هری مگوایر می‌گوید اطمینان دارد پیش از زمان اعلام فهرست تیم ملی انگلیس برای جام جهانی قطر به ترکیب منچستریونایتد برمی‌گردد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اریک تن هاخ، سرمربی منچستریونایتد، تایید کرد انتقال هری مگوایر به وستهام انجام نمی‌شود.
بعد از اینکه هری مگوایر از رفتن به وستهم امتناع کرد، پروژه انتقال بنجامین پاوارد به منچستریونایتد با شکست مواجه شد.
هری مگوایر در تابستان امسال به وستهم نخواهد رفت و می‌خواهد در منچستریونایتد بماند.
وستهام برای انتقال 35 میلیون یورویی هری مگوایر با منچستریونایتد به توافق رسیده است.
اگر هری مگوایر از منچستریونایتد برود، محتمل‌ترین جانشین برای او ژان کلر تودیبو است. بازیکن سابق بارسا که این باشگاه 20 درصد از رقم انتقال او را دریافت خواهد کرد.
منچستریونایتد در آخرین بازی پیش فصل خود، به مصاف اتلتیک بیلبائو رفت و این بازی با نتیجه 1-1 به پایان رسید. اشتباه هری مگوایر منجر به گل  بیلبائو شد.
هری مگوایر در بازی مقابل اتلتیک بیلبائو یک‌بار دیگر خشم هواداران منچستریونایتد را برانگیخت.
آندره اونانا بعد از جنجالی که با فریاد زدن بر سر هری مگوایر در بازی دوستانه منچستریونایتد ایجاد کرد می‌گوید وقتی درون دروازه می‌ایستد از هم‌تیمی‌هایش انتظار بالایی دارد.
وین رونی، ستاره سابق منچستریونایتد، به هری مگوایر، مدافع این تیم که به تازگی بازوبند کاپیتانی را از دست داده توصیه کرد هر چه زودتر شیاطین سرخ را ترک کند.
منچستریونایتد پیشنهاد باشگاه وستهم برای به خدمت گرفتن قرضی هری مگوایر کاپیتان سابق این تیم را رد کرد.
کسب و کار هری مگوایر، کاپیتان منچستریونایتد، در بازار مسکن سود سالانه قابل توجهی داشته است.
منچستریونایتد قیمت مورد نظرش برای فروش هری مگوایر را اعلام کرد که ممکن است خیلی از مشتریان او را فراری بدهد.
پرونده حمله هری مگوایر به پلیس همچنان در جریان بوده و قرار است جلسه تجدید نظر آن به زودی برگزار شود.
مدیران منچستریونایتد امیدوار هستند که هری مگوایر، مدافع این تیم، با دریافت 10 میلیون پوند از این باشگاه جدا شود.
مارکوس روخو، مدافع سابق منچستریونایتد، با انتقادهایی عجیب و توهین‌آمیز از هری مگوایر می‌گوید او که هر هفته اشتباه می‌کند لیاقت پوشیدن پیراهن شیاطین سرخ را ندارد.
منچستریونایتد که مدتها بود با وجود درخواست اکثریت هواداران با فروش هری مگوایر مخالفت می‌کرد بالاخره از موضع خود کوتاه آمده و قصد فروش این مدافع انگلیسی را دارد.
رسانه‌های انگلیسی می‌گویند منچستریونایتد با درخواست وستهم برای انتقال قرضی هری مگوایر مخالفت کرده و معتقد است او برای شیاطین سرخ اهمیت زیادی دارد.
ستاره سابق منچستریونایتد می‌گوید هری مگوایر، مدافع این تیم، بعد از نیمکت‌نشینی در بازی امروز مقابل ولوز باید بفهمد که در تیم تن‌هاخ جایی ندارد و بهتر است یونایتد را ترک کند.
دقایق محدود بازی در منچستریونایتد اعتماد به هری مگوایر در تیم ملی انگلیس را تحت الشعاع قرار نداده است، اما او می گوید بیشترین فشار را در سطح باشگاهی احساس می کند.
جورجو کیه‌لینی، مدافع ایتالیایی، می‌گوید به خاطر شرایطی که هری مگوایر در منچستریونایتد دارد بسیار متاسف است.
برندن ویلیامز، مدافع جوان منچستریونایتد، از هم‌تیمی‌اش هری مگوایر در مقابل موج انتقادها دفاع کرده و منتقدان او را «احمق‌های کوچک» توصیف کرد.
مدافع سابق آرسنال از رفتار اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، با هری مگوایر انتقاد کرده و می‌گوید او کاپیتان یونایتد را سپر بلای عملکرد ضعیف تیمش کرده است.
هری مگوایر، مدافع 29 ساله یونایتد قصد دارد درخواست جدایی‌اش را به مدیران باشگاه ارائه دهد. از چلسی به عنوان جدی ترین مشتری کاپیتان یونایتد نام برده شده است.
اریک تن‌هاخ قصد دارد امشب در بازی برابر لیورپول، از زوج دفاعی رافائل واران و لیساندرو مارتینز استفاده کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ