چنانچه فردی با همسرش متارکه کرده باشد با انتخاب همسر دوم و ثبت رسمی ازدواج و ثبت شدن نام او در شناسنامه‌اش می‌تواند به اداره ثبت احوال مراجعه و درخواست برای حذف نام همسر اول را ارائه دهد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بازیکن استقلال می گوید در هیچ فصلی به اندازه امسال، اوضاع تیم بد نبوده و شرایط باشگاه وخیم است.
مدیرعامل شرکت ایرانول گفت: پیگیری پالایشگاه‌های اصلی روغن ساز در وزارت صمت و شورای رقابت، منجر به کنترل درخواست عرضه روغن پایه در داخل به نفع مصرف کنندگان واقعی و حذف ابلاغیه تعرفه ۱۵ درصدی عوارض صادراتی شد.
مدیرعامل شرکت ایرانول گفت: پیگیری شرکت های اصلی روغن ساز در وزارت صمت و شورای رقابت، منجر به کنترل بازار روغن پایه در داخل و حذف تعرفه 15 درصدی عوارض صادراتی شد.
رحمان امیرآبادی گفت: مشخص کردن زمان لازم برای تغییر از دلار به ارزهای دیگر به طور دقیق بسیار سخت است،این تغییرات نیازمند شرایط اقتصادی سیاسی و جهانی خاصی هستند.
با حذف النصر از رقابت های جام حذفی عربستان، اکنون این تیم شرایط بسیار سختی برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا دارد.
با حذف النصر از رقابت های جام حذفی عربستان، اکنون این تیم شرایط بسیار سختی برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا دارد.
توماس توخل، سرمربی بایرن مونیخ، می‌گوید حذف از مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان به معنای وجود بحران در تیمش نیست.
کوچک شدن ورزشگاه آزادی برای دربی مهم و حساس پایتخت این سوال را مهمتر و پررنگ‌تر از قبل مطرح می‌کند که در این شرایط چرا نباید پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا حذف شود؟
در یکی از مواد طرح اصلاح قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی آمده بود که شرایط عمومی و اختصاصی داوطلبان انتخابات مجلس تغییر کند که نمایندگان این ماده را حذف کردند.
پیشکسوت تیم استقلال ضمن حمایت از عملکرد فنی بازیکنان و کادر فنی استقلال از آنها بخاطر تحمل اوضاع مالی استقلال تقدیر کرد.
مهاجم تیم فوتبال استقلال می‌گوید که از لحاظ مالی شرایط بسیار بدی را تجربه می‌کنند.
رئیس جمهور روسیه با امضا قانونی شرایط حذف اوکراین از گذرنامه شهروندان روسی را تسهیل کرد.
تغییر شرایط اقتصادی و بالا رفتن قیمت کالا و خدمات در کشور مشکلی است که انکارناشدنی است و همین موجب شده تا آثار آشکار و پنهان در همه زمینه‌ها قابل لمس باشد. همین تورم سبب می‌شود تا قیمت دیه که در پایان هر سال تعیین می‌گردد، افزایش یابد وبه دنبال آن، قیمت بیمه نامه‌های شخص ثالث هم افزایش می‌یابد؛ اما این پایان ماجرا نیست، زیرا در هر بیمه نامه شخص ثالث، یک گزینه پنهان افزاینده قیمت وجود دارد که قابل تامل است.
تغییر شرایط اقتصادی و بالارفتن قیمت کالا و خدمات در کشور مشکلی است که غیر قابل انکار است و همین موجب شده تا آثار آشکار و پنهان در همه زمینه‌ها قابل لمس باشد. همین تورم سبب می‌شود تا قیمت دیه که در پایان هر سال تعیین می‌گردد افزایش یابد وبه تبع آن قیمت بیمه نامه‌های شخص ثالث هم افزایش می‌یابد، اما این پایان ماجرا نیست، زیرا در هر بیمه نامه شخص ثالث یک گزینه پنهان افزاینده قیمت وجود دارد که قابل تامل است.
مارسی پس از شکست خانگی در لیگ برابر پی اس جی، در جام حذفی نیز با شکست از تیم گمنام آنِسی حذف شد تا الکسیس سانچز خشمگین‌تر از همیشه شود.
طبق قانون بعد از عقد نام زن و شوهر در شناسنامه یکدیگر ثبت می‌شود. ثبت احوال با دریافت گواهی پزشکی قانونی نام زن و شوهر را از شناسنامه یکدیگر حذف می‌کند.
سردار سلامی با بیان اینکه گاه شخصیت‌هایی زنده می‌مانند و میدان تاثیرگذاری عظیم بوجود می‌آورند و الی الابد معارف و آموزه هایشان در کالبد بشر تکثیر می‌یابد، گفت: دفاع مقدس نیز در آن ۸ سال متوقف نشد چراکه دفاع مقدس با هیچ جنگی ماقبل خود قابل قیاس نیست و الگوبرداری شده نبود و همه معارف و تجربیات آن متعلق به همان شرایط بود و گزاره‌هایی که در جهان برای مواجهه با قدرت‌ها ایجاد کرد متعلق به همان رخداد است.
هرچند که مصرف متعادل و روزانه نان (مخصوصا نان‌های سبوس‌دار) می‌تواند به بهبود شرایط عمومی بدن کمک کند، اما نان‌ها همچنان حاوی کربوهیدرات هستند، درحالی که زیاده‌روی در دریافت کربوهیدرات‌ها می‌تواند باعث افزایش قند خون شود. هنگامی که شما مواد غذایی حاوی کربوهیدرات را مصرف می‌کنید، دستگاه گوارش هم آن غذا را به قند تجزیه و سپس وارد جریان خون می‌کند. با افزایش سطح قند خون، بدن شروع به ترشح انسولین می‌کند تا سلول‌های بدن بتوانند قند خون را برای تولید انرژی یا ذخیره‌سازی جذب کنند.
نماینده مردم صومعه سرا در مجلس گفت: حذف ارز ترجیحی باعث گرانی دارو شده و این گرانی‌ها در شرایط سخت معیشتی مردم به صلاح نیست.
برتری کرواسی مقابل کانادا در دیداری از گروه F جام‌جهانی ۲۰۲۲ این تیم را در شرایط خوبی برای صعود قرار داد.
مسعود پزشکیان گفت: به جای اینکه بیایند وحدت و انسجام را حفظ کنند و از تجربه‌ای که پیشینیان داشتند، استفاده شود و با همکاری آن‌ها جلو بروند، آن‌ها را حذف می‌کنند و صفر کیلومتر می‌آورند و یا با کیلومتر پایین‌تر می‌آورند که مشکل ایجاد می‌شود.
مکس آلگری، سرمربی ایتالیایی یوونتوس، مدعی شد این تیم خودش را شرایط را دشوار کرده است.
سرمربی تیم ملی بسکتبال ضمن تایید درگیری با حامد حدادی و تاکید بر اینکه مشکل ایجاد شده برطرف شده است، در مورد دیدار پیش رو با ژاپن و شرایط ملی پوشان برای این رقابت توضیح داد.
ریکاردو ساپینتو در شرایط سختی قرار گرفته؛ او مجبور است روی نام دو بازیکن تیم خود قلم قرمز بکشد و آنها را در لیست مازاد قرار بدهد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ