برادر همسر زنی که می‌گوید دکتر مرادی او را نپذیرفته گفته است: «ما نگفتیم دکتر بانوان محجبه را ویزیت نمی‌کند؛ شکایت کردیم که بیمار ما را که اتفاقا خانمی محجبه بوده ویزیت نمی‌کند. خدیوی گفت متاسفانه تیتر انتخاب شده توسط خبرنگار قدس باعث ایجاد سوءتفاهم شد.»
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تست پزشکی اعضای تیم فوتبال مس رفسنجان در حضور مهدی محمدنبی نایب رییس فدراسیون فوتبال انجام شد.
نشست رییس فدراسیون پزشکی ورزشی و رییس فدراسیون فوتبال به منظور گسترش و توسعه همکاری‌های دو فدراسیون و نیز حمایت فدراسیون پزشکی ورزشی از فدراسیون فوتبال در حوزه پزشکی، برگزار شد.
مهدی قایدی که در امارات به سر می برد، در تست های پزشکی پیش فصل شباب الاهلی حضور یافت.
رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی مشهد از امداد رسانی به مادر باردار و تولد نوزاد عجول در دستان پرمهر پرسنل اورژانس پیش بیمارستانی مشهد مقدس خبر داد.
محققان مرکز تحقیقات بیوتکنولوژی دانشگاه علوم پزشکی مشهد موفق به تولید ۵ دارو و نانو دارو شده اند.
همیشه باید نسبت به پزشک اعتماد داشت اگر اعتماد ندارید، اصلا نزد او نروید. پس چگونه می‌توان به پزشکی اعتماد داشت ولی با زور درخواست معاینه و ویزیت کرد؟! و بعد هم این‌چنین علیه او اقدام کرد؟ این رفتار محصول بساطی است که عده‌ای علیه پزشکان راه انداخته‌اند، نه می‌توانند بدون آنان زندگی کنند و نه می‌توانند به آنان احترام بگذارند. در هر حال باید منتظر بود و دید که آیا ساختار موجود قادر است که با رسیدگی و تنبیه خاطی، از خودش و از پزشکان و از مردم در برابر این افراد دفاع کند؟ خواهیم دید.
سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: مطب پزشک عضو هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی مشهد که گفته می شود از پذیرش بانوی محجبه ‌خودداری کرده، پلمب شد و پرونده وی رسیدگی به هیأت بدوی انتظامی اعضای هیأت علمی ارجاع گردید.
مشهد ـ مسئول روابط عمومی مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: آمار مصدومان چهارشنبه آخر سال طی ٢۴ ساعت گذشته ١٢۴ نفر بودند که ١١٨ نفر به بیمارستان منتقل شدند.
افتتاح بیمارستان هوشمند و دولتی حضرت مهدی (عج)/ رئیس جمهور: باید در حوزه پزشکی به مرجعیت علمی در منطقه و جهان دست یابیم/ تلاش کنید کیفیت خدمات بیمارستان حضرت مهدی (عج) روز به روز ارتقا یابد
پزشک تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید سعید صادقی و دیاباته همچنان برنامه پزشکی را دنبال می‌کنند و مهدی ترابی هم بررسی‌های پاراکلینیکی را پشت سر گذاشت.
دکتر پهلوان خاطر نشان کرد: این مسمومیت به احتمال زیاد از نوع مسمومیت غذایی است، اما علت دقیق آن پس از تکمیل و آماده شدن نتایج آزمایشات مشخص می‌شود.
دبیر کمیته تحقیقات دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: در حال حاضر، این کمیته سهم بیش از ١١ درصدی در میان تمامی مقالات این دانشگاه دارد.
مشهد ـ پیکر مطهر شهید گمنام تازه تفحص شده جنگ تحمیلی دوران هشت سال دفاع مقدس، در دانشگاه علوم پزشکی مشهد تشییع و خاکسپاری شد.
کادر پزشکی تیم فوتبال استقلال آخرین وضعیت چند بازیکن مصدوم این تیم را تشریح کرد.
کارگردان مستند «روایت فرهت» گفت: دکتر فرهت در شهر مشهد معروف هستند به تخمین دقیق زمان درمان نوزاد؛ یعنی اگر ایشان بگویند نوزاد در ساعت ۷ شب کاملا درمان می‌شود، این اتفاق رخ می‌دهد.
مشهد ـ رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: با توجه به تفاهم‌نامه همکاری میان سازمان انرژی اتمی و آستان قدس رضوی منطقه شمال شرق کشور به یکی از قطب‌های پزشکی هسته‌ای و تولید رادیو دارو تبدیل می‌شود.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ قاتل جسد مومیایی در انتظار محاکمه/ دزد ۱۲ ساله در پاتوق خلافکاران!/ پسر ۱۳ ساله حساب ۳ هزار نفر را خالی کرد/ دستبرد تبهکار سابقه دار به اموال بدهکاران بانکی/ سرقت طلا‌های دوست صمیمی برای خرید گوشی تلفن/ ماجرای فعالیت پزشک قلابی در درمانگاه‌های مشهد/ به مادرم ناسزا گفت کشتمش/ رمال قلابی سارق خانه‌های پایتخت
ماجرای فعالیت پزشک قلابی در درمانگاه های مشهد
در بخشی دیگری از این اطلاعیه آمده است: تمامی پرونده‌های بیماران از بدو ورود، بستری و تا زمان ترخیص، به صورت شفاف تدوین می شود و صرفا دسترسی کادر درمان به اطلاعات مربوطه امکان پذیر است.
توضیحات دکتر مهدی فروزش مدیرکل سازمان پزشکی قانونی استان تهران را در خصوص مدارک مراجعات مکرر مرحوم امینی به متخصصان پزشکی را مشاهده می‌کنید.
معضل نبود پزشک متخصص در برخی حوزه‌های تخصصی به گونه‌ای است که مثلا در ۱۶۰ تخصص فقط ۱۰ پزشک و در ۶۲ تخصص تنها یک پزشک در مشهد داریم، مشکل کار کجاست؟
مهدی طارمی مهاجم ایرانی تیم فوتبال پورتو که در بازی با اسپورتینگ لیسبون آسیب دید، در حال حاضر زیر نظر پزشکان پورتو است.
مهدی طارمی مهاجم ایرانی تیم فوتبال پورتو که در بازی با اسپورتینگ لیسبون آسیب دید، در حال حاضر زیر نظر پزشکان پورتو است.
مشهد ـ مسئول واحد فراهم آوری اعضای پیوندی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: اهدای اعضای بیمار مرگ مغزی در دانشگاه علوم پزشکی مشهد، موجب نجات و ادامه زندگی چهار بیمار نیازمند به عضو شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ