ایلام- معاون اول رئیس‌جمهور با بیان اینکه مواکب مهران بیشتر تقویت می‌شود، گفت: دو هواپیمای آب‌پاش نیز زودتر فعالیت خود را در جهت خنک‌سازی مسیر زوار آغاز کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سمنان- مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان از برپایی موکب فرهنگیان استان در اربعین سال جاری خبر داد و گفت: نجف میزبان این موکب خواهد بود.
فرمانده مرزبانی فراجا با تأکید بر اینکه در ایام اربعین ۷ گذرگاه مرزی برای تردد زائران و مواکب پیش بینی شده، گفت: در نشست با همتایان عراقی، برای تسهیل تردد زائران تصمیماتی خوبی اتخاذ شد.
شرکت بیمه معلم، تمامی موکب‌داران و شرکت‌کنندگان راهپیمایی ده کیلومتری غدیر را تحت پوشش خود قرار داد.
مختارپور عنوان کرد: بسیاری از گونه‌های قارچ برای انسان‌ها سمی هستند و باعث ایجاد طیف وسیعی از واکنش‌ها از جمله مشکلات گوارشی جزئی، واکنش‌های آلرژیک، توهم، نارسایی شدید اندام‌ها و مرگ می‌شوند، جنس‌هایی از قارچ‌های حاوی سموم کشنده عبارتند از Conocybe، Galerina، Lepiota و بدنام‌ترین آن‌ها نیز جنس Amanita است که شامل گونه‌های فرشته ویرانگر (A. virosa) و کلاهک مرگ (A. phalloides)، بوده و شایع‌ترین علت مسمومیت کشنده قارچ است.
هاشمی نوشت: می‌دانیم لغت استعمار به معنای طلب آبادانی است ولی می‌بینیم که در میان مردم دچار چه مفهومی است؟! باید مواظب بود خدایی نکرده مولدسازی نیز چنین مفهوم و معنایی در جامعه ایرانی پیدا نکند.
شهردار تهران گفت: تنوع خدمات ارائه شده در موکب علی بن موسی الرضا وجه تمایز آن نسبت به سایر مواکب است.
فیلمی از لحظه ورود فیلم ورود مواکب الخالص به حرم امام حسین(ع) را مشاهده می‌کنید.
مهران- معاون گردشگری وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی از اجرای پویش «هر خانه یک موکب» در مهران و ارائه خدمات اقامتی و استراحتگاهی به زائران در مسیر بازگشت خبر داد.
حرکت عظیم اربعین حسینی همه ظرفیت‌ها و امکانات را پای کار آورده تا در خدمت زائران میلیونی اباعبدالله الحسین (ع) باشد. در این راستا، کاروان خادمین شرکت مس در قالب ۳ موکب از ۱۳ شهریور به زوار اربعین در منطقه مرزی مهران وکربلا خدمت رسانی می‌کنند.
معاون اجرایی و فرمانده قرارگاه مرکزی اربعین ارتش جمهوری اسلامی ایران با حضور در مرز زمینی مهران از روند خدمات رسانی در موکب نیروی پدافند هوایی بازدید کرد.
معاون هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران جهت بررسی و تسهیل امور خدماتی در مراسم پیاده روی اربعین از مواکب و مرزها بازدید کرد.
گزارش تصویری 2/ حضور موکب ابوالفضل العباس (ع)مجتمع مس سونگون در مرز مهران
همزمان با اربعین حسینی، موکب خدام الحسین(ع) شرکت نفت ایرانول در مرز شلمچه، میزبان زائران و عشاق اباعبدالله خواهد بود.
جمعی از چینی ها امسال در مراسم اربعین حسینی موکب برپا کرده و به خدمت رسانی به زائران در مسیر کربلای معلی مشغول شده اند.
منابع عراقی اعلام کردند که در اقدامی بی سابقه، نخستین مواکب حسینی از گذرگاه مرزی عرعر از عربستان وارد عراق شد.
مشهد ـ مدیرکل راهداری خراسان رضوی گفت: اعزام مواکب به عتبات عالیات باید زودتر از این انجام می‌شد، اما با اعزام زائران اربعین همزمان شد که این همزمانی نیز فشار را بر حوزه حمل و نقل مضاعف کرد.
وحیدی: ما از مرزبانی، مواکب و مردم عراق بابت همکاری تشکر می‌کنیم. با این حال امکانات عراق از جمله وسایل حمل و نقل به خاطر تعداد زیاد جمعیت کم است بنابراین خواهش ما از زائران این است که فعلا به مرز‌ها مراجعه نکنند تا امکانات مناسب فراهم شود.
سخنگوی شورای شهر تهران گفت: خدمات رسانی شبانه روزی موکب های شهرداری تهران در مرزهای مهران و خسروی به زائرین اربعین همچنان ادامه دارد .
معاون هماهنگ کننده و رئیس ستاد اربعین وزارت دفاع از برپائی سه موکب در مناطق شلمچه، چذابه و مهران خبر داد.
رئیس پلیس پایتخت از برپایی موکب این پلیس در شهر مهران برای خدمت رسانی به زائران خبر داد و گفت: در مراکز گذرنامه فرماندهی انتظامی تهران هیچ صفی وجود ندارد.
مسوول مشارکت‌های مردمی و اسکان ستاد اربعین حسینی در شلمچه نیز در این رابطه اعلام کرد: به دنبال بسته شدن مرز بین المللی شلمچه، با هماهنگی سازمان منطقه آزاد اروند و فرمانداری خرمشهر سه هزار نفر از زائرانی که به این پایانه مرزی مراجعه کرده بودند، در ۱۰ حسینیه خرمشهر و یک هزار نفر در مواکب مستقر در شلمچه اسکان یافتند.
رئیس ستاد اربعین شهرداری تهران گفت: برای تحقق این موضوع باید تسهیلات، مرزها، پایانه‌ها ، اتوبوس‌ها و مواکب را زودتر آماده کنیم و دوره خدمت‌رسانی را طولانی تر کنیم.
آبادان - رئیس ستاد عتبات عالیات آبادان از شناسایی و تفحص یک شهید دوران دفاع مقدس هنگام آماده سازی مواکب در مرز شلمچه خبر داد.
استاندار کربلا با اشاره به اینکه عراق برای مراسم اربعین در آماده‌باش کامل به سر می‌برد، برای فعالیت بهتر مواکب پیشنهاداتی ارائه کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ