کریم انصاری‌فرد موفق شد دروازه منچستریونایتد را باز کند و تیمش را از حریف پیش بیاندازد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فرار بارسلونا از چنگ کادیز با دوگل دیرهنگام
مدافع ملوان خوش شانس بود که در صحنه برخورد با مهاجم استقلال مصدومیت جدی پیدا نکرد.
نخستین گل مدافع میانی آلومینیوم برای این تیم سه امتیازی بود.
نخست‌وزیر عراق دستور داده تا موضوع فرار یک خرس از قفس در یک پرواز به مقصد بغداد مورد بررسی قرار گیرد. ‌
فرار بارسلونا از خطر حذف از لیگ قهرمانان
وحدت هنانوف در ترکیب اصلی پرسپولیس برای بازی با استقلال خوزستان حضور داشت.
با مشخص شدن قرعه تیم‌ها در لیگ بیست و سوم، تیم نکونام می‌تواند از یکی از بزرگ‌ترین دغدغه‌های تیم‌های لیگ برتری فارغ باشد.
پرسپولیس در اوایل شهریور و در تابستان خوزستان باید رودرروی فولاد قرار بگیرد.
شاگردان پاکو خمس با وجود دریافت دو گل زودهنگام نتیجه بازی مقابل اورنبورگ را تغییر دادند.
بدلیل قابل‌پیگیری شدن کارت‌خوان‌ها بسیاری از تأمین‌کنندگان مواداولیه بصورت نقدی یا چک محصول خود را می‌فروشند در نتیجه فروش فاکتور به تولیدکنندگان مشکل و هزینه جدیدی برای آن‌ها به همراه دارد.
فرار درویش از هواداران خشمگین با درازکشیدن پشت ماشین
اینی آلوکو، بازیکن سابق تیم ملی زنان انگلیس که اظهارنظر او درباره دکلان رایس جنجالی شده بود، به دنبال توهین‌های نژادپرستانه و زن‌ستیزانه، صفحه توییتر خود را بست.
کریستین پولیشیچ درباره شبکه‌های اجتماعی حرف زد و از راهکار شخصی‌اش برای در امان ماندن از آسیب‌های آن سخن گفت.
رضا عنایتی در تمرین تیم امید پای به پای بازیکنان می دود و همه چیز را زیر نظر دارد. او می داند در تورنمنتی که 16 تیم حاضر می شوند، همه رویای صعود به المپیک دارند.
اگر دلتان می‌خواهد مدت کوتاهی از هیاهوی شهر دور شوید و آرامش را به روح و جانتان بازگردانید، حتماً سری به مسیر کوهنوردی بام تهران بزنید. در این مسیر می‌توانید در دل کوه یک چای معطر بنوشید، تله کابین سوار شوید، بیلیارد بازی کنید، اسکی بازی کنید و یا حتی با دوستانتان به اتاق فرار بروید!
در طول قرون گذشته بسیاری از هنجارهای خانوادگی تغییر کرده‌اند. با این وجود، یک هنجار ثابت و البته ناگوار پابرجا باقی مانده است: مادران هدفی هستند که در هنگام بزرگ کردن فرزندان شان شدیدترین موشکافی ها، بررسی ها و انتقادات را متحمل می شوند.
میرسلیم نوشت: شفافیت در رفتار و درآمد نمایندگان لازم است، ولی شفافیت آرا یک تله است تا تحت تاثیر گروه‌های فشار و با تهدید و تطمیع، استقلال رای نمایندگان را از بین ببرند.
ما نمونه‌های موفقی مانند صادرات کاتالیست به روسیه، ساخت توربین‌های صنعتی و موارد دیگری را داریم که با اتکا به توان داخلی و دانش بنیانی کشور به آن‌ها دست یافته ایم.
وینپرل طولانی ترین تله کابین جهان بر فراز دریا است، طول آن 3311 متر است. جاده بر روی 9 ستون استوار است که 7 تا از آن مستقیماً در دریا قرار دارد.‌
فرار بایرن‌مونیخ از تله فرایبورگ، برد دشوار دورتموند
بوفالو از تله‌ای که چند شیر برای او چیده‌اند فرار می‌کند.
در چند ماه اخیر نیز موضوع مشارکت ایران در جنگ و همکاری با روسیه، به دستاویزی برای اعمال فشار و تحریم اروپا و آمریکا تبدیل شده است. هر چند هم از ارتباط پیدا کردن جنگ اوکراین به ایران ناراضی باشیم، تا همین لحظه، این موضوع تبعات منفی قابل‌توجهی را بر تهران تحمیل کرده است. اکنون ایران درگیر بزرگ‌ترین جنگ اروپا در تمامی سال‌های بعد از جنگ جهانی دوم شده است.
اپراتورهای تله کام به اتحادیه اروپا فشار می آورند تا با اجرای قوانین جدید شرکت های بزرگ فناوری را وادار کنند هزینه های توسعه شبکه را پرداخت کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ