ابراهیم اشکش می گوید شرایط نفت را پذیرفته و با تمام قوا برای جنگیدن برگشته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با اشاره به ارائه لایحه مهارت‌ورزی و اشتغال‌پذیری کارکنان وظیفه نیروهای مسلح به مجلس، گفت: باید از تخصص سربازان استفاده و مهارت‌هایی به آنان آموزش داده شود.
ستاره جدید استقلال امیدوار است نمایش خوبی در فاز هجومی تیمش در فصل جدید داشته باشد.
رییس جمهور در گفتگوی تلویزیونی با مردم گفت: مردم به نحوی با ناامیدی در سال ۱۴۰۰ مواجه بودند و اوضاع را به وفق مراد نمی‌دیدند. من با اینکه جایم در قوه قضاییه به عنوان مطالبه‌گر حضور داشتم، اما تصورم این بود که وظیفه و تکلیفی دارم. حتی مسئولان آن زمان می‌گفتند که شرایط حتی از زمان جنگ بدتر است و کسری بودجه و وضعیت اجتماعی و سیاسی و اقتصادی خاصی داریم که محصول دشمنی دشمنان بود اما عملکرد دولت هم در این زمینه نقش داشت.
مصوبه خدمت وظیفه روحانیون در آموزش و پرورش ابلاغ شد و داشتن جواز تلبس الزامی است.
پوررادی با بیان اینکه وظیفه ما کاهش استرس دانش آموزان و مهیا نمودن محیط سالم آموزشی است گفت: به هیچ وجه اجازه نمی‌دهیم محیط آموزشی به خطر افتاده و جریان تحصیل دچار وقفه شود.
وزیر ورزش و جوانان گفت: یکی از مشکلات پیش روی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس شایعه‌سازی‌هایی است که صورت می‌گیرد و وظیفه مدیران باشگاه‌ها این است که درخصوص این شایعه‌سازی‌ها و حاشیه‌ها شفاف‌سازی کنند.
سرمربی منچستریونایتد از اتحاد بالای تیمش صحبت کرده و آن را عاملی مهم در موفقیت شیاطین سرخ دانست.
ووت وخهورست، مهاجم هلندی یونایتد، با اشاره به درگیری‌هایش با فرانکی دی‌یونگ در دیدار شیاطین سرخ و بارسلونا می‌گوید وظیفه دارد برای بازیکنان حریف آزاردهنده باشد.
ملی پوش ایرانی پورتو یک بار دیگر نقش پررنگی در پیروزی تیمش داشت و توانست دو پاس گل در جریان پیروزی مقابل آروکا بدهد.
اگر ضعف در مدیریت داشته باشی، خداوند نظر خود را از ما برمی‌گرداند، امیرالمومنین علیه السلام می‌فرماید: «من وجد ماء و تراباً فافتقر فابعده الله»: کشوری که آب و خاک دارد، ولی نتواند خود را اداره کند و نیازمند به دیگران باشد، خدا او را از رحمت دور کند! مواظب زبانمان و ادبمان باشیم، مبادا از حرف ما، گفتار ما، سوءاستفاده شود، هم حوزویان، هم دانشگاهیان و هم مسئولین و همه و همه باید رعایت کنند.
اگر ضعف در مدیریت داشته باشیم خداوند نظر خود را از ما بر می گرداند، امیرالمومنین علیه السلام می فرماید «من وجد ماء و تراباً فافتقر فابعده الله» کشوری که آب دارد، خاک دارد، نتواند خود را اداره کند و نیازمند به دیگران باشد خدا او را از رحمت دور کند! مواظب زبانمان و ادبمان باشیم، مبادا از حرف ما، گفتار ما، سوء استفاده شود، هم حوزویان، هم دانشگاهیان و هم مسئولین وهمه و همه باید رعایت کنند.
در حالی که برخی تلاش داشته اند تا مسئولیت آنتی بیوتیک های وارداتی را متوجه هلال احمر کنند مشخص شده است که سازمان هلال احمر صرفا وظیفه انتقال این دارو از خارج کشور به داخل را داشته است.
قم- رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ارتش گفت: دشمنان تلاش می‌کنند یاد و خاطره شهدا به بوته فراموشی سپرده شود که وظیفه آحاد ملت است تا یاد و خاطره شهدا را زنده نگه دارند.
مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران گفت: وظیفه ما این است که توصیه به مقاومت داشته باشیم و وظیفه سوم هم تنبلی نکردن است.
مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران گفت: وظیفه ما این است که توصیه به مقاومت داشته باشیم و وظیفه سوم هم تنبلی نکردن است.
سازمان وظیفه عمومی اعلام کرد به مناسبت هفته فراجا، مشمولان و خانواده‌های آنان می‌توانند روز پنج شنبه مورخ ۱۴۰۱/۰۷/۱۴ به صورت حضوری با مسئولان سازمان وظیفه عمومی دیدار داشته باشند.
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: اصلاحات گسترده‌ای برای به‌کارگیری مؤثر کارکنان وظیفه در مأموریت‌های اصلی و تبدیل دوره سربازی به دوران رشد، تعالی و توانمندسازی جوانان ایران انجام شده است.
نمایش تیم ملی فوتبال ایران برابر اروگوئه هر چند خیلی مقتدرانه نبود اما این امیدواری را به وجود آورد که در فاصله باقی مانده تا جام‌جهانی، کی‌روش بتواند تاثیرات بهتری در این تیم داشته باشد.
مهدی محمدنبی جلوتر از بهرام رضاییان وظیفه سرپرستی کاروان تیم ملی در اردوی اتریش را دارد.
رئیس سازمان بهزیستی با بیان اینکه تلاش برای اشتغال معلولان از وظایف دینی ما است، گفت: اگر به این باور برسیم که همه ما در آینده قطعاً کم‌توان خواهیم شد به موضوع سالمندی نگاه جدی‌ خواهیم داشت.
دولت سیزدهم حمایت از پیشران‌های اقتصادی را مدنظر قرار داد و کنترل تورم را به عنوان یک وظیفه مهم برای خود تعریف نمود و توانست با توسعه روابط خارجی با کشور‌های منطقه و فرامنطقه‌ای و افزایش درآمد‌ها، مانع خلق پول شود؛ نتیجه این اقدامات این شد که شیب تورم کاهش یابد و تورم ۶۰ درصدی به ۴۰ درصد برسد.
دولت سیزدهم حمایت از پیشران‌های اقتصادی را مدنظر قرار داد و کنترل تورم را به عنوان یک وظیفه مهم برای خود تعریف نمود و توانست با توسعه روابط خارجی با کشور‌های منطقه و فرامنطقه‌ای و افزایش درآمد‌ها مانع خلق پول شود نتیجه این اقدامات این شد که شیب تورم کاهش یابد و تورم ۶۰ درصدی به تورم ۴۰ درصد برسد.
مهاجم ایرانی پورتو پس از درخشش برابر ماریتیمو، اظهار داشت که گلزنی وظیفه اوست.
صادرات گاز روزانه روسیه به مشتریان خارجی بزرگ، با تصمیم گازپروم برای توقف عرضه به خریداران متعدد، از ابتدای ژوئن تاکنون به پایینترین میزان از سال ۲۰۱۴ رسیده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ