یاپ استام، ستاره سال‌های نه چندان دور منچستر یونایتد، بعد از دیدن عملکرد آنتونی در بازی‌های پیش فصل اظهار کرده است که این بازیکن باید سطح بازی خود را افزایش دهد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
گری لینه‌کر با انتقاد تند از اخراج مستقیم الکسیس مک‌آلیستر در بازی لیورپول مقابل بورنموث تصمیم داور برای اخراج او را تصمیمی «چرند» توصیف کرد.
مجری برنامه فوتبال برتر به انتقاد از نحوه برگزاری مسابقات هفته اول لیگ برتر پرداخت.
روزنامه ایران نوشت: آقایان اگر مدعی هستند دانشگاه آزاد خصوصی است بهتر است از عضویت هیأت علمی در دانشگاه دولتی استعفا دهند و مأموریت خود را از دانشگاه‌های دولتی لغو کنند و به عضویت هیأت علمی دانشگاه درآیند؛ نمی‌شود از دولت حقوق بگیریم و یک مؤسسه خصوصی را اداره کنیم و عضو شورا‌ها و نهاد‌های حاکمیتی باشیم.
دونالد ترامپ سه‌شنبه در جمع هواداران خود در ایالت نیوهمشایر با ابراز ناخرسندی از طرح اتهامات دنباله‌دار دیوان قضائی علیه وی اعلام کرد که آنان از پیشتازی من در نظرسنجی‌های انتخاباتی نگرانند.
دونالد ترامپ سه‌شنبه در جمع هواداران خود در ایالت نیوهمشایر با ابراز ناخرسندی از طرح اتهامات دنباله‌دار دیوان قضائی علیه وی اعلام کرد که آنان از پیشتازی من در نظرسنجی‌های انتخاباتی نگرانند.
روزنامه جوان: یادمان بیاید که وقتی پس از تکمیل کار ساخت حرم، گلایه و اعتراضات بالا گرفت که این سنگ‌های پر زیور و نقش و نگار مطابق سبک زندگی امام مستضعفان نیست، دفتر حفظ و نشر می‌گفتند آنجا برای مردم ساخته شده و برای آسایش مردم هر کاری باید کرد. هر کاری کردن فقط سنگ چیدن و تشریفاتی کردن حرم امامی بود که از مال دنیا و زندگی پر زرق و برق گریزان بود؟!
انفعال آن است که از ترس بی‌ایده بودن و نداشتن ابتکار یک روش منسوخ و قدیمی را که هیچ مطالعه‌ای اثرگذاری آن را تایید نمی‌کند تکرار کنیم، انفعال آن است که مرغ یک پا داشته باشد، انفعال آن است که نخواهیم نتایج اقدامات‌مان مورد مطالعه قرار گیرد و بدون شواهد متقن سیاستگذاری کنیم، انفعال آن است که حتی به دلسوزان انقلاب و کسانی که موافق حجاب هستند هم پاسخ ندهیم که این مسیر تاکنون چه ثمراتی برای ما داشته است؟
نسـبت دادن سادگی به لاوروف که ۲۰ سال است وزیر امور خارجه روسیه است، و تمام مواضع ایران را در مسائل منطقه‌ای و بین المللی می‌داند، بسیار دور از واقعیت است آن هم از کسی که خودش سال‌ها وزیر امور خارجه کشورمان بوده و از ماهیت روس‌ها باخبر است.
خواهر همسر نیمار با کلماتی تند به انتقاد از این ستاره برزیلی فوتبال پرداخته و او را مردی بی‌اخلاق توصیف کرد.
محسن رضایی گفته بود: انحصاری که در صداوسیما وجود دارد یک سری از توانمندی‌ها از صحنه تولید برنامه خارج کرده است. در عمل انتظارات بالایی که جامعه و نظام تنها با اکتفا به برنامه‌های تولیدی صداوسیما دارند، تامین نمی شود.
اگر قرار است جلسه شورای عالی تشکیل شود باید برای یافتن پاسخ این سؤال باشد که چرا با اینهمه صرف بودجه، بکار گرفتن نیرو، اختصاص دادن اینهمه ساختمان و تجهیزات، ایجاد آنهمه سازمان و تشکیلات و انجام آنهمه تبلیغات دینی، امروز کار جمهوری اسلامی به جائی رسیده که نیازمند بازنگری در آئین‌نامه ترویج و توسعه فرهنگ نماز است؟
لئون گورتسکا، ستاره بایرن مونیخ، به موج انتقادها در آلمان علیه جاشوا کیمیش انتقاد کرد و گفت هیچکس نباید به کیفیت هم‌تیمی‌اش در بایرن مونیخ شک داشته باشد.
پیشکسوت کشتی آزاد کشورمان گفت: با آوردن مربی روس کشتی ایران را ذلیل کردند.
تصاویر تازه منتشر شده‌ای از گرت بیل ستاره فوتبال تیم ملی ولز نشان می‌دهد که او پس از خداحافظی از دنیای فوتبال در حال آماده سازی تورنومنت گلف در کالیفرنیا است. جالب اینکه انتشار این تصاویر بعد از حذف رئال مادرید از لیگ قهرمانان اروپا باعث شده که هواداران این تیم، باز هم شاهزاده ولزی را مورد انتقادات تند خود قرار دهند.
مرادمند از انگیزه‌های خود و هم‌تیمی‌هایش برای دربی می‌گوید. او امیدوار است که بتواند انتقام شادی بیرانوند در پایان شهرآورد یکصد را بگیرد و در این میان با ستاره‌های استقلال، برای رقبا کری خواند.
پاتریس اورا، ستاره سابق منچستریونایتد و تیم ملی فرانسه، به انتقاد از سیاست های باشگاه پاری‌سن‌ژرمن پرداخت.
علیرضا منصوریان، سرمربی تیم فولاد، در مصاحبه مطبوعاتی امروز، جملات مهمی را درباره نکات مختلف، به خصوص بازیکنان تیمش، به زبان آورد.
ستاره سابق تیم ملی فوتبال آلمان در یادداشتی که در روزنامه گاردین منتشر شده، به انتقاد شدید از باشگاه پاریسی پرداخته است.
تیاگو سیلوا، ستاره برزیلی چلسی، با انتقاد شدید از جوایز بهترین‌های فیفا می‌گوید رتبه خولین آلوارز در فهرست نامزدهای این جوایز نشان می‌دهد دِ بست به یک جوک شبیه بوده است.
کاپیتان اسبق تیم ملی فوتبال آلمان همان قدر که به ستایش مسی پرداخت، به همان اندازه نیز از رونالدو انتقاد کرد.
امیلیانو مارتینز، دروازه‌بان تیم ملی آرژانتین، از کیلیان امباپه به دلیل صحبت‌هایش در مورد کیفیت فوتبال آمریکای جنوبی انتقاد کرد.
پیرس مورگان، مجری انگلیسی و دوست صمیمی کریستیانو رونالدو، از نوع رفتار اریک تن‌هاخ با ستاره پرتغالی به شدت انتقاد کرد و او را با الفاظی تند مورد خطاب قرار داد.
برایان دانست بازیکن سابق تیم های باشگاهی آمریکایی هشدار داد که نباید در جام جهانی به پولیشیچ زیاد اعتماد کرد.
همسر آنخل دی‌ماریا با انتقاداتی تند از فضای شهر منچستر در انگلیس می‌گوید ستاره آرژانتینی هشت سال پیش فقط به خاطر پول به منچستریونایتد منتقل شده بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ