آباد در راستای دفاع از ناهمخوانی و بی‌ارتباطی تجربه کاری و مدرک تحصیلی‌اش با کار در دستگاه دیپلماسی بیان کرد که «قریب به ۴ سالی که به همراه همسرم در ماموریت کشور انگلستان زندگی می‌کردیم همچنان با جامعه ایرانیان خارج از کشور در مراکز دانشجویی (کانون توحید و مرکز اسلامی لندن) همکاری داشتم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
محمد مهاجری گفت: به نظر می‌رسد حتی اگر نمایندگان مجلس کاری به کار معاون وزیر کشور نداشتند، آقای وحیدی برای رفع هرگونه شبهه‌ای از معاون خود سلب مسوولیت می‌کرد تا انتخاباتی که مدت‌های طولانی بر سر آن حرف و حدیث مطرح خواهد شد، زیر علامت سوال نرود. هر چند که درست‌تر آن بود که این انتصاب از ابتدا هم صورت نمی‌پذیرفت.
بدترین نکته درباره ماجرای ابطال حکم انتصاب معاون رییس‌جمهور و رییس سازمان استخدامی کشور، نوع مواجهه دولت با رای دیوان عدالت اداری است.
رئیس دیوان عدالت اداری گفت: انتصاب رئیس سازمان اداری استخدامی کشور برخلاف مفاد ماده ۴۷ قانون مدیریت خدمات کشوری است و ۶۵ درصد از اعضای هیئت عمومی دیوان عدالت اداری معتقد به ابطال حکم انتصاب رئیس سازمان اداری و استخدامی بودند.
کاهش قیمت خودروها، تحویل در سه ماه اول امسال را ۳۶‌درصد افزایش داده، اما سود تقریبا ۲۵‌درصد کاهش یافته است. از نظر سرمایه‌گذاران، شاید از همه بدتر این باشد که حاشیه عملیاتی که معیار سودآوری شرکت است، از خودروساز‌های اروپایی مثل مرسدس بنز و BMW کمتر شده است. رقبا تاکنون در برابر اقدام تسلا برای کاهش هزینه‌ها مقاومت کرده اند. خودروساز‌های قدیمی نمی‌خواهند به قیمت از دست دادن سود، سهم بازار بیشتری به دست آورند.
کمتر کسی از ما هست که، داوطلبانه، در جست‌وجوی زندگی خوب از تعلقاتش دل بکند، اما زیاد پیش می‌آید که دنبال تجربه‌های منفیِ خفیف‌تری برویم، هم تاحدی به‌خاطر تأثیر متحول‌کننده‌شان و هم تاحدی به این خاطر که شاید فقط بخواهیم بعد‌ها هم آن تجربه‌ها را داشته باشیم. می‌خواهیم آن‌ها را در حافظه ذخیره کنیم تا در آینده مصرفشان کنیم. سنکا، فیلسوف رواقی رومی، می‌گوید «چیز‌هایی که زمانی تحملشان دشوار بوده به‌خاطرآوردنشان شیرین است». چنین تجربه‌هایی بخشی از همان چیزی هستند که ما اسمش را زندگی معنادار می‌گذاریم.
دروازه بان نفت مسجد سلیمان می گوید از بدقولی مدیران صبر بازیکنان این تیم لبریز شده است.
از اولین و مهمترین تصمیمات بنیانگذار جمهوری اسلامی بعد از حضور در ایران انتصاب مهندس مهدی بازرگان به عنوان نخست‌وزیر موقت بود، اما چرا و چگونه ایشان که از شخصیت‌های ملی - مذهبی و نزدیک به جریان فکری دکتر محمد مصدق بود و از نظر جهان‌بینی و بینش اسلامی دیدگاه متفاوتی نسبت به مسائل سیاسی و شیوه حکومت‌داری داشت، توسط امام خمینی با آن نگاه الهی - سیاسی، به عنوان نخست‌وزیر دولت موقت منصوب شد و سنگین‌ترین وظیفه در فراهم کردن مقدمات انتقال قدرت از رژیم پهلوی به نظام جمهوری اسلامی را بر عهده گرفت؟
روزنامه جوان روزنامه حامی دولت از قطع اینترنت در روز‌های ۵ شنبه و جمعه انتقاد کرد.
رئال مادرید تی‌وی شب گذشته برنامه‌ای ویژه در مورد داور بازی فینال سوپرجام اسپانیا پخش کرد و انتخاب او برای این بازی حساس را زیر سؤال برد.
تابوت پله برای همیشه در جایی قرار خواهد گرفت که به وضوح از آنجا می‌توان ورزشگاه سانتوس را در فاصله‌ای نیم مایلی دید. طرفداران او بر این باورند که پله می‌تواند زمین فوتبال مورد علاقه‌اش را برای همیشه ببیند.
جهان مسی، نه شصت سال و هفتاد سال که سده‌ها با جهان پله و حتی جهان مارادونا فاصله می‌گیرد؛ و آیا این جهان‌های متفاوت را می‌توان یکی پنداشت و ستاره‌های آن‌ها را در یک ترازو گذاشت؟
لیورپول به این دلیل در روزهای جام جهانی در دوبی اردو خواهد زد که ملی‌پوشانی که تیم‌هایشان از جام جهانی حذف می‌شود را بلافاصله در اختیار داشته باشد.
منابع لبنانی از تنش های لفظی میان برخی نمایندگان لبنانی و نبیه بری رئیس پارلمان این کشور در پنجمین جلسه انتخاب رئیس جمهور جدید خبر دادند.
شاه می‌خواست بگوید در مبارزه با فساد جدی است، اما مشخص نشد اگر قصد باز کردن فضای سیاسی را دارد چرا حکومت نظامی اعلام کرده و اگر قصد سرکوب دارد چرا از انتصاب ارتشبد غلامعلی اویسی فرماندار نظامی تهران در دقیقه ۹۰ منصرف شد و ارتشبد ازهاری را مأمور تشکیل دولت کرد؟
داور بازنشسته فوتبال نسبت به برخی موضوعات در رابطه به چینش داوران و وظایف کمیته داوران موضع‌گیری کرد.
رییس کمیته مسابقات سازمان لیگ درباره برگزاری دیدار استقلال و نساجی در ورزشگاه شهید باهنر کرمان توضیحاتی را ارائه کرد.
جود بلینگام، ستاره انگلیسی دورتموند، در مورد دلایل انتخاب این تیم به جای منچستریونایتد صحبت کرده است.
کالیدو کولیبالی، مدافع چلسی، از دلیلش برای انتخاب سنگال به جای چلسی پرده برداشت.
«چرا بعد از انتخاب کی‌روش با بعضی از اعضای کمیته فنی لابی کردند که با انتخاب ایشان موافق باشند؟ چرا به اینجانب، مدیرروستا، استیلی و ... مراجعه نشد.»
معمولا اسم سیارک‌ها برگرفته از نام‌های اساطیری یا نام منجمان قدیم و افرادی فعال در علم است. تعدادی از سیارک‌ها نیز ممکن است هم‌نام مکان‌ها و رودخانه‌ها و کشور‌ها و شهر‌ها و یا حتی حیوانات باشند. تعدادی از سیارک‌ها به نام انسان‌های زنده که تاثیر خاصی به ویژه در زمینه نجوم و فضا درعلم گذاشتند، نام‌گذاری شده‌اند.
انتخابات فدراسیون فوتبال فردا در سالن همایش‌های صداوسیما برگزار خواهد شد.
ضرغامی گفت: آدم‌هایی که در گذشته بودند و خدمت کردند، فرقی نمی‌کند در دولت آقای روحانی و حتی دولت آقای احمدی‌نژاد و آقای خاتمی بوده باشند، اگر شایسته و سالم هستند، معاند و فتنه‌گر نیستند هیچ اشکالی ندارد، کار کنند. از طرفی، به دولت فشار می‌آورند چرا از بچه‌های جزب‌اللهی انتصاب نمی‌کنید. نمی‌شود که یک فرد بدون تجربه مدیریتی را در مسؤولیت بالا گذاشت.
به گفته معاون وزیر کار ۵۳ درصد از فارغ‌التحصیلان مدارس که در کنکور مجاز به انتخاب رشته هستند، انتخاب رشته نمی‌کنند و این موضوع نشان می‌دهد که جوانان در مسیر زندگی خود به انتخاب آگاهانه روی آورده‌اند.
وکلای ملت در نشست امروز صحن ضمن انتخاب ۳ نفر از حقوقدانان جدید شورای نگهبان به اصلاح سازوکار توزیع اعتبارات محرومیت‌زدایی استان‌ها در قانون بودجه ۱۴۰۱ پرداختند که گامی در جهت توزیع عادلانه اعتبارات این بخش و توسعه مناطق محروم کشور محسوب می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ