ده ها هزار فلسطینی امروز نماز جمعه را در میان تدابیر شدید امنیتی ارتش رژیم صهیونیستی در مسجد الاقصی واقع در شهر بیت المقدس اقامه کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سهمیه حضور تماشاگران تراکتور و پرسپولیس مشخص شد.
مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان تهران، با اشاره به امدادرسانی به ۴۴۱ نفر در جشن «مهمانی ۱۰ کیلومتری عید غدیر»، گفت: ۵۰ تیم عملیاتی در این مراسم شرکت کردند.
منابع فلسطینی در قدس اشغالی اعلام کردند که پنجاه هزار نمازگزار فلسطینی نماز جمعه را در مسجدالاقصی اقامه کردند.
تبریز- با حضور حجت السلام و المسلمین سید حسن ربانی، نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی ۴۶پروژه بخش کشاورزی با ارزشی بیش از ۵هزار و ۷۳۳ میلیارد ریال در آذربایجان شرقی به بهره برداری رسید.
اسناد مالکیت حدنگاری 2 شرکت بزرگ شرکت‌ بعد از ۵۰ سال با مساحت ۶۳ هزار و ۵۹۰ هکتار در استان اردبیل، با حضور رئیس سازمان ثبت به این شرکت‌ها تحویل داده شد.
منابع فلسطینی اعلام کردند که ده‌ها هزار نفر در نماز جمعه این هفته در مسجد الاقصی شرکت کردند.
۸۸۸طرح تعاونی به ارزش ۵هزار میلیارد تومان و اشتغال‌زایی ۱۶هزار نفر با حضور معاون اول رئیس‌جمهور و وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به صورت ویدیو کنفرانسی به بهره‌برداری رسید.
وقتی می‌گوییم عددسازی نه تنها به درد جمهوری اسلامی نمی‌خورد بلکه می‌تواند مایه وهن نیز باشد، همین است. چطور می‌شود در سال ۱۳۸۹، تعداد شرکت کنندگان ۵۰ میلیون باشد و در سال ۱۴۰۱ به ۲۰ میلیون نفر برسد و رکورد بالاترین مشارکت را بشکند. اگر واقعاً در سال ۱۳۸۹، تعداد مشارکت کننده ۵۰ میلیون بوده و الان با ۳۰ میلیون نفر ریزش به کمتر از نصف کاهش یافته که باید مسؤولان فکری اساسی‌تر کنند، اگر هم عددسازی‌های کیهانی کیهان است، که هیچ! درست مانند کسانی که با چند ده هزار نفری خواندن حضور مردم، عددبافی می‌کنند که آن هم هیچ!
مراسم افتتاحیه سه هزار و ۵۰ طرح محرومیت‌زدایی بسیج، صبح امروز با حضور فرمانده کل سپاه برگزار شد.
جانشین فرمانده قرارگاه ثارالله سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه برنامه ۱۴۰۱ هم این بود که بر بستر نارضایتی مردم سوار شوند و بتوانند یک جنبش اجتماعی دیگر ایجاد کنند، عنوان کرد: در یکی از کشورهای عربی، یک محوری با حضور امریکا، اسرائیل و انگلیس تشکیل شد و می‌خواستند از مهرماه در دانشگاه و مدارس این کار را شروع کنند
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از کاهش ۵۰ درصدی آمار حضور نوزادان و نونهالان در شیرخوارگاه‌ها در دولت سیزدهم خبر داد.
منابع فلسطینی از حضور دست کم ۵۰ هزار نمازگزار در مسجد الاقصی و اقامه نماز جمعه و همچنین تشییع باشکوه پیکر دو شهید فلسطینی در نابلس خبر دادند.
منابع فلسطینی از حضور دست کم ۵۰ هزار نمازگزار در مسجد الاقصی و اقامه نماز جمعه و همچنین تشییع باشکوه پیکر دو شهید فلسطینی در نابلس خبر دادند.
منابع فلسطینی از حضور دست کم ۵۰ هزار نمازگزار در مسجد الاقصی و اقامه نماز جمعه خبر داد.
منابع فلسطینی از حضور دست کم ۵۰ هزار نمازگزار در مسجد الاقصی و اقامه نماز جمعه خبر داد.
چارلز سوم، پادشاه کنونی بریتانیا تنها عضو خانواده سلطنتی این کشور است که از زمان انقلاب تا کنون به ایران سفر کرده است. وی در بهمن ۱۳۸۲ و پس از وقوع زلزله بم به ایران رفت و ضمن حضور در مناطق زلزله زده با سید محمد خاتمی، رئیس جمهوری وقت ایران دیدار کرد. زلزله بم در سال ۱۳۸۲ به وقع پیوست و بیش از ۵۰ هزار کشته برجای گذاشت.
منصور قنبرزاده نایب رئیس دوم فدراسیون فوتبال در خصوص مبلغ قرارداد کارلوس کی روش با تیم ملی گفت: مبلغ ۹۰۰ هزار یورو صحت ندارد. حقوق کی روش ماهانه ۵۰ هزار یورو و در مجموع دو ماه و نیم است.
توافق کی‌روش با فدراسیون فوتبال ۴ ماهه و تا پایان جام‌جهانی است و مبلغ آن ماهانه پرداختی به کی‌روش ۵۰ هزار یورو است.
یکی از آن‌ها می‌گوید: شهادت پرونده‌های ساده‌ای مثل نزاع، طلاق، توهین و... را با ۵۰۰ هزار تومان جمع می‌کنیم، اما وقتی پای پرونده‌های حقوقی و کیفری بزرگ باشد که شهادتمان نقش تعیین‌کننده در سرنوشت افراد داشته باشد، رقم شهادت تا هر رقمی که ما را راضی کند، بالا می‌رود. به‌گفته خودش حتی تجربه دریافت ۵۰ میلیون تومان را هم برای حضور ۱۰ دقیقه‌ای در جلسه دادگاه دارد.
علیرغم تدابیر امنیتی رژیم صهیونیستی در اطراف مسجدالاقصی، ۵۰ هزار فلسطینی با حضور در این مسجد، نماز جمعه را اقامه کردند.
مدیرعامل موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس گفت: در نمایشگاه شکار کرکس‌ها که به نمایش پهپادهای ساقط شده آمریکایی اختصاص داشت، در یک هفته ۵۰ هزار نفر از موزه بازدید کردند.
ده ها هزار فلسطینی نماز جمعه را در مسجد مبارک الاقصی به جا آوردند.
منابع فلسطینی گزارش دادند که نماز جمعه این هفته مسجدالاقصی با وجود ممانعت رژیم صهیونیستی از ورود نمازگزاران، با حضور ۵۰ هزار فلسطینی برگزار شد.
معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد گفت: کمیته امداد از ۴۱۰ هزار یتیم و فرزندان محسنین، ۷۰۰ هزار دانش‌آموز و ۵۰ هزار دانشجو حمایت می‌کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ