حریزاوی، قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی گفت: مراکز همسریابی اینترنتی مراکز تجارت انسان بود، به همین دلیل به یک مرکز معتبر همسریابی نیاز داشتیم و سامانه همدم را احداث کردیم. هدف از ساخت این سامانه افزایش تعداد ازدواج نیست، زیرا دختران و پسران مایلند خودشان همسر آینده را انتخاب کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اعضای تیم ملی کشتی آزاد شام را مهمان کامران قاسم‌پور و حسن یزدانی بودند. به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، با توجه به امکانات فراهم شده در رستوران کمپ تیم‌های ملی کشتی کشتی‌گیران در برخی اوقات اقدام به پخت کباب در روف گاردن رستوران و مهمان کردن هم تیمی‌های خود می‌کنند. امشب نیز حسن یزدانی و کامران قاسم پور هم تیمی‌های خود را به صرف کباب مهمان کردند. در ادامه فیلمی که توسط یونس امامی از این دورهمی آزادکاران گرفته شده قابل مشاهده است.
محمود کریمی مداح اهل بین در سخنرانی خود خاطره‌ای از شهید حاج قاسم سلیمانی درباره حضور خانم‌های بد حجاب در هیئت مطرح کرد. در قسمتی از این روایت، شهید سلیمانی می‌گوید: «مگر دختران بدحجاب خانه شما می‌آیند که می‌خواهید به آنها اعتراض کنید؟» منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
پرسپولیس تهران توانست برای پانزدهمین بار جام قهرمانی لیگ ایران را بالا ببرد. امید عالیشاه کاپیتان پرسپولیس در قائم شهر جام را بالاسر برد.
حجت الاسلام خسروپناه گفت: باید محسن برهانی به اشد مجازات برسد تا کسی جرات نکند به مقدسات توهین کند. امروز باید این روحیه تکثیر شود، ما قائل به گفتگو هستیم، ولی توهین به شهیدغیرت آزادی بیان و گفتگو نیست. کسی که به شهید، نفله می‌گوید به غیرت و شرف یک ملت توهین کرده است و باید این فرد به اشدمجازات برسد تا کسی جرات نکند به مقدسات توهین کند.
بشار جعفری سفیر سوریه در روسیه، سیاست جمهوری اسلامی ایران را یک مزیت برای منطقه خواند و گفت: توافق ایران و عربستان یک حرکت فوق‌العاده عالی و یک حرکت خوب ژئوپلیتیکی در منطقه بود که همه به آن نیاز دارند.
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در واکنش به رفتار امام جمعه رشت با انتشار ویدئویی از رهبر انقلاب نوشت: برای این دختران من و شما (به تعبیر حاج قاسم) باید روشن‌گر باشیم، پدرانه دعا کنیم و از سر محبت تذکر بدهیم، خصوصاً این اشخاصی که برای برنامه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت آمده‌اند.
امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و هیئت همراه در بدو ورود به بغداد، با حضور در محل اقدام تروریستی و جنایتکارانه دولت آمریکا، به شهیدان سپهبد حاج قاسم سلیمانی، ابومهدی المهندس و دیگر شهدای این اقدام تروریستی ادای احترام کردند.
این فیلم نشان می‌دهد که قاقم در میان گروهی از خرگوش‌ها می‌پیچد و روی خرگوشی تمرکز می‌کند که حدود ده برابر بزرگ‌تر از خودش است. قاقم باهوش تصمیم می‌گیرد خرگوش را با یک تعقیب بی امان خسته کند.
شیر ها گربه سانانی درنده هستند اما فرار شیر های ترسو از دست بوفالو بسیار عجیب و احمقانه است. این ویدیو که با حضور بوفالو شیر ها فرار می کنند و یکی از آنها خود را پشت تنه درختی قایم می کند توجه کاربران شبکه های مجازی جلب کرده.
سردار شهید حسین پورجعفری (جعفری نیا) عضو سپاه پاسداران و سپاه قدس و از جانبازان هشت سال دفاع مقدس، بیش از ۴۰ سال تا پای شهادت همراه و همراز سردار سلیمانی گام برداشت و سرانجام نیز در کنار فرمانده خود بامداد جمعه ۱۳ دی ماه ۱۳۹۸ در حمله تروریستی آمریکا در فرودگاه بغداد همراه با دیگر همراهان ایرانی و ابومهدی المهندس معاون حشدالشعبی و تنی چند از اعضای حشدالشعبی به شهادت رسیدند.
یکی از جنبش‌های اجتماعی در کاراکاس، یک نقاشی دیواری برای گرامیداشت سردار شهید قاسم سلیمانی ترسیم کرد. سازمان‌های مردمی این منطقه برای رونمایی از این نقاشی دیواری یک مراسم برگزار کردند.
فرمانده نیروی هوافضای سپاه درباره ویژگی‌های شخصیتی حاج قاسم، بیان کرد: ایشان از جمله افراد نادری بود که بعد از دوران جنگ، جنگ برایش تمام نشد و شاید جنگ برای بسیاری از رزمندگان و فرماندهان تمام شد؛ او 40 سال جنگید.
نصرالله جهانشاهی از کودکی با حاج قاسم همسایه بوده، او در بیش از 30 سال همراهی خاطرات زیادی از معاشرت با او دارد. منبع: مهر
المیرا شریفی مقدم در برنامه صبحانه ایرانی به روزنامه هم میهن حمله کرد. وی گفت حتی اگر داعش هم روزنامه داشت، مطلب درباره حاج قاسم منتشر می‌کرد؛ برخلاف روزنامه هم‌میهن!
یکی از کاربران عراقی توییتر برای اولین‌بار ویدیویی را از لحظه ورود پیکر سرداران شهید قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس و جمعی از همراهان آن‌ها به فرودگاه المثنی عراق را منتشر کرد.
وقتی حاج قاسم با موتور و روی پوشیده هنگام عملیات آزادسازی بین نیروهای مقاومت دیده شد!
بخشی از صحبت‌های رحمان عموزاد و کامران قاسم پور در کنفرانس خبری پیش از آغاز جام جهانی کشتی آزاد آمریکا را ببینید.
در مناظره قاسم روانبخش با محمد قوچانی در برنامه شیوه که از شبکه چهار به صورت زنده پخش شد، حجت الاسلام روانبخش گفت: امام خمینی مانع کشته شدن پسر محمدرضا پهلوی شد.
محمد قوچانی در مناظره با ️قاسم روانبخش گفت: آقای مصباح راجع به مجوز ارهاب حرف می‌زد. می‌گفت ارهاب، چون نمی‌خواست کلمه ترور را بگوید.
سردار اشتری، فرمانده فراجا امشب در جمع نیروهای یگان ویژه پلیس گفت: این مسیری که به عنوان نیروهای پلیس می‌رویم، همان مسیر شهید حاج قاسم سلیمانی است. دشمنان قصد زدن اصل نظام را دارند. ما این لباس را پوشیده‌ایم که حافظ جان و مال مردم باشیم.
سردار اشتری، فرمانده فراجا امشب در جمع نیروهای یگان ویژه پلیس گفت: این مسیری که به عنوان نیروهای پلیس می‌رویم، همان مسیر شهید حاج قاسم سلیمانی است. دشمنان قصد زدن اصل نظام را دارند. ما این لباس را پوشیده‌ایم که حافظ جان و مال مردم باشیم.
در پی شورش های و ناآرامی‌ها در بغداد، پایتخت عراق، آشوبگران و طرفداران صدر به تصاویر شهدای مقاومت، سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس بی حرمتی کردند. منبع: خبرگزاری دانشجو
سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان با استفاده از اسکوربوردی که در ورزشگاه قاسم سلیمانی سیرجان وجود دارد ابعاد جدیدی به تمرینات آماده‌سازی تیمش بخشیده است.
سید قاسم باشنده روستای زمان کور پنجشیر است، طالبان دستانش را بسته اند و او را دشنام میدهند. قلم سید قاسم هنوز در جیبش دیده میشود، خاموش است و فقط به بی ادبی طالبی که سلام در دست دارد خاموشانه نگاه می‌کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ