یادتان نرود که دخترتان با کمک شما می‌تواند با جهان مرد‌ها آشنا شود و اگر نقشتان را خوب بازی کنید، احتمال اینکه در رابطه‌ای آسیب‌زا گرفتار شود، کمتر می‌شود. گذشته از این، نگذارید که خارج شدن از خانه‌ای که برای فرزندتان مثل یک قفس است و فرار کردن از سلطه‌ی بی‌منطق و دلیل شما، تنها دلیل او برای انتخاب همسر باشد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب: یکی از چالش‌برانگیزترین عرصه‌هایی که ما داشتیم حوزۀ سیاست خارجی بود؛ یک جریانی نسبت به سیاست خارجیِ نظام انتقادات زیادی دارند و نسبت‌هایی را در این عرصه به تصمیم‌گیری‌های کلان مطرح می‌کنند. در این نوع مواجهه در حقیقت یک ادعای خیلی جدی نهفته که اگر بخواهیم آن را خلاصه کنیم این است که عده‌ای معتقدند زبان دنیا را فقط آن‌ها می‌فهمند.
دکتر محمد حسین نجفی، متخصص قلب و فوق تخصص آنژیوپلاستی با اشاره به اینکه وجود گرد و خاک در هوا و کاهش کیفیت هوا در تهران و ١٣ استان دیگر طی دیروز و امروز گزارش شده است در رابطه با عوارض گرد و غبار بر بیماران قلبی می‌گوید: این شرایط برای کسانی که قلب‌شان با حداکثر توان کار می‌کند، ایجاد مشکل می‌کند . علایمی وجود دارد که خطرناک است؛ هرگونه احساس سنگینی در قفسه سینه معادل بیماری قلبی است. اگر با فعالیت احساس تنگی نفس دارید و یا تهوع و استفراغ بخصوص با پیاده روی و عرق سرد همراه باشد، می‌تواند نشانه گرفتگی عروق قلبی باشد و باید جدی گوفته شود. در مجموع افرادی که به هر شکل ، مشکل قلبی دارند بهتر است روزهایی که گرد و غبار در هوا وجود دارد از منزل خارج نشوند. منبع: خبرآنلاین
محمدجواد نظافت، عضو شورای عالی حوزه علمیه خراسان می‌گوید الان خیلی از این بدحجاب‌ها، مادران باحجابی دارند که به دخترشان حق می‌دهند بدحجاب باشند. بهانه برخی این است که زیبایی دختر دیده شود و برایش خواستگار بیاید! همین مادر را اگر چادر از سرش بردارید، سکته می‌کند! چرا؟ چون عادت کرده است و حجاب انتخاب او نیست. ما باید حجاب را تبدیل کنیم به انتخاب؛ دختران جوان ما باید برسند به این انتخاب.
مدیرکل دفتر ارزیابی زیست محیطی سازمان حفاظت محیط زیست با بیان اینکه مجوز باید امضا، هولوگرام و مهر برجسته داشته باشد، تصریح کرد: اصلا چنین مجوزی که این ویژگی‌ها را داشته باشد، وجود ندارد و اگر کسی ادعایی مبنی بر صدور مجوز زیست محیطی برای این پروژه دارد، آن را منتشر کند.
دفتر سید مصطفی میرسلیم در پاسخ دوم خود به محسن پیرهادی، نماینده مجلس، گفته است: گرچه پرسش ما از ایشان بی‌پاسخ ماند ولی اعوجاج در کلام او به بهانهٔ توهّم «تخریب وی» نیز تأمل برانگیز است! و چنان از دادن جواب می‌هراسد که ناشیانه بند را به آب می‌دهد و می‌گوید که اگر سندی دارید در رسانه‌ها منتشر کنید؛ در صورتی اساسا بحث سند نبود و صرفا دریافت پاسخ یک پرسش مطرح بود که همچنان بی‌جواب ماند.
رئیس جمهور سابق آمریکا می‌گوید که تجربه ریاست جمهوری او برای «خانواده‌اش خیلی دردناک» بوده و در نتیجه اگر دوباره به کاخ سفید برود، دختر و دامادش هیچ پستی نخواهند داشت.
دکتر تن ساز گفت: دختر‌ها در سن بلوغ خیلی به مصرف ترشیجات تمایل پیدا می‌کنند و ممکن است در آینده دچار کم کاری تخمدان‌ها و ناباروری شوند؛ به همین دلیل بهتر است که از همان دوران بلوغ در مصرف خوراکی‌ها دقت داشته باشند. حتی آقایان هم در صورتی که مزاج سردی دارند بایستی در مصرف سردی‌ها خصوصا ترشیجات دقت داشته باشند.
اگر با بوی عطر یا خوشبوکننده سردرد می‌شوید یا عطسه می‌کنید، ممکن است یکی از میلیون‌ها نفری باشید که به بعضی عطر‌ها حساسیت دارند. در این مطلب گفت‌وگوی همشهری آنلاین با دکتر عاطفه فخاریان، فوق تخصص ریه را درباره آلرژی و ارتباط عطر‌ها با آلرژی و چگونگی مصرف آن‌ها را می‌خوانید.
وی در پاسخ به سوالی درباره اینکه میزان جریمه مدیران اسبق بانک مرکزی چقدر است و اگر نتوانند آن را پرداخت کنند، چه اتفاقی می‌افتد، گفت: اتهام افراد یاد شده، مشارکت در قاچاق کالا و ارز است که   به جزای نقدی و میزان دو برابر معادل ریالی در زمان تخلف محکوم شدند. اینکه سرانجام کار چیست، اصول دادرسی و اجرای احکام قطعی وجود دارد و به صورت کلی  قانونگذار گفته که اگر نتوانند پرداخت کنند، به تبع برای تادیه حقوق دولت، بازداشت خواهند شد.
وی در پاسخ به سوالی درباره اینکه میزان جریمه مدیران اسبق بانک مرکزی چقدر است و اگر نتوانند آن را پرداخت کنند چه اتفاقی می‌افتد؟ گفت: اتهام افراد یاد شده مشارکت در قاچاق کالا و ارز است که   به جزای نقدی و میزان دو برابر معادل ریالی در زمان تخلف محکوم شدند. اینکه سرانجام کار چیست؟   اصول دادرسی و اجرای احکام قطعی وجود دارد و به صورت کلی  قانونگذار گفته که اگر نتوانند پرداخت کنند به تبع برای تادیه حقوق دولت،   بازداشت خواهند شد.
کارشناس دفتر مقام معظم رهبری در پاسخ به این سوال که با توجه به آیه کنز، آیا نگهداری دلار از نظر فقهی مشکلی دارد یا نه، گفت: اگر این کار خلاف قانون نباشد، از نظر شرعی مشکلی ندارد.
حسین نورانی‌نژاد می‌گوید: تفاوتی که امسال داریم این است که در کنار سخنرانی و مناجات، طی سه شب خانم دکتر صدیقه شکوری‌راد، عضو هیئت‌علمی دانشگاه تهران و دکترای مطالعات زنان، بحث فشرده و پیوسته‌ای با عنوان «اندیشمندان مسلمان ایرانی و مسئله زن» خواهد داشت تا بلکه به سهم خودمان حرکتی در این حوزه انجام داده باشیم و اگر بازتاب خوبی بگیریم، نواندیشان دینی را به‌سمت مباحث راهگشا و همسو با مطالبات برابری‌خواهانه سوق دهیم و دست‌کم از جانب مسلمانان برابری‌خواه، این مطالبه را تقویت کنیم.
دکتر علی سالاری معاون فنی و نظارت سازمان نظام پزشکی کشور گفت: پزشکان خانواده ماهانه ۱۰ تا ۱۵ میلیون تومان حقوق می‌گیرند. بسیاری از پزشکانی که مطب داشتند، اکنون مطب‌شان در حد ۲ تا ۵ بیمار دارد که واقعا اگر عشق و علاقه به پزشکی نباشد، باید مطب‌شان را ببندند. پزشکان اورژانس ما که در بیمارستان‌ها سخت‌ترین کار را انجام داده و بی‌خوابی و محیط طاقت‌فرسا را تحمل کرده و به ارائه خدمت ادامه می‌دهند، درآمدشان در حد حقوقی زیر خط فقر است. اگر خط فقر را ۱۸ میلیون تومان در نظر می‌گیرند، گزارش‌هایی داریم که پزشکان ما ۹ تا ۱۵ تومان حقوق دارند؛ یعنی قاطبه جامعه پزشکی این درآمد‌ها را دارند. حال ممکن است در هر قشری درصد کوچکی سلبریتی هم باشد که درآمد‌های بالا و نجومی هم داشته باشند، اما درست نیست که این درآمد‌ها را به همه آن قشر تعمیم دهیم.
قاسم جعفری معاون امور نظارت و هماهنگی معاونت امور مجلس ریاست جمهوری گفت: این حوادث برنامه ریزی شده بود؛ جریان فوت مرحومه مهسا امینی فقط یک نقطه‌ای برای شروع فاز عملیاتی بود. دشمنان به دنبال یک نقطه شروع و زمانی می‌گشتند، اما احساس کردند فوت مهسا امینی همه گسل‌های فعال را دارد و می‌توانند گسل‌های مختلف مانند حوزه‌های آزادی زنان، قومیتی، مذهبی و جوان و ... را ایجاد کنند. پدر مهسا امینی هم در ادامه با کنار گذاشتن اخلاق دینداری گفت دختر من جز بیماری سرماخوردگی به بیمارستان مراجعه نکرده است که اگر جوانمرد بود می‌گفت دختر من بیماری زمینه‌ای داشت و قضیه می‌توانست بسیار متفاوت باشد.
نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: در وهله اول باید کاری کنیم که دختران و پسران دهه شصتی باهم ازدواج کنند؛ تعداد چهار میلیون دویست هزار دهه شصتی و دهه پنجاهی مجرد در کشور داریم که نیمی دختر و نیمی پسر هستند، اگر دو میلیون نفر آن‌ها با هم ازدواج کنند و صاحب دو فرزند شوند عدد قابل توجهی به جمعیت اضافه می‌شود.
روزنامه ایران وابسته به دولت نوشت: اغلب مرفهین بی درد، آن طرف مرز تابعیت دارند و اگر هم دل شان آنجا نباشد که اغلب هست زن و فرزندشان، آن طرف گروگانند.
حدادعادل گفت: من ۶۰ سال پیش دانشجوی دانشگاه تهران بودم در رشته فیزیک، ما ۷۰ دانشجو بودیم که فقط سه دختر در کلاس ما بود؛ اما الان بروید و ببینید که در همان رشته فیزیک اگر هفتاد تا دانشجو باشد، حداقل ۴۰ نفر، دختر هستند. ما منطق داریم، نباید عقب‌نشینی کنیم و عقب‌نشینی هم نخواهیم کرد.
معاون سیاسی دفتر رئیس جمهور خطاب به دولت های خارجی گفت: اگر در آستانه انتخابات نیاز دارید که خود را قوی نشان دهید سی و چند بار تقاضای ملاقات مستقیم با ایران را سری نگه دارید.
رییس پیشین کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با انتقاد شدید از رفتارهای غلط بخشی از حاکمیت در چندسال اخیر به دیده‌بان ایران گفت: قیمتها چند برابر شده اند و مردم حداقل معیشت را ندارند. اگر فقر از دری داخل شود ایمان از دری دیگر بیرون می رود. در این فضا اولویت دولتی که میگفت ما گشت ارشاد داریم اما برای مدیران، ناگهان گشت ارشادی میشود که به موی دختران مردم گیر می دهد و جنازه یک دختر به پدرومادرش تحویل داده می شود.
چندوقت ‌پیش فرح دیبا اعلام کرد اگر روزی پسرش شاه ایران شود، جانشینش نور پهلوی دختر رضا خواهد بود. در این مطلب گذری داریم به احوالات نور پهلوی. شاهزاد خانمی که حتی فارسی بلد نیست!
چندوقت ‌پیش فرح دیبا اعلام کرد اگر روزی پسرش شاه ایران شود، جانشینش نور پهلوی دختر رضا خواهد بود. در این مطلب گذری داریم به احوالات نور پهلوی. شاهزاد خانمی که حتی فارسی بلد نیست!
سخنگوی وزارت خارجه روسیه اعلام کرد اگر ردپای دولت اوکراین در حادثه قتل دختر فیلسوف مشهور روس تأیید شود، باید از این پس درباره اجرای سیاست تروریسم دولتی کی‌یف صحبت کرد.
کیانی این روز‌ها روی فرم است و توانسته در دو تورنمنت مهمی که رقابت کرده به مدال خوش‌رنگ طلا برسد. شاید برای او حضور در گرندپری پاریس جدی‌ترین محک محسوب شود، ولی واقعیت این است که طلا و البته هر مدالی که ناهید این روز‌ها به دست می‌آورد اهمیت زیادی دارد. او نماینده ایران در وزن منهای ۵۷ کیلوگرم در تکواندو زنان بود و اگر همین روند را حفظ کند، حضور او در بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس هم قطعی است. اینجاست که احتمالا او دوباره رقیب کیمیا علیزاده، دختر پناهنده ایرانی شود.
معاون دفتر سلامت روان وزارت بهداشت می‌گوید: «اگر افراد می‌خواهند از مشاوره آنلاین پزشکی استفاده کنند حتما به این موارد دقت کنند که این سایت خاص آیا مجوز فعالیت دارد یا نه و اگر دارد باید از سازمان‌هایی مثل وزارت بهداشت، سازمان نظام روانشناسی یا سازمان بهزیستی باشد. در واقع هیچ سازمان دیگری نیست که صلاحیت صدور فعالیت پزشکی در حوزه سلامت در هر شکل آن را داشته باشد.»

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ