آستان مقدس امامزاده صالح به دلیل حفظ امنیت زائران تعطیل شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فرمانده کل سپاه با درخواست فرزاد بادپا خادم فداکار حرم حضرت شاهچراغ(ع) مبنی بر عضویت در سپاه موافقت کرد.
حجت‌الاسلام والمسلمین ابراهیم کلانتری، تولیت آستان حرم حضرت شاهچراغ(ع) از مجروحان حادثه تروریستی این حرم مطهر عیادت کرد.
پایگاه خبری «چند ثانیه» تصویری جالبی از حرم امام رضا (ع) در هوای آلوده مشهد منتشر کرد.
کارشناس مسائل اسلامی با اشاره به دلیل نبودن پرچم بر گنبد حرم مطهر مولای متقیان گفت: پرچم نشانه و نمادی برای خونخواهی و تقاص است و تقاص خون امام علی (ع) توسط فرزند بزرگوار ایشان، امام حسن (ع)، از ابن ملجم ملعون گرفته شد. در حالی که سایر ائمه اطهار علیهم السلام که به شهادت رسیدند، در انتظار قیام امام زمان (عج) هستند تا قاتلان ایشان را قصاص کنند.
معاون حمل و نقل عمومی از آمادگی کامل ناوگان حمل و نقل عمومی ویژه ایام ارتحال امام (ره)خبر داد.
خان زند را در حرم امامزاده زید به خاک سپردند. قاجار‌ها پس از تصاحب تاج وتخت، خاندان و بازماندگان زندیه را به اسارت بردند؛ زنانشان را به عقد خدمتکاران و سربازانشان درآوردند و پسرانشان را اخته و مقطوع النسل کردند.
اهواز - رئیس جمهور در ابتدای ورود به شهرستان دزفول، حرم مطهر امامزاده محمد بن موسی الکاظم (ع) این شهرستان را زیارت کرد.
۱۵۰ سال قبل، هر کدام از محلات مشهد، برای خودش قبرستان مجزا داشت، اما مهم‌ترین قبرستان شهر، یعنی قبرستان «قتلگاه» در شمال حرم رضوی، جنبه عمومی به خود گرفته بود و حتی مردم دیگر مناطق ایران و کشور‌های همجوار نیز، اموات خود را برای دفن به آن‌جا منتقل می‌کردند.
ایوان طلای این صحن، بعد‌ها به «ایوان ناصری» معروف شد. در همین دوره، کتیبه‌های بسیار زیبای این صحن، توسط محمدحسین شهیدی مشهدی به رشته تحریر درآمد و در زمره آثار هنری نفیس و ارزنده جهان اسلام قرار گرفت. آثاری که همچنان بر اطراف ایوان‌های صحن نو، خودنمایی می‌کند.
سازمان فضایی ایران همزمان با شب شهادت مولای متقیان، اولین تصویر ماهواره خیام از حرم مطهر امام علی(علیه‌السلام) در نجف اشرف را منتشر کرد.
فارس نوشت: به ناچار خادمان برای تامین امنیت زائران و جلوگیری از هر نوع حادثه ناگوار، درب ورودی اصلی حرم شاهزاده حسین را بستند و این خانم‌ها را تا رسیدن پلیس و رسیدگی به وضع موجود با رعایت کرامت به دفتر حرم هدایت کردند.
یکی از این ایستگاه‌های معروف درشکه سواری که مسافران زیادی هم داشت چهارراه خرمشهر تقاطع خیابان سینا در منطقه ۱۱ امروز شهرداری بود. تقریبا بیشتر مسافران این ایستگاه زنانی بودند که برای زیارت اهل قبور راهی امام‌زاده حسن (ع) یا امام‌زاده معصوم (ع) و حرم شاه عبدالعظیم‌حسنی (ع) می‌شدند.
مشهد ـ برنامه‌های گرامیداشت دهه فجر در حرم رضوی که از ۱۲ بهمن ماه آغاز شده، در شب ۲۲ بهمن ماه به اوج خود می‌رسد تا زائران و مجاوران بارگاه ملکوتی امام رضا (ع) از این برنامه‌ها بهره‌مند شوند.
منابع محلی با انتشار تصاویری از احساس زلزله شدید بامداد امروز دوشنبه در حرم حضرت زینب (س) خبر دادند.
رئیس مجلس گفت: با توجه به اینکه قرار است در حرم مطهر امام حضور پیدا کنیم، پایان جلسه را اعلام می‌کنم.
تصاویری از بارش شدید برف در حرم مطهر امامزاده صالح(ع) تهران را مشاهده می‌کنید.
فساد، ناتوانی و ضعف، بی‌سوادی هیچکدام دلیلی برای از دست دادن صندلی آنان نیست، برای مدیر شدن تنها یک سفارش و یک بده بستان لازم است؛ و این فزاینده آنتروپی به معنی تلاش برای تلاشی شدن است!
منابع عراقی اعلام کردند که گنبد حرم سقای دشت کربلا به همت خادمان آستان مقدس حضرت عباس(ع) شستشو شد.
جمعی از خانواده ‌ها و فرزندان شهدای گرانقدر کشور در خصوص فتنه مهر ۱۴۰۱ بیانیه ای صادر کردند.
از صدای شلیک گلوله و رعب و وحشتی که عنصر ملعون داعشی در حرم ایجاد کرده بود در کنجی از حرم پناه گرفته بودند، همان مکانی که بیشترین تعداد شهدا را به خود دید! آنجا که دستی ناجی پیش از رسیدن نیروهای یگان ویژه عامل تکفیری را از نفس انداخت و از قتل عامی بزرگ‌تر جلوگیری کرد.
نیروی امنیتی گفت: با عنصر ملعون داعشی درگیر شدم و پنج گلوله به سمت او شلیک کردم که سه گلوله ۹ میلی‌متری به او برخورد کرد و به داخل حرم بازگشت، اما تعادلش را از دست داده بود و نیرو‌های یگان ویژه سر رسیدند و او را دستگیر کردند.
در پی حادثه تروریستی امروز در شیراز، حرم امامزاده صالح (ع) در شمال تهران برای امنیت زائران موقتاً تعطیل شد.
در پی حادثه تروریستی امروز در شیراز، حرم امامزاده صالح (ع) در شمال تهران برای امنیت زائران موقتاً تعطیل شد.
در پی حادثه تروریستی امروز در شیراز، حرم امامزاده صالح (ع) در شمال تهران برای امنیت زائران موقتاً تعطیل شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ