رئیس سازمان خصوصی‌سازی گفت: بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته مجمع باشگاه استقلال در روز ۶بهمن و باشگاه پرسپولیس در روز ۹ بهمن برگزار می شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کره جنوبی مدعی شد که هکرهای کره شمالی قصد داشتند به اطلاعات محرمانه رزمایش این کشور با آمریکا دست یابند که موفق نشدند.
رئیس فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو ضمن نارضایتی از قرعه‌کشی مسابقات واترپلو بازی‌های آسیایی، بر شرایط ایده‌آل حریفان ایران تاکید کرد و گفت: با وجود نابرابری‌ها برای مدال‌آوری تلاش می‌کنیم.
فرمانده نیروی هوا فضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: امروز غرب به سرکردگی آمریکا و هم پیمانانش قصد ضربه زدن به اقتصاد ما را دارند، از این رو ما باید تلاش کنیم مشکلات اقتصادی را حل کنیم.
نماینده مردم اردبیل در مجلس گفت: دشمن در موضوع حجاب دوقطبی‌های وحدت شکنی در جامعه ایجاد کرده است، اما حتماً در این راه شکست مفتضحانه ای خواهد خورد.
سازمان امنیت فدرال روسیه امروز اعلام کرد: تلاش برای نفوذ یک گروه خرابکار اوکراینی در منطقه بریانسک خنثی شد؛ در این ارتباط ۴ خرابکار کشته شدند.
معاون اول قوه قضائیه گفت: هر اقدامی که در جهت ارتقا جایگاه ایثارگران، رزمندگان، جانبازان و فرزندان و همسران آنها بتوانیم حتماً انجام خواهیم داد.
رسانه‌ها و احزاب الجزایری درباره تلاش رژیم صهیونیستی با حمایت امارات برای سوق دادن تونس و موریتانی به سمت باتلاق عادی‌سازی روابط با تل آویو با هدف محاصره الجزایر هشدار دادند.
رسانه‌ها و احزاب الجزایری درباره تلاش رژیم صهیونیستی با حمایت امارات برای سوق دادن تونس و موریتانی به سمت باتلاق عادی‌سازی روابط با تل آویو با هدف محاصره الجزایر هشدار دادند.
رسانه‌ها و احزاب الجزایری درباره تلاش رژیم صهیونیستی با حمایت امارات برای سوق دادن تونس و موریتانی به سمت گرداب عادی‌سازی روابط با تل آویو با هدف محاصره الجزایر از این تلاش‌ها هشدار دادند.
مالک باشگاه خوشه طلایی ساوه درنهایت راضی نشد که امتیاز باشگاهش را به چوکای تالش واگذار کند.
یک مسئله که باعث شده هنرمندان با بی‌اعتمادی به واگذاری این نقش به صداوسیما بنگرند، موقعیت کنونی صداوسیما در مقابل «ذینفع» است که «تابناک» پیش از این پرداخته بود. منطق حکم می‌کند یک نهاد حاکمیتی که قرار است بر حوزه‌ای نظارت داشته باشد، خودش ذینفع نباشد، چرا که اگر ذینفع باشد هر تصمیمش به منزله تلاش برای تضعیف رقبا، تفسیر می‌شود. بنابراین صداوسیما در گام اول باید از موقعیت ذینفع خارج شود و وی او دی‌های خود نظیر تلوبیون را به طور کلی به بخش خصوصی واگذار کند و یا اگر صداوسیما بر حفظ نقش ذینفع اصرار دارد، باید در مصوبه‌ای تازه، این نقش نظارتی حاکمیتی به دستگاه بالادستی دیگری نظیر شورای عالی فضای مجازی و دبیرخانه آن واگذار شود.
ایگور استرلکوف، تحلیلگر جنگ، وزیر دفاع سابق جمهوری خلق دونتسک، ادعا کرد که یوگنی پریگوژین، رئیس واگنر، با افراد ناشناس در حلقه پوتین در تلاش برای برکناری دیکتاتور عمل می‌کند.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات بیان کرد: ما شب و روز برای افزایش سرعت اینترنت تلاش می‌کنیم. طرح فیبر نوری که اکنون حدود ۳/۵ میلیون تحت پوشش قرار گرفتند اقدام مهم و راهبردی است که سرعت‌ها را در شهر‌هایی که ما سرویس واگذار کردیم تا هزار مگابیت بر ثانیه به اینترنت مردم سرعت داده است.
امید قهوه که به صورت مشروط مالکیت باشگاه چوکا به او واگذار شده بود از این مسئولیت انصراف داد.
پورعباس با بیان اینکه آزمون کارشناسی ارشد سال آینده تنها در یک روز برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: شیوه برگزاری این آزمون نیز تغییر خواهد کرد به این صورت که تعداد سئوالات آن کاهش می‌یابد. در واقع تاکنون به این شکل بود که در برخی کد رشته‌ها زمان آزمون چهار ساعت و نیم تعیین شده بود که تلاش می‌کنیم زمان آزمون به سه یا سه ساعت و نیم کاهش یابد.
سرمربی تیم تکواندو شهرداری ورامین گفت: روز قبل از برگزاری هفته پایانی مسابقات لیگ در جلسه به بچه‌ها گفتم که اگر بخواهند می‌توانند با تلاش، غیرممکن را ممکن کنند.
تالش- پس از کش و قوس های فراوان و با توافق نهایی مسئولان هیئت فوتبال این شهرستان با مالک جدید امتیاز تیم فوتبال چوکای تالش به «اسماعیل سرهنگیان» واگذار شد.
اداره کل ورزش و جوانان استان در تلاش برای واگذاری استادیوم شهید وطنی به باشگاه نساجی است.
چوکا در روزی که می‌توانست در همان دقایق ابتدایی با دو گل پیش بیفتد بازی را دو بر یک به ون پارس واگذار کرد.
سرمایه‌گذاران آمریکایی‌ای که به دنبال خرید باشگاه اورتون هستند از تلاش خود ناامید نشده و دور جدید مذاکرات آنها با فرهاد مشیری، مالک ایرانی‌الاصل اورتون، آغاز شده است.
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: از طریق قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) در تلاش هستیم ۲۰۰ هزار ایثارگری که در دهک‌های پایین قرار دارند، تحت پوشش طرح نهضت ملی مسکن قرار گیرند.
وزیر دادگستری در خصوص اقدامات وزارت دادگستری در رابطه با حقوق کودکان و واگذاری و رها کردن کودکان در ماه‌ها و روز‌های اخیر در خیابان‌ها گفت: وزارت دادگستری وطیفه هماهنگی بین دستگاه‌های مختلف در رابطه با حقوق کودک را دارد. باید در راستای حمایت و ساماندهی کودکان کار تلاش کنیم و نمره منفی به خودم و دستگاه‌های متولی در حوزه حقوق کودکان کار می‌دهم چرا که وضعیت کودکان کار به هیچ وجه مناسب نیست.
ساری- وزیر اقتصاد و امور دارایی با بیان اینکه دولت مسئله ارز را رها نکرده است، گفت: تلاش های زیادی برای کنترل بازار ارز صورت گرفته است.
روبرتو فیرمینو، ستاره برزیلی لیورپول، مدعی شد رفتار هواداران این باشگاه در پایان فصل گذشته همیشه در ذهنش خواهد ماند.
زمان اعلام نتایج کنکوری سراسری

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ