پس از اخراج رونالدو از تمرینات و خط خوردن نام این ستاره پرتغالی از لیست منچستر، حالا در ترکیب اصلی تیم آقای تن هاخ حضور دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دیوید مویس سرمربی وستهم در نشست خبری پیش از اولین بازی این تیم در فصل جدید لیگ برتر تایید کرد که منچستریونایتد پیشنهاد وستهم برای انتقال هری مگوایر را پذیرفته است.
منچستریونایتد در آخرین بازی پیش فصل خود، به مصاف اتلتیک بیلبائو رفت و این بازی با نتیجه 1-1 به پایان رسید. اشتباه هری مگوایر منجر به گل  بیلبائو شد.
پیش از این درخواست مالی ۲۰ میلیون یورویی پورتو باعث شد آث میلان از خرید طارمی منصرف شود. مارسی، منچستریونایتد، اینترمیلان، الهلال عربستان و آرسنال از دیگر مشتریان طارمی بودند که معامله سر نگرفت و حالا تاتنهام آخرین فرصت مهاجم بوشهری برای بازی در سطح بالاتر است.
یاپ استام، ستاره سال‌های نه چندان دور منچستر یونایتد، بعد از دیدن عملکرد آنتونی در بازی‌های پیش فصل اظهار کرده است که این بازیکن باید سطح بازی خود را افزایش دهد.
مسی ستاره آرژانتینی دو هفته پیش راهی اینتر میامی شد و حالا وین رونی که تجربه بازی در لیگ آمریکا را دارد، در مورد فوق ستاره آرژانتینی صحبت کرد.
تاتنهام بعد از یک بازی فاجعه‌بار به استادیوم اختصاصی‌اش بر می‌گردد و میزبان یکی از رقبای بزرگش در راه رسیدن به سهمیه لیگ قهرمانان، منچستریونایتد، خواهد بود.
مربی سابق جود بلینگام، ستاره انگلیسی دورتموند، می‌گوید او چند سال پیش که در ناتینگهام فارست بازی می‌کرد به پیشنهاد منچستریونایتد برای جذب او بی‌اعتنایی کرد و سرانجام راهی آلمان شد.
شیاطین سرخ برخلاف روندی که در ماه‌های اخیر در پیش گرفته بودند، برابر رقیب دیرینه خود متحمل یکی از بدترین شکست‌های چند سال اخیرشان شدند.
یورگن کلوپ و اریک تن‌هاخ در آستانه دیدار امشب لیورپول و منچستریونایتد در صحبتهایی کوتاه به فوتبال‌دیلی درباره ترکیب انتخابی‌شان و انتظاری که از این مسابقه دارند صحبت کردند.
اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد پیش از بازی با لیورپول از آمادگی تیمش برای حضور در جو وحشتناک آنفیلد خبر داد.
سرمربی منچستریونایتد در نشست خبری پیش از بازی با لیدز تاکید کرد که نسبت به بازی قبلی مقابل این تیم تغییراتی خواهد داشت.
گری نویل، کاپیتان سابق منچستریونایتد، انتظار دارد کریستیانو رونالدو همچنان در اروپا باقی بماند.
هری مگوایر بازیکن منچستر یونایتد در نشست خبری پیش از بازی با آمریکا گفت از بازی در کنار جان استونز حس خوبی دارد.
دیوید مویس در مصاحبه ایی مدعی شده که کار دشواری در الدترافورد دارد اما پاتریس اورا با ذکر دلیل توضیح می دهد که بازیِ برابری بین وستهام و منچستریونایتد در پیش خواهد بود.
پاتریس اورا، ستاره سابق منچستریونایتد، با خوردن چمن ورزشگاه اولدترافورد صحنه عجیبی را پیش از بازی با تاتنهام رقم زد.
هری مگوایر می‌گوید اطمینان دارد پیش از زمان اعلام فهرست تیم ملی انگلیس برای جام جهانی قطر به ترکیب منچستریونایتد برمی‌گردد.
کریم انصاری‌فرد موفق شد دروازه منچستریونایتد را باز کند و تیمش را از حریف پیش بیاندازد.
کاسمیرو انتقال به منچستریونایتد را تعبیر یک رویا می داند. او 15 سال پیش در اولدترافورد بازی کرده بود و همیشه دوست داشت روزی بازیکن منچستریونایتد شود.
پیش از شروع بازی منچستر یونایتد و لیورپول در ورزشگاه اولدترافورد اتفاق جالبی رخ داد و کریستیانو رونالدو کاری کرد که توجه شبکه‌های اجتماعی جلب شد.
کاسمیرو، خرید جدید منچستریونایتد، که در بازی بزرگ امشب مقابل لیورپول حضور نخواهد داشت دقایقی پیش وارد ورزشگاه اولدترافورد شد تا بازی تیم جدیدش را از نزدیک تماشا کند.
جلسه کادر فنی منچستریونایتد در آستانه دیدار این تیم مقابل لیورپول به دلیل نگرانی از خطرات امنیتی لغو شد.
درحالیکه منچستریونایتد برای بازی روز شنبه مقابل برنتفورد آماده می‌شود کریستیانو رونالدو ساعاتی پیش به مجموعه تمرینی باشگاه وارد شد تا در کنار سایر هم‌تیمی‌هایش تمرین کند.
منچستریونایتد تاکید کرده که هیچ مشکلی با ترک زودهنگام کریستیانو رونالدو از اولدترافورد پیش از پایان بازی دوستانه مقابل رایو وایکانو در روز یکشنبه ندارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ