برنامه سازمان لیگ کشتی تغییر زمان برگزاری لیگ برتر سال آینده است تا اهداف مدنظر اسپانسرها و باشگاه‌ها هم بیش از پیش تأمین شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیرکل اداره کل امور مشترک فدراسیون‌های وزارت ورزش و جوانان گفت: تلاش حداکثری ما این است به گونه‌ای عمل کنیم تا انتخابات فدراسیون رشته‌هایی که در بازی‌های آسیایی حضور دارند، تا پیش از آغاز این رقابت‌ها برگزار کنیم.
شاگردان ژوزه مورایس از فردا تمرینات پیش‌فصل خود را آغاز خواهند کرد.
بازیکنان هوادار روز پنج شنبه زیر نظر محمود فکری و دستیارانش تمرینات خود را آغاز خواهند کرد.
نماینده ویژه اتحادیه اروپا تاکید کرد: مذاکرات عادی‌سازی روابط میان کوزوو و صربستان باید هز چه زودتر آغاز شود.
در مراسمی با حضور قائم مقام تامین و تولید و معاون بازاریابی و فروش گروه صنعتی ایران خودرو، نخستین سری خودروهای ثبت نامی در سامانه یک پارچه تخصیص خودرو زودتر از موعد تحویل مشتریان شد.
شاگردان عبدالله ویسی بعد از دو روز استراحت، کار خود را برای جدال با استقلال آغاز می‌کنند.
طبق اطلاعات منتشر شده، تا پایان امروز، ۲۹ فروردین ماه، اسامی متقاضیان خودرو که از طریق سامانه یک پارچه به ثبت نام اقدام کرده اند، از طریق این سامانه و به صورت اولویت بندی شده اعلام خواهد شد.
مشفق در خصوص ساعت کاری بانک‌ها در سراسر کشور گفت: ساعت آغاز به کار بانک‌ها همچنان ۷ و ۳۰ دقیقه صبح است و کارمندان بانک‌ها برای انجام مقدمات شروع به کار، نیم ساعت زودتر حاضر خواهند بود تا از ساعت ۷ و ۳۰ دقیقه صبح خدمات بانکی به مردم ارائه شود.
میشال رحمان می‌گوید یکی از دلایلی که احتمالاً باعث شده است گوگل توسعه اندروید ۱۵ را زودتر آغاز کند، کمبود فرصت برای پیاده‌سازی برخی قابلیت‌های جدید در اندروید ۱۴ است. این نسخه در بهار امسال در کنفرانس توسعه‌دهندگان گوگل معرفی خواهد شد و انتظار می‌رود که در نیمه دوم سال به‌صورت رسمی منتشر شود.
فرمانده کل انتظامی کشور گفت: به واسطه ماه رمضان سفرهای نوروزی ممکن است زودتر برگزار شود و برای حفظ امنیت و جان مردم باید برنامه‌ها را زودتر آغاز کرد.
درحالیکه میکل آرتتا به جذب وستون مک‌کنی از یوونتوس اصرار دارد اما لیدز هم مذاکره با باشگاه ایتالیایی را آغاز کرده و در صدد است هافبک آمریکایی را زودتر از آرسنال برباید.
وزیر خارجه سوئد از مانع تراشی های صورت گرفته از سوی ترکیه در خصوص الحاق این کشور به ناتو انتقاد کرد.
جوردن پیکفورد، دروازه بان تیم ملی انگلیس، تصور کرد ضربه سر هری مگوایر وارد دروازه ایران شده است.
رئیس مجلس ابراز امیدواری کرد که هر چه سریع‌تر امنیت در کشور به صورت کامل تثبیت شود تا تغییرات مشروع و لازم به سمت حکمرانی نو در عرصه‌های اقتصادی، اجتماعی و سیاسی در چهارچوب نظام سیاسی جمهوری اسلامی آغاز شود.
رئیس عدلیه گفت: در قضایای اخیر تلاش شد افراد و عناصر کم گناه و نادم و پشیمان با لحاظ ترتیبات قانونی، زودتر آزاد شوند.
بازی امروز تیم های نساجی و فولاد، 2 ساعت زودتر از زمان اعلام شده آغاز می شود.
این بازیکن نرم دویی را آغاز کرده و امیدوار است هرچه زودتر بازی با پیراهن آبی را تجربه کند.
آنتونی فائوچی: "نیمکره جنوبی فصل آنفولانزای بسیار بدی را پشت سر گذاشته است. این فصل در آنجا زودتر آغاز شد. آنفولانزا همان طور که همه ما در طول سالیان متمادی تجربه کرده‌ایم می‌تواند یک بیماری جدی باشد به خصوص زمانی که فصل بدی داشته باشید".
ایلام- معاون اول رئیس‌جمهور با بیان اینکه مواکب مهران بیشتر تقویت می‌شود، گفت: دو هواپیمای آب‌پاش نیز زودتر فعالیت خود را در جهت خنک‌سازی مسیر زوار آغاز کنند.
رئیس ستاد اربعین کشور گفت: از همه زائران خواهش می‌کنم که زائران سفر خود را زودتر آغاز کنند. طول سفر را کوتاه کنند و از مرزهای جدید مثل مرز باشماق و تمرچین استفاده کنند.
شاگردان ساکت الهامی عصر روز گذشته تمرینات‌شان را برای بازی مقابل پرسپولیس آغاز کردند.
مجمع فدراسیون فوتبال برای انتخاب رییس جدید این فدراسیون یا یک ساعت تاخیر آغاز شد.
فیفا اعلام کرد که رقابت‌های جام جهانی 2022 یک روز زودتر از تاریخ قبلی و با دیدار قطر-اکوادور آغاز خواهد شد.
نشریه اتلتیک مدعی شد که فیفا قصد دارد تاریخ آغاز جام جهانی ۲۰۲۲ را یک روز زودتر برگزار کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ