طبق اطلاعات منتشر شده، تا پایان امروز، ۲۹ فروردین ماه، اسامی متقاضیان خودرو که از طریق سامانه یک پارچه به ثبت نام اقدام کرده اند، از طریق این سامانه و به صورت اولویت بندی شده اعلام خواهد شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیر مرکز راهبری شبکه گاز ایران از افزایش سه و نیم برابری گازرسانی به نیروگاههای کشور نسبت به سال گذشته خبر داد.
محسنی‌اژه‌ای یادآور شد: در سال گذشته تلاش کردیم سند تحول و تعالی را به برنامه تبدیل و برنامه را به عمل تبدیل کنیم. یکی از مسائل پیش بینی شده در این سند تعامل با قوای دیگر بود. جلسات متعدد با سران قوا، کمیسیون‌ها، نمایندگان، فراکسیون‌ها و وزرا داشتیم. در سال‌های بعد از انقلاب چنین تعاملی بین سه قوه وجود نداشت.
مجسمه سرباز ساسانی که قاچاقی وارد انگلیس شده بود پس از اثبات مالکیت که متعلق به ایران است، و بعد از آنکه سه ماه در موزه بریتانیا به امانت نمایش گذاشته شد، تحویل ایران شد.
سه پایه اصلی ملوان در سه سال گذشته که درنهایت این تیم را به لیگ برتر رسانده و در بالاترین سطح مسابقات موفق به تثبیت آن شدند، در پایان رقابت‌های لیگ برتر این فصل تیم را تحویل رئیس مجمع دادند.
حدادی با بیان اینکه حدود ۴۰ هزار دانشجوی افغانستانی در کشور مشغول تحصیل هستند، افزود: ما دنبال حل مشکل مالی این دانشجویان هستیم ضمن اینکه بسیاری از دانشجویان افغانستانی علاقمند هستند به شکل مجازی در کشور تحصیل کنند بعد از اعمال محدودیت تحصیل برای دختران افغانستانی سه دانشگاه تک جنسیتی ما (الزهرا، کوثر و حضرت معصومه) اعلام آمادگی کردند تا دانشجویان متقاضی را پذیرش کنند.
سخنگوی وزارت صمت گفت: سه شنبه پنجم اردیبهشت سامانه یکپارچه فروش خودرو برای متقاضیانی که نوبت تحویل خودروی آنها سال ۱۴۰۳ اعلام شده است باز می شود تا در صورت تمایل خودرو دیگری را انتخاب کنند.
بورس کالا سه شنبه هفته جاری ۲۳ اسفند ۹۰ دستگاه خودرو را عرضه خواهد کرد. این خودروها کدامند و هزینه های جانبی چقدر است؟ و تاریخ تحویل آنها چه زمانی است؟
محققان استخوان‌های بجای مانده از ۶ خرس را تحلیل کردند که برخی از آن‌ها قدمتی ۵۰،۰۰۰ ساله داشتند، استخوان‌هایی که در سه غار در رومانی پیدا شده بود. دانشمندان روی کلاژن فسیل شده داخل بقایای اسکلت این خرس‌ها تمرکز کرده و آن را با کلاژن استخوان خرس‌های گیاهخوار، گوشت خوار و غارنشین در دیگر نقاط اروپا مقایسه کردند. بر اساس نرخ انواع متفاوت نیتروژن در اسید‌های آمینه موجود در کلاژن، محققان دریافتند که Ursus spelaeus کاملاً گیاهخوار بوده است.
سخنگوی وزارت صمت با اشاره به برنامه واردات ۱۰۰ هزار خودرو به کشور، گفت: بخش اعظم خودروهای وارداتی سه ماهه تحویل متقاضیان می‌شود و فقط بخش کوچکی فوری و یا شش ماهه تحویل خواهد شد.
بر خلاف روش‌های گذشته، فروش خودرو‌های وارداتی که متقاضیان، کل پول را در همان زمان نام نویسی پرداخت می‌کردند، در سامانه یکپارچه، خریداران قطعی تا زمان تحویل خودرو طی سه مرحله اقدام به تکمیل وجه می‌کنند که مراحل آن در بخشنامه ذکر شده است.
وب‌سایت آمریکایی «اکسیوس» در گزارشی به نقل از سه مقام اسرائیلی نوشت که ایران فعلا از تحویل موشک‌های بالستیک خود به روسیه صرف‌نظر کرده، ولی مشخص نیست که آیا در آینده نیز از تحویل این موشک‌ها خودداری خواهد کرد یا خیر.
به دلیل شرایط جوی که در ترکیه وجود دارد امشب این پیکرها به ارزروم خواهد رسید و فردا صبح این پیکرها به مرز بازرگان انتقال داده خواهد شد. با پیگیری‌های صورت گرفته پیکرها را در مرز بازرگان تحویل خواهیم گرفت و خانواده این عزیزان برای شناسایی حضور خواهند داشت و سپس به استان‌های خود انتقال داده خواهد شد.
رییس‌جمهور با بیان این‌که «تلاش می‌کنیم لایحه بودجه با سیاست‌های ابلاغی رهبری با برنامه هفتم توسعه تطابق داشته باشد» سه رویکرد بودجه ۱۴۰۲ را رشد باثبات اقتصادی، عدالت‌خواهی و کارآمدسازی نظام حکمرانی برشمرد.
رییس‌جمهور با بیان این‌که «تلاش می‌کنیم که لایحه بودجه با سیاست‌های ابلاغی رهبری با برنامه هفتم توسعه تطابق داشته باشد» سه رویکرد بودجه ۱۴۰۲ را رشد باثبات اقتصادی، عدالت‌خواهی و کارآمدسازی نظام حکمرانی برشمرد.
گروه صنعتی ایران خودرو محصول جدید وانت آریسان ۲ دوگانه سوز را در طرح فروش فوق‌العاده با موعد تحویل سه ماهه و بدون قرعه کشی عرضه می کند.
پزشکان با یک چالش شگفت انگیز در مسیر مقابله با آبله مواجه بودند: چگونه می‌توان مواد را در عصری بدون وجود سردخانه، هواپیما یا ماشین به سرتاسر جهان تحویل داد. آنان به روشهای توزیعی پرداختند که با هر برآورد منطقی بسیار عجیب و کمی مبتکرانه بود. در اوایل دهه ۱۸۰۰ میلادی اسپانیا ۲۲ پسر یتیم به خدمت گرفته شدند تا واکسن را روی بدن خود به قاره آمریکا انتقال دهند.
معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران گفت: ۳۰۰ دستگاه اتوبوس ۳ کابینه را تحویل می‌گیریم.
منابع عبری از تجهیز نیروی هوایی ارتش رژیم صهیونیستی به سه فروند جنگنده اف ۳۵ جدید آمریکایی خبر دادند.
دادستان عمومی و انقلاب خرم آباد گفت: سه اغتشاشگر که قصد ایجاد ناامنی در استان از طریق سلاح گرم داشتند شناسایی، دستگیر و تحویل دستگاه قضایی شدند.
گرگان- معاون مسکن شهری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی زمان ساخت واحدهای مسکونی نهضت ملی را حداکثر دو سال عنوان کرد و گفت: تا پایان سال جاری سه هزار واحد مسکونی را به متقاضیان تحویل می دهیم.
گرگان- معاون مسکن شهری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی زمان ساخت واحدهای مسکونی نهضت ملی را حداکثر دو سال عنوان کرد و گفت: تا پایان سال جاری سه هزار واحد مسکونی را به متقاضیان تحویل می دهیم.
شهردار منطقه ۱۳ با اشاره به فعالیت نیروهای اعزامی در سه شیفت کاری از پاکسازی روزانه ۸۰ هزار متر از معابر تحویلی منطقه در نجف خبر داد.
طبق گزارش مرکز آمار ایران، تعداد دانش‌آموزان بازمانده از تحصیل در مقطع ابتدایی، در فاصله سه دوره تحصیلی رو به افزایش بوده چنان که در سال تحصیلی ۱۳۹۶-۱۳۹۵ تعداد بازماندگان از تحصیل در مقطع ابتدایی ۱۶۱ هزار و ۸۶۷ نفر بوده که در سال تحصیلی ۱۴۰۰ - ۱۳۹۹ به ۲۱۰ هزار و ۲۲۱ نفر افزایش یافته است.
شرکت فورد از اخراج سه هزار نیروی کار این شرکت که عمدتاً در آمریکای شمالی و هند کار می‌کنند به علت تلاش برای تولید بیشتر خودروهای برقی خبر داده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ