ترس بزرگتر از رکود تورمی است. افزایش نرخ بهره که رشد اقتصاد را کاهش می‌دهد باعث افزایش نرخ بیکاری می‌شود و نمی‌تواند به شکل معناداری تورم را کاهش دهد. همزمان چنین وضعیت اقتصادی‌ای با پوپولیسم ضد سیستم مطمئنا برای نظم جهانی از پیش متزلزل شده عمیقا بی‌ثبات کننده خواهد بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ایران و عراق در حالی امروز مقابل هم قرار می‌گیرند که از نظر بازی‌های رو در رو حریف نسبت به ایران برتری دارد.
هر چند پیش‌بینی در مورد این که کدام تیم‌ها مدعیان اصلی قهرمانی در لیگ بیست و سوم خواهند بود اما به نظر می رسد همان تیم های همیشگی که فصل قبل رقابت نزدیکی داشتند، مدعیان جام خواهند بود.
موفقیت بلند مدت این چهار مورد به چیزی بیش از قدرت محاسباتی بستگی دارد. ربات های انسان نما در صورتی که هزینه‌ های تولید و نگهداری شان بیش تر از مزایای آن‌ ها باشد احتمالا جذابیتی کسب نخواهند کرد. وکلای هوش مصنوعی و دستیاران چت بات ممکن است کارایی قابل توجهی داشته باشند. با این وجود، اگر تصمیم گیری آن ها با "قطب نمای اخلاقی" جامعه یا قوانین با استفاده از آن سازگار نباشد ممکن است مورد پذیرش از سوی جامعه قرار نگیرد.
چهار بازیکن تیم ملی ایران در دو مسابقه پیاپی تورنمنت کافا از ترکیب بیرون نرفتند.
وزیر دفاع طالبان مشخصا در مورد درگیری اخیر مرزی با ایران در نیمروز گفت: «مشکلی که با ایران پیش آمد، چهار روز برایم گزارش می‌آمد که آن‌ها توپ و هاوان شلیک می‌کنند. من (به ایرانی‌ها) گفتم این کار را نکنید و به نفع‌مان نیست »
ارلینگ هالند، ستاره نروژی منچسترسیتی، در هفته سی و چهارم لیگ برتر انگلیس مقابل فولام گلزنی کرد.
دو برخورد سوت بحث برانگیز داور دیدار پارس و استقلال در محوطه جریمه مورد بررسی کارشناسان داوری قرار گرفته است.
از آنجایی که گربه‌ها در سن چهار ماهگی به توانایی باردار شدن دست می‌یابند، چرخه تولد بالاتری دارند. گربه‌ها هر دو تا سه هفته به گرما می‌روند. گربه در هر بارداری به طور متوسط چهار بچه گربه حمل می‌کند. اما برخی از گربه‌ها حتی ممکن است در یک بارداری تا ۱۲ بچه گربه به دنیا بیاورند.
انگولو کانته در چهار بازی اخیر خود برای چلسی با نظر چهار سرمربی مختلف به میدان فرستاده شده است.
ناپولی تحت هدایت لوچیانو اسپالتی بهترین روزهای خود را سپری می‌کند و به رویاپردازی ادامه می دهد.
ند پرایس گفت: «در عرض چند هفته، بوئینگ دو مورد از بزرگترین معاملات خود را در تاریخ این شرکت تکمیل کرده است. این قرارداد‌ها با هم، بیش از ۱ میلیون شغل آمریکایی را در زنجیره تامین هوانوردی در ۴۴ ایالت پشتیبانی می‌کند. آخرین معاملات با عربستان سعودی به تنهایی بیش از ۱۴۰ هزار کارمند در آمریکا پشتیبانی می‌کند که بسیاری از آن‌ها به مدرک دانشگاهی چهار ساله نیاز ندارند».
با انصراف چهار گزینه از هدایت تیم ملی ایران، حالا سه گزینه دیگر پیش روی فدراسیون فوتبال است: جواد نکونام، فرهاد مجیدی و حسین فرکی.
خولین آلوارز در چهار بازی اخیر منچسترسیتی تنها دو دقیقه بازی کرده و پس از جام جهانی نیز نتوانسته بیش از دو گل بزند.
خولین آلوارز در چهار بازی اخیر منچسترسیتی تنها دو دقیقه بازی کرده و پس از جام جهانی نیز نتوانسته بیش از دو گل بزند.
پلیس با اطلاعاتی که از تماس‌های رد و بدل‌شده بین زن جوان و چند مرد به دست آورده بود یک متهم را بازداشت کرد. این مرد ۴۴ساله به نام ساسان به جنایت فجیع با همدستی چهار نفر از دوستانش اعتراف کرد.
مدیرکل رفاه، تعاون و خدمات اجتماعی شهرداری تهران در دیدار با چهارقلوهای خانواده بزرگ شهرداری تهران بر حمایت حداکثری از آنان تاکید کرد.
کارلوس کی‌روش اسامی ۲۵ نفر از بازیکنان مورد نظرش برای شرکت در جام جهانی را اعلام کرد.
سازمان حشد شعبی عراق از زخمی شدن چهار نیروی خود و کشف و انهدام چند تونل و مقادیری مواد منفجره تروریست های داعش در استان صلاح الدین خبر داد.
یکی از رایج‌ترین افسانه‌ها یا باور‌های غلط در مورد کلسترول و غذا این است که غذا‌هایی که کلسترول بیشتری دارند همان چیزی هستند که باید محدود کنید. با این وجود، کلسترول رژیم غذایی در واقع تاثیر بسیار کمتری بر سطح کلسترول بدن شما نسبت به آن چه که پیش‌تر تصور می‌شد خواهد داشت.
پس از احمد گوهری، حالا شایعات درباره کرونای تعداد بیشتری از بازیکنان پرسپولیس به گوش می‌رسد.
انجام این حملات موشکی در شرایطی صورت می‌گیرد که از دیروز –دوشنبه- پس از اعلام کناره‌گیری دائمی مقتدی صدر از سیاست، منطقه سبز و بسیاری دیگری از مناطق بغداد به کانون درگیری صدری‌ها با نیروهای حکومتی تبدیل شده است.
لیگ ایران دشوار و پرفشار است و نمی‌توانیم هر بازی سه یا چهار گل بزنیم.» همین دو جمله کافی است تا رویکرد یحیی در مورد فصل جدید را نمایان کند.
شاید این ایده مورد علاقه توده هواداران فوتبال نباشد و اعتراض تماشاگران علیه سرمربی تیم را هم برانگیزد اما نکونام و فولاد با این روش توانستند مدعی عنوان قهرمانی را متوقف کنند.
باشگاه پرسپولیس با انتشار بیانیه‌ای به اتفاقات 24 ساعت اخیر فوتبال ایران در تقابل با صداوسیما واکنش نشان داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ