سپیده بابایی در مورد مسابقات قهرمانی آسیا گفت: کشتی اول به حریف ازبکی خوردم که دو امتیاز داشتم و حریفم اخطار گرفته بود اما کشتی که تمام شد دست او را بالا بردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
محمد اصلانی در پی مصاحبه‌های اخیرش به کمیته انضباطی فدراسیون کشتی فراخوانده شد.
مسابقات کشتی آزاد جام تختی در حالی در سالن غدیر ارومیه شروع شد که ملی پوش آسیایی هم به جمع غایبان جام تختی اضافه شد.
ملی‌پوش مطرح کشتی آزاد کشورمان در جام تختی روی تشک نمی‌رود.
کشتی گیر خوزستانی در یک سانحه رانندگی جان خود را از دست داد.
دو ملی‌پوش کشتی آزاد ایران به دلیل مصدومیت، باید مراحل درمان خود را پیگیری کنند.
ملی پوش کشتی آزاد ایران در وزن ۶۱ کیلوگرم با پیروزی برابر حریف ژاپنی به عنوان سوم مسابقات قهرمانی آسیا رسید.
دومین روز از سی و سومین دوره رقابت‌های کشتی فرنگی بزرگسالان قهرمانی آسیا در آستانه قزاقستان با مبارزه پنج فرنگی کار ایران با رقیبانشان آغاز شده است.
دومین روز از سی و سومین دوره رقابت های کشتی فرنگی بزرگسالان قهرمانی آسیا با مبارزه پنج فرنگی کار ایران با رقیبانشان آغاز شده است.
سخنگوی فدراسیون کشتی در مورد درگیری رخ داده بین دو عضو تیم ملی گفت: تصمیم گیری در مورد خطای انضباطی امیرحسین زارع کشتی گیر سنگین وزن تیم ملی کشتی آزاد با کادر فنی است.
دارنده مدال‌های طلا و نقره امیدهای جهان گفت: مبلغ ۶۰ میلیون تومان از سوی اداره کل ورزش استان خوزستان به عنوان پاداش مدال آوری در دو سال اخیر به من داده شد و هیئت کشتی خوزستان تنها پس از دریافت این پول، آن را به حساب ما واریز کرده است.
دارنده مدال‌های طلا و نقره امیدهای جهان گفت: مبلغ ۶۰ میلیون تومان از سوی اداره کل ورزش استان خوزستان به عنوان پاداش مدال آوری در دو سال اخیر به من داده شد و هیات کشتی خوزستان تنها پس از دریافت این پول، آن را به حساب ما واریز کرده است.
به نظر می‌رسد رحمان عموزاد و امیرمحمد یزدانی دو ملی‌پوشی باشند که در جام دانکلوف بلغارستان محک خواهند خورد.
پیشکسوت کشتی فرنگی ایران گفت هر چند در این سال‌ها برخی به راحتی به دوبنده تیم ملی رسیده‌اند، اما در دوره قهرمانی او، کاری کردند که عطای کشتی را به لقایش بخشیده و در 25 سالگی خداحافظی کند.
بهمن تیموری که سابقه حضور در مسابقات جهانی را دارد، در مسابقات کشتی آزاد قهرمانی کشور از دنیای قهرمانی خداحافظی کرد.
علی احمدی‌وفا که مرداد ماه امسال در مسابقات کشتی فرنگی نوجوانان جهان به مدال طلا رسید، در رقابت‌های انتخابی تیم ملی جوانان فینالیست شد.
تیم پتروپالایش بلیش که میزبانی مسابقات کشتی آزاد باشگاه‌های جهان را برعهده دارد، در مرحله مقدماتی با دو تیم خارجی هم‌گروه خواهد شد.
مدعی سنگین‌وزن تیم ملی می‌گوید با فاصله چند ماهه‌ای که از تمرینات گرفته حالا دیدگاهش تغییر کرده و حالا از کشتی گرفتن لذت می‌برد.
نفر سوم کشتی فرنگی جهان از احضارش به کمیته انضباطی فدراسیون کشتی خبر داد.
برخلاف لیگ کشتی آزاد که در نهایت برای هر 10 ملی‌پوش تیم خوب و نسبتاً متمول وجود داشت، اما در لیگ فرنگی به نظر در نهایت چندین نفر از ملی‌پوشان بدون تیم خواهند ماند.
رئیس فدراسیون کشتی گفت: اشتباهی که امروز غلامی انجام داده است قابل بخشش نیست و قهرمانی را ایران گرفت، بدون شک ۲ سال او را محروم می کنم.
لیگ برتر کشتی در سال 1401 روز جمعه با رقابت دو تیم بلیش و نیروی‌زمینی در تاکستان آغاز خواهد شد.
محمدحسین محمدیان، کشتی گیر ملی پوش کشورمان روز گذشته در بیمارستان نیمه شعبان ساری مورد عمل جراحی قرار گرفت.
غده عجیب و بزرگ در گیجگاه ملی‌پوش کشتی آزاد!
پژمان پشتام که چند ماه پیش از مسابقات جهانی ۲۰۲۱ اسلو در غم از دست دادن مادر خود عزادار شده بود، چند روز بعد از بازگشت از بلگراد پدرش را از دست داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ