رضا مهاجری نسبت به کمبود امکانات در نفت مسجدسلیمان انتقاداتی را مطرح کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
داستانی که باعث شده کار علی برات‌زاده مورد توجه قرار بگیرد، مربوط به اتفاقی است که در مراسم افتتاحیه این رقابت‌ها رخ داده است. در شرایطی که ورزشکاران بقیه کشور‌ها در این جشن حاضر هستند و همگی پرچم کشور‌های مربوطه را به اهتزاز درمی‌آوردند، ویدئویی از برات‌زاده منتشر شده که پرچم ایران را رو به پایین نگه داشته و آن را تکان نمی‌دهد؛ موضوعی که باعث شده تعدادی از رسانه‌ها در ایران به او تاخته و این اقدامش را عملی اعتراضی در همراهی با اعتراضات نیمه دوم سال گذشته بدانند
بخشنامه وزارت کشور در مورد عدم همراهی بخشداری ها و فرمانداری ها با نمایندگان در سال منتج به انتخابات باعث واکنش شدید نمایندگان مجلس شد. گزارش حاضر نظر نمایندگان را در این باره جویا شده است.
چه اتفاقاتی دریک سال اخیر باعث شده تا تردید‌ها در مورد حضور جواد نکونام روی نیمکت استقلال اوج بگیرد
جورجینا رودریگس مدل آرژانتینی در برنامه نت‌فلیکس خود، به نام «من جورجینا هستم»، فاش کرد که اغلب توسط دوستانش در مورد ازدواج با رونالدو مورد تمسخر قرار می‌گیرد. او اضافه کرد که جدیدترین آهنگ جنیفر لوپز با نام The Ring باعث افزایش طعنه‌های دوستانش به او شده است.
علی غلامی استاد دانشگاه امام صادق در پاسخ به گزاره‌ای با مضمون «دین و حجاب باعث شده کشور‌ها عقب‌مانده بشوند؟»، اظهارات جالبی را به زبان آورد که مورد توجه کاربران در شبکه‌های اجتماعی قرار گرفته است.
تاد بولی، مالک چلسی، بعد از شکست مقابل برایتون در رختکن از یکی از بازیکنان تیم به شدت انتقاد کرده و این باعث شده بازیکن مورد نظر از شرایط خود در چلسی به شدت ناراحت و عصبانی باشد.
یک مرد با پوشیدن برقع سیاه‌رنگ و پوشاندن صورت به بهانه حجاب در مسابقات قهرمانی شطرنج آزاد زنان در کنیا حضور پیدا کرد و موفق شد رقیب زن که قهرمان ملی سابق و شطرنج‌باز برتر کنیا بود را شکست دهد. این مرد که پس از دستگیری اعلام کرد که به دلیل نیاز به جایزه نقدی ۴۲ هزار دلاری مسابقات این کار را انجام داده است، در طول مسابقات با هیچ کس صحبت نمی‌کرد و موفق شده بود که بازیکنان و حتی کارکنان مسابقات را فریب دهد. با این حال، پس از اینکه او قهرمان ملی سابق و شطرنج‌باز برتر کنیا را شکست داد، پوشش او کنار رفت و باعث ایجاد تردید درباره هویت دیگر بازیکنان و مربیان تیم‌ها شد.
مجموعه باملند یکی از ده‌ها سازه ایست که در اطراف و مجاورت دریاچه ساخته شده و با مدل مدیریت بخش خصوصی اداره می‌شود لذا عدم درک صحیح از تفاوت‌های مدل مدیریتی بخش خصوصی بر یک مرکز تجاری در قیاس با مدیریت شهری در یک مقیاس عظیم مثل دریاچه شهدای خلیج فارس، خود یکی از نکاتی است که باعث می‌شود افراد به اشتباه فکر کنند که مدیریت باملند برای کل اطراف دریاچه تصمیم‌گیری می‌کند در حالیکه مطلقاً چنین نیست و ساختار مدیریت شهری در این زمینه دارای مسئولیت و متولی امور است.
مصدومیت، عاملی است که باعث شده علی کریمی از اردوی اخیر تیم ملی با سرمربی جدید دور بماند.
کنعانی سخنگوی وزارت امورخارجه گفت: سابقه سوء دولت‌آمریکا در پایبندی به تعهدات و توافقات باعث ایجاد تردید نسبت به اجرای آن شده است.
آذر منصوری نوشت: اعطای اینترنت بدون فیلتر برای گردشگران، هرچند نشانگر ایجاد امکانات بیشتر برای آنهاست، اما تاثیری در جذب بیشتر آن‌ها نخواهد داشت، چرا که همان رویکردی که موجب کاهش گردشگران شده، بر اعمال فیلترینگ در مورد شهروندان خود اصرار دارد.
آنتونیو کاسانو، ستاره سابق رم و رئال مادرید، ژوزه مورینیو را مورد انتقاد شدید قرار داد و گفت او هيچوقت مربی بزرگی نبوده است.
ضعف در عقد قراردادهای خارجی باعث شده که باشگاه های ایرانی،  هیچ سودی بابت صدور رضایتنامه برای بازیکنان و مربیان خارجی خود نبرند. خارجی‌های شاغل در لیگ ایران اما بدون هیچ زحمتی، قرارداد خود را در میانه راه و با اولین پیشنهاد بهتر فسخ می‌کنند
ضعف در عقد قراردادهای خارجی باعث شده که باشگاه های ایرانی،  هیچ سودی بابت صدور رضایتنامه برای بازیکنان و مربیان خارجی خود نبرند. خارجی‌های شاغل در لیگ ایران اما بدون هیچ زحمتی، قرارداد خود را در میانه راه و با اولین پیشنهاد بهتر فسخ می‌کنند
آقای مومنی با تأکید بر اینکه بدترین سال‌های عملکرد اقتصادی سال‌هایی بوده که توزیع قدرت ناعادلانه شده است، بیان می‌کند که بسیار فاجعه آمیز است که ضد عادلانه‌ترین کار‌ها را با عنوان اینکه می‌خواهیم عدالت برقرار کنیم، انجام می‌دهند و این سناریوی تلخ به ویژه در مورد بنزین مکرر اجرا شده است. رویکرد ناعادلانه‌ی توزیع قدرت و ثروت باعث شده که به واسطه فقدان تقاضای موثر برای دانایی، بدنه حکومت از نظر کیفیت کارشناسی با یک سقوط بی سابقه رو به رو شود.
در خصوص پیگیری پرونده حسین محمدی (بازیگر) طی هفته گذشته دو جلسه کارشناسی در خانه سینما برگزار شد، جلسه اول با حضور وکیل انتخابی این بازیگر برگزار شد و وضعیت پرونده‌اش مورد بررسی قرار گرفت. مهمترین نکته وجود وکیل تسخیری و عدم رضایت قاضی پرونده به وکالت وکیل انتخابی بود و در مورد شرایط حصول به این مقصود بحث و تبادل صورت گرفت. / رسول صدرعاملی در پاسخ به این سوال که اخیرا ریاست سازمان سینمایی وضعیت بیکاری اهالی سینما را به اوضاع ناآرام اخیر مربوط دانسته، وضعیت سینما را چگونه می‌بیند؟ پاسخ داد: مشکل بیکاری اعضاء خانه سینما از سال قبل شروع شده و ربطی به ناآرامی های اخیر ندارد و توسط سینماگران در ابتدای امسال گوشزد شده بود. توقف تولید در ابتدای سال و سخت گیری در مجوزها باعث شد که سینماگران کار نکنند. مشکل کاهش تماشاگر از سال قبل آغاز شده است و شاید عوامل آن را باید در روش‌های مدیریت هم جستجو کرد.
در حال حاضر سراسر اروپا دچار کمبود انواع آنتی بیوتیک شده است. برای مثال، در بریتانیا میزان در دسترس بودن آموکسی سیلین و پنی سیلین که برای درمان عفونت‌هایی مانند استرپتوکوک گروه A (نوعی باکتری است که معمولا مجاری تنفسی فوقانی را گرفتار می‌کند و باعث عفونت‌هایی مانند گلودرد استرپتوکوکی می‌شود) مورد استفاده قرار می‌گیرد اندک است.
واقعیت امر این است که تیم ملی در جدال با نیکاراگوئه نمایش جذابی نداشت و با وجود برتری در تملک توپ، به‌ویژه در نیمه نخست، از خلق موقعیت‌های متعدد هم عاجز نشان داد. این موضوع باعث شده بسیاری با اشاره به تفکرات فوتبالی کی‌روش که مبتنی بر کار‌های دفاعی است از این مرد پرتغالی ایراد بگیرند که او هرگز عوض نمی‌شود و حتی در بازی با ضعیف‌ترین رقبا هم به فکر نباختن است
ترس بزرگتر از رکود تورمی است. افزایش نرخ بهره که رشد اقتصاد را کاهش می‌دهد باعث افزایش نرخ بیکاری می‌شود و نمی‌تواند به شکل معناداری تورم را کاهش دهد. همزمان چنین وضعیت اقتصادی‌ای با پوپولیسم ضد سیستم مطمئنا برای نظم جهانی از پیش متزلزل شده عمیقا بی‌ثبات کننده خواهد بود.
اخیرا گزارش شده است که Lecanemab اثر کوچک اما قابل توجهی در کاهش زوال شناختی دارد. طبق مطالعات قبلی این دارو باعث افزایش سطح آمیلوئید بتا ۴۲ در مایع مغزی نخاعی می‌شود که با فرضیه پژوهش‌های تازه مطابقت دارد یعنی آن که اتفاقا افزایش پروتئین آمیلوئید طبیعی می‌تواند مفید باشد.
این روز‌ها انتقاد جدیدی هم از بازیکنان پرسپولیس، به ویژه بازیکنان ملی‌پوش این تیم شده است؛ عنوان شده که با توجه به نزدیکی به جام جهانی، بازیکنان ملی‌پوش این تیم با تمام وجود برای تیم بازی نمی‌کنند و همین مورد باعث افت کیفیت کلی این تیم شده است. اما آیا چنین ادعایی صحیح است؟
سخنگوی وزارت خارجه چین در سخنانی تأکید کرد: تا امروز آمریکا نزدیک به ۴۰ کشور را مورد تحریم قرار داده است؛ این تحریم‌ ها باعث بروز فجایع انسانی جدی در میان نیمی از جمعیت کره زمین شده است.
باشگاه ذوب‌آهن در پی اعتراضات ایجاد شده در مورد قیمت‌ بلیت‌های دیدار برابر سپاهان توضیحاتی را ارائه کرده است.
ترافیک خط حمله استقلال باعث شده شایعاتی در مورد جدایی آرمان رمضانی منتشر شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ