سرمربی ایرانی اتحاد کلباء می گوید: از طریق تمرینات تیم، متوجه تمایل و انگیزه بالای بازیکنان به پیروزی شدم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بعد از گذشت دو هفته، سپاهان، استقلال و پرسپولیس تنها تیم‌هایی هستند که تمام امتیازات را کسب کرده‌اند.
استقلال با وجود تمام دشواری ها توانست در دومین بازی هم با برد زمین را ترک کرده و با شش امتیاز در کنار سپاهان و پرسپولیس در بالای جدول قرار بگیرد.
شجاع خلیل‌زاده می‌گوید تمام بازیکنان تراکتور از حسین پورحمیدی حمایت خواهند کرد تا او با روحیه‌ای بالا به مسابقات برگردد.
سعیدی درباره تاثیر تورم بر زندگی نمایندگان مجلس گفت: به هر حال نمایندگان نیز از مردم هستند و جدا از آن‌ها زندگی نمی‌کنند. اینکه چرا باز هم با تمام این وضعیت علی رغم اینکه مجلس عنوان انقلابی دارد و دولت نیز عنوان محرومین را دارد، روز به روز مشکلات معیشتی مردم بیشتر می‌شود جای سوال است. الان مردم از ما هیچ توجهیی را نمی‌پذیرند. مردم به صراحت می‌گویند شما اگر واقعا منتقد یک موضوع بودید چرا از اختیارات نظارتی خود استفاده نکردید.
پیام نیازمند می‌گوید تیم‌های لیگ برتری در هفته‌ی اول شاید هماهنگی لازم را نداشته باشند.
علاوه بر تمامی حساسیت‌های جدولی و امتیازی، در ۷ مسابقه فصل جدید دو طرف با یک کینه قدیمی و شخصی به مصاف هم می‌روند.
بازیکنی که بر خلاف تمام مدارک رسمی و ارائه شده و حتی تست تراکم استخوان غیرمجاز تشخیص داده شده بود و به واسطه حضورش در بازی های استقلال از این تیم امتیاز کم شده بود، به تیم ملی نونهالان ایران دعوت شد.
سپیده بابایی در مورد مسابقات قهرمانی آسیا گفت: کشتی اول به حریف ازبکی خوردم که دو امتیاز داشتم و حریفم اخطار گرفته بود اما کشتی که تمام شد دست او را بالا بردند.
ابراهیم اشکش می گوید شرایط نفت را پذیرفته و با تمام قوا برای جنگیدن برگشته است.
«هویت ایرانی» امتیازاتی دارد و آن را دست کم نگیریم. جامعه شناسان ویژگی‌های این هویت ایرانی را شماره کرده اند؛ خیلی ملت بزرگی است. تا الآن هر جا این ملت آمده اند، مشکلات را حل کرده اند و تمام در‌ها باز شده است. اگر به ملت مراجعه کردیم، برنده شده ایم و اگر خودمان را تافته جدا بافته دیدیم، باخته ایم؛ کما اینکه گذشتگان باختند. اگر این ملت را ارج و قدر نهادیم و آن طور که هست و شایسته است دیدیم، این ملت جواب خواهد داد و جواب داده است.
مصاف دو تیم پارس جنوبی جم و خلیج فارس ماههشهر که هر دو تیم در جدول رده‌بندی به امتیازات این مسابقه احتیاج مبرم داشتند، با تساوی بدون گل تمام شد.
وینگر نفت می‌گوید بازیکنان این تیم برای دفاع از اعتبار فوتبالی خودشان در ۱۰ بازی باقی مانده با تمام وجود به میدان خواهند رفت.
امیر غفور بازیکن تیم والیبال شهداب یزد عنوان امتیازآورترین بازیکن دیدار دوم پلی‌آف لیگ برتر مردان را به خود اختصاص داد.
استقلال حریف شمالی را با چهار گل و اقتدار تمام شکست داد تا 30 امتیازی شود و البته ملوان هم 18 امتیازی باقی ماند. نمایش دلپذیر آبی ها به نوعی توقف موقف بحران در این تیم هم محسوب می شود
پیمان بابایی که تا پیش از مصدومیت روند فوق‌العاده‌ای در استقلال پیدا کرده بود معتقد است در نیم‌فصل دوم تیمش تمام امتیازات از دست‌رفته را جبران خواهد کرد.
نشریه ایتالیایی از امتیازات ویژه رونالدو در عربستان پرده برداشت.
مدیرکل آموزش و پرورش کردستان از لغو امتحانات دانش‌آموزان در همه مقاطع تحصیلی شهری و روستایی استان در فردا خبر داد.
آموزش تمامی مقاطع تحصیلی و مدارس، کودکستان‌ها و پیش دبستانی‌ها شهر تهران در روز شنبه ۱۰ دیماه به صورت مجازی برگزار می‌شود.
امیر غفور در جریان پیروزی شیرین شهداب یزد مقابل نیان الکترونیک موفق به کسب 26 امتیاز شد.
ویلی اوربان، کاپیتان لایپزیش، معتقد است که فردا اگر در تمام کنندگی دقت لازم را داشته باشند، می توانند رئال را شکست دهند و خوشبین است با امتیاز بازی را ترک کنند.
جنجال «ریکاردو ساپینتو» سرمربی پرتغالی استقلال و محرومیت او از نشستن روی نیمکت به جز جرائم نقدی، برای تیم استقلال هم به قیمت از دست رفتن چهار امتیاز خانگی تمام شد.
بایرن مونیخ با دو گل جمال موسیالا و اریک چوپوموتینگ در نیمه اول کار هوفنهایم را تمام کرد و به سه امتیاز ارزشمند بازی دست یافت.
«کسانی که تمام تخم مرغ‌های خود را در سبدِ سیاست‌های روسیه گذاشته بودند و فکر می‌کردند که جنگ اوکراین و نیاز غرب به نفت و گاز در فصل زمستان سبب می‌شود که اروپا و آمریکا در مواضع خود در قبال ایران تعدیل‌هایی را انجام دهند و امتیازاتی را به کشورمان بدهند و درست به همین دلیل نیز سیاست صبر را پیشه کردند، اکنون می‌بینند که اساسا این نوعِ نگاه هیچ دستاورد مثبت و قابل ذکری را برای ایران به همراه نداشته است. روسوفیل‌های داخلی باید در این زمینه پاسخگو باشند و مسوولیت خود را بپذیرند.»
درگیری میان توتولو و کادر فنی ایرانی والیبال زمانی بالا گرفت که احتمالا این مربی ایتالیایی تصور می‌کرد، تاثیر و نقشی که  فیلیپ بلان در تیم ژاپن دارد، او در ایران خواهد داشت؛ اختیارات تام و جایگاه تشریفاتی عطایی! باجی که کادر ایرانی هیچ گاه نمی‌داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ