آذر منصوری نوشت: اعطای اینترنت بدون فیلتر برای گردشگران، هرچند نشانگر ایجاد امکانات بیشتر برای آنهاست، اما تاثیری در جذب بیشتر آن‌ها نخواهد داشت، چرا که همان رویکردی که موجب کاهش گردشگران شده، بر اعمال فیلترینگ در مورد شهروندان خود اصرار دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یک کارشناس انرژی به بیان توضیحاتی درباره لزوم اصلاح رویه اعطای یارانه انرژی به پتروشیمی‌های متانولی پرداخت و گفت: اعطای این یارانه باید منوط به توسعه زنجیره ارزش آنها شود.
وزیر ارتباطات پروانه‌های یکپارچه شبکه و خدمات ارتباطی موسوم به UNSP را به هفت اپراتوری که پیش تر به طرح ملی فیبرنوری منازل و کسب و کارها پیوسته بودند، اعطا کرد.
بانک سپه با اعطای تسهیلات ۵۷۰ میلیون تومانی از خانواده ۵ قلوهای مینودشتی که نامشان مزین به نگاه رهبری است، حمایت کرد.
جلسه شورای عالی فضای مجازی عصر امروز به ریاست رئیس جمهور و با حضور اعضای حقیقی و حقوقی آن برگزار می شود.
شورای‌عالی فضای مجازی عصر سه‌شنبه به ریاست سید ابراهیم رئیسی و با حضور سران قوای مقننه و قضائیه و سایر اعضای حقیقی و حقوقی تشکیل شد.
قاسمی گفت: همه اعضای این باند با هماهنگی قضائی، دستگیر یا احضار و پس از انجام تحقیقات و اعتراف آنان به جرایم ارتکابی، محتوا‌های مجرمانه از صفحات اینترنتی در اختیار آنان حذف شد.
عبدالمالک برای اینکه از شعار‌هایی که به اعضای گروهک داده بود کوتاه نیاید به شهاب تهمت خبرچینی زد و به دور از چشم فائزه دادگاهی تشکیل داد و او را محکوم به مرگ کرد. بعد هم شهاب را سر برید و فیلمی که از این ماجرا تهیه کرده بود را در اینترنت پخش کرد.
پایگاه اینترنتی شبکه «المیادین» به نقل از منابع آگاه خود گزارش داد که دولت عربستان، اعضای شورای ریاستی یمن را فراخوانده و جزئیات توافقش با صنعاء برای پایان جنگ را به آن‌ها اعلام کرده است.
سابقه چند دهه اخیر نشان می‌دهد که تلاش مسئولان دولت‌های مختلف به بهانه‌های متفاوت در نهایت محدود کردن ارتباطات بین مردم و ارتباط آن‌ها با دنیای بیرون بوده و هرچند کمیت و کیفیت این ارتباط در گذر زمان به‌روزتر شده، اما از ممنوعیت دستگاه پخش ویدئو و ماهواره گرفته تا اعمال محدودیت در اعطای اینترنت پرسرعت خانگی و بعد هم چند موج فیلترینگ، اثبات می‌کند که حد مطلوب ارتباط مجازی و جهانی برای مسئولان کشور، چیزی تقلیل‌یافته‌تر از آن میزانی است که مردم مطالبه می‌کنند و به آن نیاز دارند.
ولکر هید باستان شناس دانشگاه هلسینکی که عضو تیم این پژوهش بوده، می گوید:« به نظر می رسد اسب سواری اندکی پس از اهلی شدن اسب ها در استپ های اوراسیا غربی در هزاره چهارم پیش از میلاد تکامل یافته است. این رفتار بر اساس اسناد به جای مانده، بین اعضای فرهنگ یامنایا بین ۳۰۰۰ تا ۲۵۰۰ قبل از میلاد رایج بوده است.»
آذر منصوری نوشت: اعطای اینترنت بدون فیلتر برای گردشگران، هرچند نشانگر ایجاد امکانات بیشتر برای آنهاست، اما تاثیری در جذب بیشتر آنها نخواهد ‌داشت، چرا که همان رویکردی که موجب کاهش گردشگران شده، بر اعمال فیلترینگ در مورد شهروندان خود اصرار دارد.
وزیر ارتباطات از اختصاص بسته اینترنت رایگان به پدرانی که دیروز صاحب فرزند شدند، خبر داد.
هر چند وزیر ارتباطات بارها گفته است که چیزی به اسم اینترنت طبقاتی وجود ندارد و همه مردم برای ما خاص هستند، اما در عمل این طرح در حال اجراست و اخیرا نامه‌‌‌هایی از سوی چند مجموعه دولتی و برخی افراد درز کرده که نشان می‌دهد اعضای این نهادها درخواست‌‌‌هایی را برای دریافت اینترنت بدون فیلتر به وزارت ارتباطات ارسال کرده‌‌‌اند.
معاون حقوقی وزارت علوم در نامه ای از روسای دانشگاه ها و پژوهشگاه ها خواست لیست اعضای هیئت علمی خود را برای دسترسی به اینترنت باز به این معاونت ارسال کنند.
معاون حقوقی وزارت علوم در نامه ای از روسای دانشگاه ها و پژوهشگاه ها خواست لیست اعضای هیئت علمی خود را برای دسترسی به اینترنت باز به این معاونت ارسال کنند.
نامه‌ای که منتشر شده است به نقل از یک رسانه اینترنتی به نام «فراز» بوده که تاریخ آن متعلق به اوایل شهریور است.
قربانی درباره این موضوع که ایجاد محدودیت برای اینترنت موجب ایجاد رانت برای عده خاص می‌شود، تصریح کرد: «اتحادیه‌ها و اتاق اصناف مختارند که برای اعضای خود از چنین طرحی استفاده کنند. در واقع این موضوع به اعضا و رویکرد اتحادیه‌ها بازمی‌گردد، ولی ما در سازمان نظام صنفی رایانه‌ای که حدود ۷هزار شرکت در کل کشور دارد، با این کار مخالفیم؛ بنابراین اینکه برای اعضای خود امتیاز‌های جدایی را دریافت کنیم، به نفع اعضا و شرکت‌ها نمی‌دانیم؛ اینترنت طبقاتی ایده خطرناکی است.»
بر اساس اعلام وزارت ارتباطات کسب و کارهای اینترنتی دانش بنیان توسط صندوق نوآوری و شکوفایی مورد حمایت قرار می گیرند.
دکتر شیرین شجاعی_ مدیر کل نظارت، ارزشیابی و اعتباربخشی سازمان نظام پزشکی ضمن توصیه به مردم برای اطمینان از پزشک بودن فردی که به عنوان پزشک به او مراجعه می‌کنند، گفت: مردم می‌توانند در جست‌وجوگر اینترنت بنویسند "جست‌وجوی اعضای نظام پزشکی". وقتی این عبارت را بنویسید، سایت نظام پزشکی باز می‌شود یا می‌توانید به آدرس https://membersearch.irimc.org/ مراجعه کنید؛ بنابراین در سامانه جست‌وجوی پزشک سازمان نظام پزشکی، نام پزشک مورد نظر را درج کنید. اگر پزشک معتبر و از اعضای سازمان نظام پزشکی باشد، تمام مشخصات او برای مردم ارائه می‌شود. در این صورت مردم می‌توانند پزشکان معتبر را از پزشک‌نما‌ها متمایز کنند.
اعضای شورای‌عالی فضای مجازی بر استفاده بیشتر از پلتفرم‌های داخلی و تقویت ثبات شبکه به خصوص سرعت و کیفیت اینترنت تاکید کردند.
اعضای شورای‌عالی فضای مجازی بر استفاده بیشتر از پلتفرم‌های داخلی و تقویت ثبات شبکه به خصوص سرعت و کیفیت اینترنت تاکید کردند.
اعضای شورای‌عالی فضای مجازی بر استفاده بیشتر از پلتفرم‌های داخلی و تقویت ثبات شبکه به خصوص سرعت و کیفیت اینترنت تاکید کردند.
سخنگوی دولت گفت: اعطای اینترنت رایگان در بخش‌هایی از مسیر پیاده روی اربعین با همکاری دو کشور تعبیه شده است.
دیوان عدالت اداری با رد مجدد شکایت علیه اینماد، رأی به قانونی بودن اینماد و دستورالعمل اعطای اینماد و نظارت بر فعالیت کسب‌وکارهای اینترنتی داده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ