ظاهرا هوش مصنوعی به زودی افراد برای تصمیم گیری به چت بات‌های مبتنی بر هوش مصنوعی مراجعه می‌کنند و از آن می‌خواهند در این باره که چه برنامه‌ای را تماشا کنند، کجا زندگی کنند، چه شغلی را انتخاب کنند، با چه کسی ازدواج کنند و به چه کسی رای دهند به آنان مشاوره دهد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیم ملی والیبال اسلوونی در آخرین بازی خود در جام واگنر مقابل فرانسه شکست خورد.
به گفته معاون سازمان حج و زیارت، متقاضیان می‌توانند با ورود به سامانه سماح تاریخ سفر و مرز خروج خود را انتخاب و روند بیمه اربعین را تکمیل کنند. همچنین متقاضیان می‌توانند برای نام نویسی به دفاتر خدمات زیارتی مراجعه کنند.
رسانه‌های فرانسوی مدعی شدند پاری سن ژرمن جانشین کیلیان امباپه را انتخاب کرده و لوئیس کامپوس برای راضی کردن ویلفرید زاها با او تماسهایی داشته است.
آندرس اینیستا، لیونل مسی را به خاطر برنگشتن به بارسا سرزنش نکرد و گفت این بازیکن آرژانتینی بهترین گزینه ممکن را انتخاب کرده است.
محمد خدابنده لو بعد از عقد قرارداد با مس رفسنجان کار خود را شروع کرده و در اردوی این تیم زیر نظر ساکت الهامی فعالیت می کند.
انتخاب جانشین یحیی گل‌محمدی، می‌توانست سخت‌ترین کار ممکن در زندگی رضا درویش باشد.
عضو فراکسیون وفاء به مقاومت لبنان وابسته به حزب الله بر ضرورت آغاز گفتگوهای ملی و انتخاب رئیس جمهور این کشور در سریع ترین زمان ممکن تاکید کرد.
انتخاب سرمربی برای استقلال به یکی از پیچیده‌ترین اتفاقات ممکن تبدیل شده است؛ به نظر شما چه کسی باید این سمت را برعهده بگیرد؟
ظریف نوشت: چرا «سازش‌کار» منفی، و «سازش‌ناپذیر» مثبت است؟ مگر سازش جز به معنی دستیابی به نقطه‌ی اشتراک و توازن برای حرکت به سوی آرمانهاست؟ مگر می‌توان از روش دیگری به آرمان‌ها رسید؟ داشتن آرزو به زندگی جهت می‌دهد، اما توجه به توانایی‌ها حرکت به سمت آرمان‌ها را ممکن می‌سازد.
در حالی که مجامع بین المللی پتانسیل ارتقای همکاری بین کشور‌ها را دارند، به طور فزاینده‌ای از آن‌ها برای رویارویی استفاده می‌شود. در این زمینه، نظم جهانی به رهبری چین و روسیه جایگزینی دموکراتیک و صلح‌آمیزتر برای هژمونی تحت سلطه ایالات متحده ارائه می‌کند و ممکن است گزینه بهتری برای ارتقای همکاری‌های جهانی باشد.
برخی اشتباهات جوانان در دهه ۲۰ زندگی ممکن است قابل جبران باشند، اما مواردی هم وجود دارد که ممکن است جبران ناپذیر باشد؛ بنابراین باید به انتخاب راه درست در ۲۰ تا ۳۰ سالگی بسیار دقت کرد.
کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، بعد از پیروزی مقابل کادیز تاکید کرد تیمش در بهترین شرایط ممکن برای بازی برگشت با چلسی آماده است.
هفته بیست و پنجم لیگ برتر با اتفاقات و دیدارهای هیجان‌انگیزی همراه بود و ادامه فصل را به هیجان‌انگیزترین حالت ممکن رساند.
کارلو آنچلوتی می گوید که انتخاب ترکیب اصلی تیمش برای بازی برابر بارسا در بازی چهارشنبه شب یکی از دشوارترین کارهای ممکن است.
رئیس فدراسیون فوتبال انتخاب امیر قلعه‌نویی به عنوان سرمربی تیم ملی را در شرای فعلی بهترین تصمیم ممکن دانست و گفت که قرار است قرارداد این مربی تا جام جهانی تنظیم شود.
رونمایی از سرمربی بعدی تیم ملی به عجیبترین شکل ممکن در حضور مهدی تاج انجام شد.
این موضوع خیلی مهم است که مقدار آبی که با آن زودپز شما به فشار لازم می‌رسد را بدانید و به­ میزان کافی از آن استفاده کنید. از نصف لیوان شروع کنید، اگر زودپز شما به فشار لازم نرسید، مقدار آب درون آن را بیشتر کنید. یک مکته دیگر این که، هیچوقت زودپز را تا حدی پر نکنید که به سوپاپ ایمنی برسد، چون ممکن است در آن غذا گیر کند و باعث ایجاد حادثه شود. برای پخت غذا در زودپز هرگز از روغن استفاده نکنید. حتی مقدار کمی از آن هم می‌تواند خطرناک باشد و باعث ذوب درزبند و دیگر اجزای زودپز شود.
زمانی که بندیکت شانزدهم در سال ۲۰۱۳ به دلیل کهولت سن استعفا داد، اولین پاپ در ۶۰۰ سال گذشته بود که از این مقام کناره‌گیری کرد. کاردینال آلمانی با نام یوزف راتسینگر در آوریل ۲۰۰۵ به عنوان رهبر کاتولیک‌های جهان انتخاب شد و نام بندیکت را برای خود برگزید.
پیشکسوت تپانچه می‌گوید زمان زیادی برای کسب سهمیه المپیک نداریم و انتخاب دو سرمربی برای تیم تپانچه ممکن است باعث افت رکورد و کم شدن سهمیه ها شود.
معاون دبیر کل حزب الله لبنان تاکید کرد که در سایه اختلافات و بی مسئولیتی انتخاب رئیس جمهور این کشور ممکن نیست.
بر اساس یک مطالعه آزمایشگاهی که در مجله Chest منتشر شده سوپ مرغ ممکن است به طور موقت به کاهش گرفتگی، کنترل التهاب و آبرسانی به شما در هنگام سرماخوردگی کمک کند. سوپ مرغ مانند یک پتوی گرم در یک کاسه است.
روز گذشته کشور عربستان به عنوان میزبان مسابقات المپیک زمستانی آسیا در سال 2029 انتخاب شد.
معمولا اسم سیارک‌ها برگرفته از نام‌های اساطیری یا نام منجمان قدیم و افرادی فعال در علم است. تعدادی از سیارک‌ها نیز ممکن است هم‌نام مکان‌ها و رودخانه‌ها و کشور‌ها و شهر‌ها و یا حتی حیوانات باشند. تعدادی از سیارک‌ها به نام انسان‌های زنده که تاثیر خاصی به ویژه در زمینه نجوم و فضا درعلم گذاشتند، نام‌گذاری شده‌اند.
مربی تیم فوتبال مس کرمان می‌گوید روز آینده با توجه به حضور دو مربی جوان در راس کادر فنی دو تیم یک دیدار جذاب در وطنی برگزار خواهد شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ