دیوید مویس در مصاحبه ایی مدعی شده که کار دشواری در الدترافورد دارد اما پاتریس اورا با ذکر دلیل توضیح می دهد که بازیِ برابری بین وستهام و منچستریونایتد در پیش خواهد بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عکسی کاملا سری از دیوارهای بلند کمپ باغ فردوس به بیرون درز کرده است.
عکسی کاملا سری از دیوارهای بلند کمپ باغ فردوس به بیرون درز کرده است.
تصاویری که نشان می‌دهد پاری سن ژرمن در حال پاک کردن عکس کیلیان امباپه از دیوارهای بیرونی ورزشگاه پارک دو پرنس است خبرساز شده است.
حیاط بزرگ بقعه از بنا‌های دوران شاه عباس کبیر است و به آن «حیاط مطبخ» می‌گویند. شکلی کاملا قرینه ندارد. مستطیل درازی است در ابعاد ۹۲× ۵/۲۶ متر. در ضلع شمالی و جنوبی دیوار‌های بلندی از آجر قرمز ساخته‌اند. سبک آجرکاری‌ها ساده است و تعدادی طاقنما در دیوار‌ها دیده می‌شود که با جرز ساده آجری از هم جدا شده‌اند و بالایشان قوس‌های چهارمرکزی وجود دارد.
درحالیکه تنها شش هفته از برگزاری آخرین بازی در نوکمپ می‌گذرد روند تخریب به دیوارها رسیده و این استادیوم تاریخی حالا دیگر قابل تشخیص نیست.
تیم فوتبال سپاهان در حالی با کسب 65 امتیاز از رسیدن به عنوان قهرمانی بازماند، که یادگاری‌های دوران محرم نویدکیا همچنان روی در و دیوار اتاق‌ها و سالن‌های باغ فردوس وجود دارد.
حسینی کیا نماینده سنقر و عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس می‌گوید: «دولت باید اعتماد مردم را جلب کند و دلار های خانگی را جمع آوری کند و به جای دلار به آن ها ریال بدهد.متاسفانه دولت نتوانسته است اعتماد مردم را جلب کند. مردم می توانند هر وقت که به دلار شان احتیاج داشتند آن را از دولت پس بگیرند برای طلا هم م‌یتوانیم این امر را پیاده‌سازی کنیم.»
میدان مشق در زمان فتحعلی‌شاه قاجار بنیاد نهاده شد و در دوره ناصرالدین‌شاه، تجدید و توسعه یافت. به اهتمام محمدحسن‌خان سپهسالار، میدان مشق به شکل مربع درآمد و دیوار‌هایی مشتمل بر طاق‌نما‌های آجری، گرداگرد آن ایجاد و دارای دروازه‌ای شد با یک در دولنگه و دو طاق‌نمای مسدود.
مربی سابق آلخاندرو گارناچو، ستاره جوان منچستریونایتد، می‌‌گوید او می‌توانست هم در تیم ملی اسپانیا و هم در تیم ملی آرژانتین بازی کند اما به دلیل شیفتگی بی و حد و حصرش به لیونل مسی آرژانتین را انتخاب کرد.
وینگر برزیلی و 23ساله منچستر یونایتد، برای رسیدن به جایگاه کنونی خود، از شرایطی طاقت‌فرسا عبور کرده است.
ریزش کامل دیوارهای مسجدی در ترکیه پس از زلزله مهیب را مشاهده می‌کنید.
وقتی که انقلاب شد در یک روزِ دَه بهمن، ساعت دو بعد از ظهر بود دیوار‌های آجری بلند کارخانه شروع به سوختن کرد و دود آبی رنگ اتاقکی که تفاله جو را می‌سوزاند با دود سیاه رنگ ناشی از آتش سوزی رو به آسمان در هم تنیده شد.
اضطراب، استرس و آینده مبهم، تنشی است که خانواده‌های زندانیان در ماه‌های گذشته تجربه کرده‌اند. آن‌ها می‌گویند، فقدان فرزند یا همسرشان آزاردهنده‌ترین احساسی است که دارند و نمی‌دانند در آینده چه سرنوشتی در انتظارشان است.
منابع خبری اعلام کردند که حزب الله لبنان برج مراقبت بلندی را فراتر از دیوارهای بتنی ایجاد شده توسط رژیم صهیونیستی در مرزهای شمالی ساخته اند.
منافقین دیوارهای سفارت ایران در لندن را شعارباران کردند و پلیس لندن و مقامات وزارت خارجه این کشور هم کار خاصی برای حفاظت از سفارت ایران نکردند. همین اتفاق کافی بود تا موجی از اقدام متقابل در تهران شکل بگیرد و حالا دیوارهای سفارت انگلیس مملو از شعارنویسی است. شعارهایی که شاید توجیه سیاسی داشته باشد اما برای خیلی از مردم دیدن این صحنه‌ها خوشایند نیست و کسی هم آن را تایید نمی‌کند.
بر روی دیوار‌های بیرونی سفارت ایران در لندن، به زبان فارسی و انگلیسی، شعار‌هایی علیه جمهور اسلامی نوشته شده است.
مهرداد لاهوتی گفت: یکی از محورهای اصلاح شیوه حکمرانی گسترش ارتباط با دنیاست. ما باید با حفظ ارزش‌های نظام با دنیا ارتباط داشته باشیم. دنیا مثل حلقه‌ای به هم پیوسته است و نمی‌شود آن را جدای از یکدیگر دانست.
در ونزوئلا و بسیاری دیگر از کشورهای آمریکای لاتین از شهید سلیمانی به عنوان قهرمان بین المللی مبارزه با تروریسم و امپریالیسم آمریکا تجلیل می شود
یک هنرمند آرژانتینی طرح زیبایی از لیونل مسی همراه با جام جهانی را بر روی یکی از دیوار‌های پایتخت آرژانتین کشیده است.
«سمیرا مقامی دانا» هنرمند کالیگراف ساکن یک محله از شهر درندشت پایتخت است که از مدتی قبل آثار خطاشی‌اش بر دیواره‌های شهر خوش درخشیده و خیابان‌ها و کوچه‌ها را شاعرانه کرده است.
شعارنویسی‌های این روز‌ها تنها نتیجه یک انحراف یا تهییج هیجان نیست، بلکه می‌توان از آن به عنوان آینه تمام نمای احوالات این روز‌های کشور یاد کرد. این روز‌ها هیچ چیز عادی نیست؛ حتی دیوارها! دیوار‌های این شهر، پر از دیوارنگاره‌هایی نامعمول هستند که به جای خلق یک تصویر هنری و زیبا، یکی بر آن شعار نوشته و یکی آن را مخدوش کرده است. آشفتگی بر دیوار‌های این شهر جولان می‌دهد؛ همانند آن‌چه در جامعه در جریان است
معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه امروز نیروهای مقاومت پشت دیوارهای فلسطین هستند و منطقه را از دست آمریکایی‌ها درآوردیم، گفت: یمن، سوریه، افغانستان، عراق و ایران را از زیر چکمه آمریکا بیرون کشیدیم.
منابع عبری با انتشار تصاویری از جمع آوری دیوارهای فولادی از برابر منزل نخست وزیر فعلی رژیم صهیونیستی و انتقال آن به محل سکونت نتانیاهو خبر دادند.
مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران گفت: همزمان با فرارسیدن مهرماه و آغاز سال جدید تحصیلی، سازمان زیباسازی شهر تهران طرح نقش مهر را روی دیوارهای مدارس مناطق ۲۲ گانه تهران اجرا می‌کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ