باشگاه ذوب‌آهن در پی اعتراضات ایجاد شده در مورد قیمت‌ بلیت‌های دیدار برابر سپاهان توضیحاتی را ارائه کرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دوران حضور آرمان رمضانی در استقلال رسما به پایان رسید و تبریز و تیم تراکتور، مقصد احتمالی او خواهد بود.
آرمان رمضانی در دیدار دوستانه امروز استقلال برابر هوادار حضور پیدا نکرد.
تصویر جالبی از حضور کریستیانو رونالدو در جشن رمضان دبی به دست آمده است.
سرمربی تیم فوتسال پالما به اقدام بازیکن ایرانی تیمش برای بازی در جام رمضان واکنش نشان داد و گفت: باشگاه با مسلم اولادقباد بعد از این اتفاق صحبت کرده است.
ستاره فوتسال ایران به جای حضور در اردوی تیم ملی و مسابقه پالما راهی جام رمضان قم شده است.
ستاره فوتسال ایران به جای حضور در اردوی تیم ملی و مسابقه پالما راهی جام رمضان قم شده است.
شخصیت‌های دینی فلسطینی بر لزوم حضور گسترده فلسطینی‌ها در مسجدالاقصی طی روزهای پایانی ماه مبارک رمضان و پس از آن تاکید کردند.
حماس خواستار حضور گسترده نمازگزاران و معتکفین فلسطینی در ده روز پایانی ماه مبارک رمضان با هدف شکست توطئه‌های رژیم صهیونیستی علیه مسجد الاقصی شد.
شبکه «شاد» در ایام ماه مبارک رمضان مسابقه محیطی «شهر خورشید» را در نمایشگاه بین‌­المللی قرآن کریم برگزار می‌­کند و هر شب به یک برنده، جایزه یک میلیون تومانی می ­دهد.
مراسم احیا شب نوزدهم شامگاه یک شنبه ۲۰ فروردین در حرم امام خمینی با حضور حجت الاسلام غلامحسین محسنی اژه‌ای رئیس قوه قضائیه و سخنرانی ایشان برگزار شد.
پرونده مسابقات فوتسال جام رمضان شهرستان آمل درحالی جمعه شب با حضور حدود ۳هزار نفری علاقمندان در دیدار نهایی این دوره از مسابقات بسته شد که حدود یک ساعت ونیم قبل از شروع مسابقه در ورودی سالن به علت تکمیل ظرفیت سالن بسته شده بود.
پس از حضور بی سابقه ۲۵۰ هزار نمازگزار فلسطینی در دومین جمعه ماه رمضان در مسجدالاقصی، روزنامه هاآرتص جمعه سوم ماه رمضان را آزمونی مهم و حقیقی برای دستگاه امنیتی رژیم صهیونیستی دانست.
امام جمعه موقت تهران گفت: رمضان ماه حضور عقلانیت و قرآن در عرصه حیات بشر است
رهبر معظم انقلاب پنجشنبه ۳ فروردین ۱۴۰۲ در اولین روز ماه مبارک رمضان و در محفل نورانی انس با قرآن که با حضور شماری از قاریان و اساتید ممتاز و فعالان قرآنی برگزار شد، شرکت کردند.
آخرین شب ماه رمضان در کشور‌های آسیای جنوبی به عنوان چاندرات (شب ماه) شناخته می‌شود. در این شب مردم به پیشواز عید فطر می‌روند و خانواده‌ها و دوستان گردهم جمع می‌شوند و شیرینی بین هم پخش می‌کنند. همچنین مردم کشور‌های بنگلادش، هند و پاکستان در چاندرات ببرای خرید و تفریح به خیابان‌ها می‌روند و دختر‌ها با حضور در جواهر فروشی‌ها و غرفه‌های حنا روی دست‌هایشان حنا می‌گذارند.
محفل انس با قرآن کریم در اولین روز ماه مبارک رمضان در حضور رهبر انقلاب اسلامی برگزار شد.
در نخستین روز از ماه مبارک رمضان، محفل نورانی انس با قرآن کریم با حضور رهبر انقلاب اسلامی در حال برگزاری است.
محفل انس با قرآن کریم از دقایقی پیش و در اولین روز ماه مبارک رمضان در حضور رهبر انقلاب اسلامی آغاز شد.
محفل انس با قرآن کریم در اولین روز ماه مبارک رمضان با حضور رهبر انقلاب امروز برگزار می‌شود.
شهدادی با اشاره به مهمترین رویداد‌های نجومی در سال ۱۴۰۲، اظهار کرد: ۱۵ رویداد نجومی مهم در سال جاری رخ خواهد داد و با معرفی آن‌ها امیدواریم از جذابیت‌های بی نظیر طبیعت آسمان شب در این سال غافل نشویم و مهمتر آن که برای دیدن و رصد این پدیده‌های نجومی به هیچ ابزار خاصی مانند "تلسکوپ" و یا "دوربین دوچشمی" نیازی نیست و با چشم غیر مسلح قابل رؤیت هستند.
آرمان رمضانی مهاجم استقلال که مدتی به دلیل مصدومیت دور از تمرینات بود، در تمرین امروز حضور داشت و اختصاصی کار کرد.
حضور پرتعداد بازیکنان مس پشت توپ استقلالی ها را به ستوه آورده بود و آنها برای رسیدن به گل 3 امتیازی بازی 75 دقیقه انتظار کشیدند.
اینطور که پیداست احسان امینی مربی تیم ملی کشتی آزاد بعد از حضور در مسابقات جهانی بلگراد، هدایت تیم دانشجویان را در ترکیه برعهده خواهد داشت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ