درگیری میان توتولو و کادر فنی ایرانی والیبال زمانی بالا گرفت که احتمالا این مربی ایتالیایی تصور می‌کرد، تاثیر و نقشی که  فیلیپ بلان در تیم ژاپن دارد، او در ایران خواهد داشت؛ اختیارات تام و جایگاه تشریفاتی عطایی! باجی که کادر ایرانی هیچ گاه نمی‌داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در مصرف نعناع باید کمی دقت شود چرا که می‌تواند برای برخی از افراد ضرر داشته باشد. مواد موثره نعناع عضلات را از اسپاسم خارج می‌کند و می‌تواند عضلات محل اتصال مری و معده را شل کند و برای کسانی که بیماری ریفلاکس دارند توصیه می‌کنیم از نعناع استفاده نکنند.
اگرچه در جلسه کمیته فنی فدراسیون والیبال موضوع تقویت کادر فنی تیم ملی مطرح شد و برخی اعتقاد داشتند باید این اتفاق رخ دهد، اما در نهایت تصمیم بر ادامه همکاری با سرمربی ایرانی گرفته شد.
در باشگاه اتلتیکو بابت پیشنهاد هنگفت الاهلی عربستان به دیگو سیمئونه نگران نیستند چرا که این مربی در آرامش به فکر تمدید قراردادش است.
مربی و کارشناس والیبال ایران معتقد است بازیکنان تیم ملی والیبال دچار ضعف بدنی هستند و همین امر سبب شده در این دوره از مسابقات نتوانند نتایج قابل قبولی را کسب کنند.
مربی تیم استقلال با بیان اینکه قبلاً در مورد تمدید قرارداد برای فصل آینده صحبت کردیم گفت: امروز توپ هایمان به گل تبدیل نشد.
لوییس انریکه مذاکراتش با ناپولی را به حالت تعلیق در آورده چرا که باشگاه ایتالیایی نتوانسته پروژه‌ای جذاب و خاص را به او پیشنهاد بدهد.
مربی تیم فوتبال سپاهان می‌گوید چیزی که می‌تواند باعث خوشحالی کادر فنی پرتغالی سپاهان شود، پیشرفت باشگاه و بازیکنان است و برای این هدف تلاش می‌کنند.
ساپینتو در تمرین امروز استقلال گفتگویی کوتاه با ستاره بوشهری خود داشت.
مربی تیم فوتبال سپاهان معقتد است که آنها موقعیت‌های بسیار زیادی را در طول بازی برابر ملوان ایجاد کرده‌اند و اسیر یک ضربه ایستگاهی شده‌اند.
روبرتو دی زربی طی مصاحبه ای فاش کرد که چرا با کریستین استلینی، سرمربی تاتنهام مشاجره داشته است.
اعلام دعوت شدن غفور از سوی رییس فدراسیون، آن هم یک هفته پیش از اعلام اسامی کادر فنی، خود ناگفته‌هایی از تحمیل و دخالت روسا در امور فنی تیم ملی دارد. این پازل با اضافه‌شدن افشاردوست به دستیاران عطایی کامل شده است...
کمیته انضباطی امروز با صدور حکمی ریکاردو ساپینتو را 4 جلسه محروم و 10 درصد از قراردادش را جریمه کرد.
در شرایطی که تکواندوکاران ایران کار بسیار سختی برای کسب سهمیه‌های المپیک از طریق سیستم رنکینگ دارند، کمیته فنی فدراسیون تکواندو کماکان در حال آزمون و خطا در کادرفنی تیم ملی است.
گرت ساوتگیت بار دیگر از هری مگوایر تمجید کرد و گفت که چرا او در تیم ملی انگلیس بازیکنی درخشان و متفاوت است.
ستاره پابه‌سن‌گذاشته تیم ملی اروگوئه در پاسخ به سوالی در مورد علت شکست برابر پرتغال، پاسخگویی سرمربی را خواستار شد.
پیروزی تیم ملی فوتبال ایران مقابل ولز با سرمربیگری کارلوس کی‌روش باعث شد تا دو مربی کلمبیایی توضیح بدهند چرا کی‌روش در ایران موفق کار بود اما در کلمبیا به جایی نرسید.
هرچی من بگم یا نگم تو کار خودت رو می‌کنی و حرفام رو برعکس می‌نویسی انگار که باورشون نداری
غلامپور: چرا مربیان و بازیکنان ذوب آهن به خود اجازه می‌دهند در مورد تیم ما این صحبت‌ها را مطرح کنند؟
مربی دروازه‌بان‌های استقلال با نشان دادن عدد چهار با انگشتان خود ورزشگاه آزادی را ترک کرد!
مربی دروازه‌بان های استقلال با نشان دادن عدد چهار با انگشتان خود ورزشگاه آزادی را ترک کرد!
مربی استقلال معتقد است شروع کننده ماجراهای سیرجان که منجر به عصبانیت ساپینتو شد، نیمکت گل گهر بوده است.
پیشکسوت فوتبال ایران انتقادات تندی در خصوص بازگشت کی‌روش به تیم ملی مطرح کرده است.
مدت‌هاست در فضای ورزش ایران استفاده از مربی ایرانی تبدیل به شعار شده و حالا با توجه به چنین رویکردی ممکن است کی‌روش به این سادگی‌ها سرمربی تیم ملی نشود. در چنین فضایی است که یک‌باره نام امیر قلعه‌نویی، سرمربی کنونی تیم گل‌گهر سیرجان هم مطرح می‌شود. این موضوعی است که یکی از نمایندگان مجلس هم به آن اشاره کرده است.
کسی که در پست دروازه‌بانی بازی می‌کند می‌داند ممکن است ده سال به این پست نرسد اما زمانی که برسد، می‌تواند با عملکرد خوب ده سال جایگاه خودش را حفظ کند

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ