هشتادی مشهدی در ورزشگاه امام رضا (ع) برگزار شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
روز دوم‌ رقابت‌های والیبال قهرمانی آسیا با برد ایران به پایان رسید
بیست‌ودومین دوره مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا با حضور 18 تیم به میزبانی ارومیه برگزار می‌شود.
یک کارشناس مسائل سیاسی گفت: برگزاری جشن‌های مذهبی مانند جشن غدیر و نیمه شعبان یک نیاز جامعه است که باید به آن توجه شود، زیرا شادی و روحیه را به جامعه تزریق می‌کند.
مدافع راست لژیونر تیم ایران در نخستین بازی پیش‌فصل دینامو زاگرب حضور نداشت.
تیم ملی فوتبال ایران که خود را برای جام ملت‌های آسیا آماده می کند در فینال کافا برابر ازبکستان به پیروزی رسید و قهرمان این تورنمنت شد.
تیم ملی فوتبال ایران که خود را برای جام ملت‌های آسیا آماده می کند در فینال کافا برابر ازبکستان به پیروزی رسید و قهرمان این تورنمنت شد.
کارشناس والیبال دلیل نوسان تیم ملی در رقابت‌های لیگ ملت‌ها به ویژه دیدار برابر لهستان را غرور بازیکنان دانست و گفت: در این دیدار زود جشن پیروزی گرفتیم.
جشن قهرمانی پرسپولیس در جام حذفی فوتبال ایران
شاگردان علی دوستی‌مهر موفق به کسب پیروزی مقابل تیم جوانان افغانستان شدند.
تیم فوتسال پالما بعد از کسب عنوان قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا همراه با بازیکنان ایرانی خود به لالیگا رفت و قبل از بازی رئال مایورکا در زمین فوتبال جشن قهرمانی گرفت.
سرمربی سابق تیم ملی فوتبال کنیا از اینکه این تیم فرصت بازی با ایران را به دست آورده است، اظهار خوشحالی کرد و آن را یک آزمون واقعی دانست.
فرشته کریمی خانم گل فوتسال آسیا در اقدامی قابل توجه کودکان بی‌سرپرست و بدسرپرست را به محل تمرین پیکان برد و جشن تولد 34 سالگی خود را با آنها گرفت. رشید مظاهری هم میهمان ویژه اسن مهمانی بود.
رشت- مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گیلان با اشاره به برپایی جشن میراث جهانی «ابریشم ایران» در لنگرود گفت: برپایی این همایش از اواسط اسفند ماه به خردادماه سال آینده موکول شد.
دختران آینده دار هاکی روی یخ ایران به مناسبت روز جهانی «دختران هاکی» شب شاد و مفرحی را خلق کردند.
دختران آینده دار هاکی روی یخ ایران به مناسبت روز جهانی «دختران هاکی» شب شاد و مفرحی را خلق کردند.
جشن عید مبعث با حضور برخی از شخصیت‌های فرهنگی ایتالیا، جمعی از شیعیان لبنان، مصر، افغانستان، پاکستان و ایرانیان مقیم ازجمله اعضای سفارت جمهوری اسلامی ایران و خانواده‌هایشان در رم برگزار شد.
جشن قهرمانی تیم فوتسال مس سونگون در لیگ برتر پس از آخرین مسابقه فصل برگزار شد.
مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن، در ۳۸ هزار روستا و ۱۴۰۰ شهر با حضور پرشور مردم آغاز شد.
سنگالی‌ها پس از پیروزی بر اکوادور و شش امتیازی شدن جشن بزرگی در ورزشگاه خلیفه برپا کردند.
بازیکنان و هواداران تیم فوتسال پالما بعد از صعود به مرحله نهایی لیگ قهرمانان فوتسال اروپا، با حضور دو ملی پوش ایرانی جشن قهرمانی را برپا کردند.
تمرین ریکاوری بازیکنان تیم ملی با حضور چهره‌های نیمکت‌نشین برگزار شد.
بازیکنان تیم ملی انگلیس از پیروزی پرگل و قاطعانه برابر ایران بسیار خوشحال بودند.
تیم ملی فوتسال ایران دومین دیدار خود در مسابقات قهرمانی آسیا را با پیروزی پرگل برابر چین تایپه به پایان رساند تا صعودش به مرحله بعدی این مسابقات را قطعی کند.
این اولین جشن کانون کارگردانان سینماست که یک هیات داوری، برترین کارگردان سینما و کارگردان فیلم اول را از بین فیلم های اکران شده در سال ۹۹ تا پایان پائیز ۱۴۰۰ انتخاب خواهند کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ