امروز ۸ بهمن ۱۴۰۰ خبری جنجالی درباره شستا و انتصابات منتشر شد که به دلیل جنس خبر، سریع در فضای مجازی دست به دست چرخید، اما بررسی‌ها نشان می‌داد که این خبر با توجه به اسناد و مدارک موجود از پایه کذب است. زینب پاشاپور کیست؟
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یادتان نرود که دخترتان با کمک شما می‌تواند با جهان مرد‌ها آشنا شود و اگر نقشتان را خوب بازی کنید، احتمال اینکه در رابطه‌ای آسیب‌زا گرفتار شود، کمتر می‌شود. گذشته از این، نگذارید که خارج شدن از خانه‌ای که برای فرزندتان مثل یک قفس است و فرار کردن از سلطه‌ی بی‌منطق و دلیل شما، تنها دلیل او برای انتخاب همسر باشد.
آباد در راستای دفاع از ناهمخوانی و بی‌ارتباطی تجربه کاری و مدرک تحصیلی‌اش با کار در دستگاه دیپلماسی بیان کرد که «قریب به ۴ سالی که به همراه همسرم در ماموریت کشور انگلستان زندگی می‌کردیم همچنان با جامعه ایرانیان خارج از کشور در مراکز دانشجویی (کانون توحید و مرکز اسلامی لندن) همکاری داشتم.
حریزاوی، قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی گفت: مراکز همسریابی اینترنتی مراکز تجارت انسان بود، به همین دلیل به یک مرکز معتبر همسریابی نیاز داشتیم و سامانه همدم را احداث کردیم. هدف از ساخت این سامانه افزایش تعداد ازدواج نیست، زیرا دختران و پسران مایلند خودشان همسر آینده را انتخاب کنند.
مدیرکل دفتر برنامه ریزی و توسعه اجتماعی جوانان با اشاره به اینکه دهه هشتادی‌ها در آمار ازدواج پیشی گرفته‌اند، گفت: مراکز انتخاب همسر برنامه‌هایی برای دهه شصتی و هفتادی‌ها دارند.
زهرا نظام مافی فرمانفرمائیان به واسطه پدر و همسرش که از شاهزادگان سلسله قاجاریه محسوب می‌شد مال و اموال و زمین‌های بسیاری داشت که از جمله آن‌ها می‌توان به اراضی گسترده‌ای در غرب و جنوب غرب تهران و نیز برخی شهرستان‌ها اشاره کرد.
برادر همسر زنی که می‌گوید دکتر مرادی او را نپذیرفته گفته است: «ما نگفتیم دکتر بانوان محجبه را ویزیت نمی‌کند؛ شکایت کردیم که بیمار ما را که اتفاقا خانمی محجبه بوده ویزیت نمی‌کند. خدیوی گفت متاسفانه تیتر انتخاب شده توسط خبرنگار قدس باعث ایجاد سوءتفاهم شد.»
فهرست مجوزهای صادره مراکز فعال در امر انتخاب همسر توسط وزارت ورزش و جوانان منتشر شد.
ظاهرا هوش مصنوعی به زودی افراد برای تصمیم گیری به چت بات‌های مبتنی بر هوش مصنوعی مراجعه می‌کنند و از آن می‌خواهند در این باره که چه برنامه‌ای را تماشا کنند، کجا زندگی کنند، چه شغلی را انتخاب کنند، با چه کسی ازدواج کنند و به چه کسی رای دهند به آنان مشاوره دهد.
دنی آلوز پس از تقاضای طلاق همسرش از او در زندان اعتصاب غذا کرده است.
ستاره پرافتخار و مطرح دنیای فوتبال به تقاضای طلاق همسرش واکنش نشان داد.
حضور آنتونلا روکوزو، همسر لیونل مسی، در مراسم انتخاب بهترین‌های فیفا توجه بسیاری را به خود جلب کرد.
حضور آنتوتلا روکوزو، همسر لیونل مسی، در مراسم انتخاب بهترین‌های فیفا توجه بسیاری را به خود جلب کرد.
عباس امیری‌فر، مدعی شده که یکی از انتصاب‌های عزت الله ضرغامی در وزارت گردشگری، «خواهرزاده‌ی همسر برادر حسن روحانی» است.
فاطمه بهرامی عنوان داشت با وجود وضع وخیم بیماری و همچنین نیاز آنی همسرش به عمل جراحی در اثر اعتصاب غذا در زندان بیمارتر از گذشته شده است، دیروز شنبه۲۴ دیماه۱۴۰۱ در اجرای احکام زندان ۴۰ضربه شلاق خورده است.
چنانچه فردی با همسرش متارکه کرده باشد با انتخاب همسر دوم و ثبت رسمی ازدواج و ثبت شدن نام او در شناسنامه‌اش می‌تواند به اداره ثبت احوال مراجعه و درخواست برای حذف نام همسر اول را ارائه دهد.
مرکز رسانه قوه‌قضاییه علت ممانعت نسبت به خروج همسر و فرزند علی دایی از کشور را همراهی با اغتشاشگران و دعوت به اعتصاب اعلام کرد.
براساس اعلام یک منبع آگاه در دستگاه قضایی علت ممانعت نسبت به خروج همسر علی دایی از کشور همراهی با اغتشاشگران و دعوت به اعتصاب بوده است.
پیشکسوت شمشیربازی ایران معتقد است که این رشته با بهانه های عجیب و غریب مورد بی مهری زیادی قرار گرفت و زمانی که شمشیربازان ایران داشتند در دنیا شناخته می شدند، این رشته را تعطیل کردند و باعث شدند نسل طلایی ایران از بین برود.
یک مقام مسئول در وزارت نفت با تایید این موضوع، توضیح داد: زهراییان دانشجوی نخبه دانشگاه نفت و از شاگرد اول‌های دوره خودش بوده‌ و به همین دلیل ۲۰ سال پیش به استخدام وزارت نفت در می‌آید. در این ۲۰‌سال هم به تدریج رده‌های رشد سازمانی را طی کرده‌است. در هشت سال اول در بخش منابع انسانی بوده، بعد از آن به معاونت برنامه‌ریزی وزارت نفت رفته و در آن‌جا در رده‌های مختلف مشغول به کار بوده است.
چارلز سوم گفت که ویلیام، با پشتیبانی همسرش کاترین، از این پس «گفت‌وگوی ملی را رهبری خواهد کرد و کمک خواهد کرد تا به حاشیه رانده‌شدگان به مرکز آورده شوند.»
معمولا روسای جمهوری، هنرمند نقاش پرتره‌ها را خود انتخاب می‌کنند. باراک اوباما، چهل‌وچهارمین رئیس جمهوری آمریکا نیز از هنرمندی به نام رابرت مک‌کردی برای این کار دعوت کرد. در پرتره‌ای که روز چهارشنبه، ۷ سپتامبر ۲۰۲۲، رونمایی شد، اوباما با کت‌وشلوار مشکی و کراوات خاکستری حضور دارد.
معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی روز یکشنبه در نشست ستاد فرهنگی خانواده و جمعیت سازمان تبلیغات اسلامی اظهار کرد: طبق تبصره ماده ۳۷ قانون خانواده و جوانی جمعیت از امروز هیچ مجموعه‌ای با عنوان انتخاب همسر در فضای مجازی یا حقیقی اجازه هیچ فعالیتی ندارد و ظابطان قانونی اجازه برخورد با این سایت‌ها را دارند.
خلیل عواوده اسیر فلسطینی پس از دیدار با همسرش در بیمارستان، تاکید کرد که به اعتصاب غذای خود تا بازپس گیری آزادی اش از زندان رژیم صهیونیستی ادامه خواهد داد.
مرکز ملی فضای مجازی در اطلاعیه ای خبر رفع فیلتر تلگرام را تکذیب کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ