اهواز - رئیس جمهور در ابتدای ورود به شهرستان دزفول، حرم مطهر امامزاده محمد بن موسی الکاظم (ع) این شهرستان را زیارت کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سید ابراهیم رئیسی در حاشیه نخستین اجلاسیه ملی مردمی سازی دولت با اعطای لوح زرین سپاس از خادم حرم احمد بن موسی تقدیر و تجلیل کرد.
رئیس جمهور در پی حمله تروریستی کور به حرم حضرت شاهچراغ (ع)، در پیامی این حادثه هولناک را به خانواده شهدا، مقام معظم رهبری و ملت شریف ایران تسلیت گفت.
منابع غیر رسمی می‌گویند تروریست پس از اصابت شلیک نیرو‌های امنیتی با اسلحه شروع به تیراندازی می‌کند که منجر به جراحت چند نفر می‌شود. بلافاصله یک تروریست به همراه اسلحه دستگیر شده تروریست دیگری متواری شده و نیرو‌های امنیتی و پلیس در تعقیبش هستند.
دومین جلسه ستاد مرکزی بزرگداشت حضرت امام خمینی (ره) ویژه سی و چهارمین سالگرد ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.
سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور ایران که به سوریه سفر کرده، از حرم حضرت زینب (س) دیدار کرد.
سید ابراهیم رئیسی که به منظور سفری دو روزه به سوریه عزیمت کرده است، با استقبال گسترده مردمی وارد زینبیه دمشق شد. رئیس جمهور، پیش از زیارت حرم مطهر حضرت زینب (س)، با جمعی از خانواده شهدا‌ی محور مقاومت دیدار و گفتگو کرد. وی همچنین مرقد مطهر حضرت زینب (س) را در شهر دمشق زیارت کردند.
تصاویری از استقبال پرشورمردم سوریه از حجت الاسلام رئیسی رئیس جمهور را در مشاهده می‌کنید.
مراسم گرامیداشت روز ارتش با حضور رئیس جمهور و جمعی از فرماندهان ارشد نیروهای مسلح در جوار حرم بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) برگزار شد.
مراسم گرامی داشت روز ارتش با حضور رئیس جمهور و جمعی از فرماندهان ارشد نیروهای مسلح در جوار حرم بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) آغاز شد.
مراسم گرامی داشت روز ارتش با حضور رئیس جمهور و جمعی از فرماندهان ارشد نیروهای مسلح در جوار حرم بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) آغاز شد.
مراسم احیاء شب بیست و یکم ماه مبارک رمضان و عزاداری مولای متقیان حضرت امیرالمؤمنین امام علی (ع)، با حضور رئیس جمهور, بیت شریف حضرت امام خمینی (ره) و حضور اقشار مردم مومن و روزه دار در حرم مطهر امام خمینی (ره) برگزار شد.
ری- رئیس جمهور و رئیس قوه قضاییه سب های نوزدهم و بیست و یکم ماه مبارک رمضان و همزمان با لیالی قدر در حرم امام خمینی(ره) سخنرانی می کنند.
معاون اول رئیس جمهور تاکید کرد: لازم است سامانه‌ جامعی ایجاد شود تا تمامی اطلاعات نظیر مسیرها، راه‌ها، حمل و نقل و سایر موضوعات را به صورت متمرکز در اختیار زائران حرم مطهر رضوی قرار گیرد.
حجت الاسلام رئیسی رئیس جمهور در سفر به شهرری به زیارت حرم حضرت عبدالعظیم الحسنی(ع) رفت.
حجت الاسلام رئیسی رئیس جمهور در حرم مطهر عبدالعظیم حسنی گفت: ایران افتخار دارد که شهدای بزرگواری را برای دفاع از اسلام، امنیت، مردم و استقلال،آزادی و جمهوری اسلامی فدا کرده است.
حجت الاسلام رئیسی، رئیس جمهور و اعضای دولت سیزدهم صبح امروز و در آستانه ایام‌الله دهه‌ی فجر، با حضور در حرم مطهر امام راحل با آرمان‌های بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران تجدید میثاق کردند.
رئیس جمهور و اعضای هیئت دولت با حضور در حرم مطهر امام خمینی (ره) با آرمان های امام راحل و شهدا تجدید میثاق کردند.
رئیس جمهور در پیامی درگذشت حجت‌الاسلام حاج سیدجعفر طباطبایی از اساتید حوزه علمیه خراسان و امام جماعت حرم مطهر امام رضا (ع) را به مردم و خانواده آن مرحوم تسلیت گفت.
در این فیلم مراسم عزاداری در حرم شاه‌چراغ(ع) با حضور معاون اول رئیس جمهور و وزیر کشور را مشاهده می‌نمایید.
محمد مخبر، معاون اول رئیس جمهور و احمد وحیدی، وزیر کشور عصر پنجشنبه ۵ آبان ۱۴۰۱ به منظور بررسی ابعاد حادثه تروریستی شاهچراغ و عیادت از مجروحان و دیدار با خانواده شهدای این حادثه به شیراز سفر کردند. دراین سفر قرار است معاون اول رئیس جمهور و وزیر کشور ضمن حضور در بیمارستان و عیادت مجروحان، در حرم شاهچراغ هم حضور یابند.
«مهدی المشاط» در پیام تسلیتی به رئیس جمهور ایران، حمله تروریستی به حرم مطهر شاهچراغ (ع) را محکوم و بر حمایت از دولت و ملت ایران در مقابل توطئه ها تاکید کرد.
رئیس جمهور و اعضای هیئت دولت صبح امروز با حضور در حرم مطهر امام خمینی (ره)، با آرمان های بنیانگذار انقلاب تجدید میثاق کردند.
رئیس جمهور و اعضای هیئت دولت صبح امروز با حضور در حرم مطهر امام خمینی (ره)، با آرمان های بنیانگذار انقلاب تجدید میثاق کردند.
معاون اول رئیس جمهور با محکوم کردن تلاش‌های اخیر برای زیر سوال بردن جریان مقاومت و مدافعان حرم، گفت: آنچه قدرت جمهوری اسلامی ایران را از دیگران متمایز می کند، روحیه و فرهنگ ایثار و شهادت است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ