منابع عراقی اعلام کردند که گنبد حرم سقای دشت کربلا به همت خادمان آستان مقدس حضرت عباس(ع) شستشو شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در ابتدای دولت یازدهم، رییس‌جمهور با دریافت نامه تعدادی از نمایندگان مجلس که از وضعیت حجاب ابراز نگرانی کرده بودند، دستور بررسی موضوع مسائل و راهکارهای مربوطه را همزمان در کمیسیون فرهنگی دولت، مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست‌جمهوری و معاونت امور زنان و خانواده ریاست‌جمهوری صادر کرد.
پس از استفاده‌های فراوان پوشش‌های سرامیکی می‌توانند تغییر رنگ دهند. برای روشن‌سازی قابلمه‌ها، پراکسید هیدروژن ۳ درصد را به اندازه کافی کف ظرف بریزید تا سطح را بپوشاند. پراکسید هیدروژن باید حباب بزند، اگر اینگونه نباشد محلول تازه نیست و به یک محلول تازه نیاز دارید.
برای شستشوی لباس نوزادان نباید از روش‌های معمول شستن لباس‌های افراد بزرگسال استفاده کرد؛ زیرا ممکن است به سلامت نوزادن آسیب برساند.
سید مسعود داوودی، متخصص پوست با تاکید بر اینکه در اغلب موارد استفاده از شامپو بر صابون برای شستشوی مو‌ها اولویت دارد، می‌گوید: البته کسانی که پوست سرشان بسیار چرب است می‌توانند از صابون برای شستن مو‌های خود استفاده کنند، اما کسانی که پوست‌های حساس دارند بهتر است از شامپو‌ها برای شستن موی خود استفاده کنند. همچنین کسانی که در شهرستان‌ها از آب چاه یا آب‌های سنگین استفاده می‌کنند بهتر از شامپو استفاده کنند تا احتمال ایجاد واکنش و رسوب روی پوست سر آن‌ها کاهش پیدا کند.
برای نگهداری قارچ به مدت چند روز در یخچال بهتر است از شستشوی قارچ تا قبل از مصرف خودداری کنید و در صورت شستن حتما” آن را در جریان هوای خنک خشک کنید.
به گفته بسیاری از محققان شستشوی موی سر با دم نوش‌های بابونه باعث کند شدن روند ریزش مو خواهد شد. مقداری آب بجوشانید و گل‌ها را به ان اضافه کنید، اجازه دهید تا دم بکشد و از صافی رد کنید و آن را به پوست سر و موهایتان اعمال نمایید و نیازی به شستشو نخواهد بود. این محلول را به راحتی برای کودکان و افراد دارای پوست حساس استفاده کنید.
آلوئه‌ورا محلول شستشو بسیار موثر و مفیدی است که برای انواع پوست‌ها مفید است. افرادی که دارای پوست‌های مختلط هستند و یا مشکلات زیادی برای انتخاب محلول شستشوی صورت خود دارند، می‌توانند از محلول آلوئه‌ورا به‌سادگی استفاده کنند.
این دستگاه که اولین دستگاه گوش پاک‌کن تایید شده توسط سازمان غذا و داروی آمریکا است، مقادیر خفیف تا شدید جرم گوش را سریع و ایمن از بین می‌برد. اگرچه لازم به ذکر است که تنها متخصصان مراقبت‌های بهداشتی باید از آن استفاده کنند.
توجه به پارچه لباس و همچنین نحوه شستشوی آن می‌تواند به کاهش سوزش پوست و تشدید اگزما کمک کند.
درمان آکنه با پوست تمیز شروع می‌شود و مهمترین گام برای درمان جوش، شستشوی اصولی پوست است.
محققان در یک شرکت دانش بنیان برای جلوگیری از کاهش کارایی پنل های خورشیدی رباتهایی را به تولید رساندند.
کمتر کسی می داند که نیازی به شستشوی قارچ پیش از پخت نیست. آب زیاد باعث می شود قارچ از هم وا برود و مزه اش را از دست بدهد.
محققان یک شرکت دانش بنیان موفق به تولید «نازل چرخشی شستشوی تیوب با فشار کاری ۱۵۰۰ بار» کاربردی در صنعت نفت و گاز شدند.
غرغره جوشانده جوشانده پوست انار موجب بهبودی زخم‌های داخلی دهان و گلودرد می‌شود. شستشوی محل‌های درد با این جوشانده برای برطرف کردن خارش کاربرد دارد و برای درمان بواسیر مورد استفاده قرار می‌گیرد.
کمتر کسی می‌داند که نیازی به شستشوی قارچ پیش از پخت نیست. آب زیاد باعث می‌شود قارچ از هم وا برود و مزه اش را از دست بدهد. اگر خاک و کثیفی‌ای روی قارچ‌ها نبود بهتر است یکراست آن‌ها را بپزید. قسمت‌های کثیف قارچ را می‌توانید با کارد جدا کنید.
استال سولباکن، سرمربی تیم ملی نروژ، از آرسن ونگر، مدیر فنی باتجربه فیفا، انتقاد کرده است.
شستشوی پلک‌ها، مصرف مایعات کافی، محدود کردن کار با لوازم الکترونیکی می‌تواند در به اصطلاح تعادل حس اشک چشم مؤثر باشد.
برای بهبود گردش خون از آب ولرم برای شستشوی بدن (زیر سطح قلب) استفاده کنید. دوش گرفتن با آب کمی گرمتر فقط برای کودکان، سالمندان و بیماران مناسب است.
کارشناسان و پژوهشگران حوزه فناوری هشدار می‌دهند که متاورس می‌تواند توسط دولت‌ها و برای شستشوی مغزی مردم استفاده شود.
دانشمندان ژاپنی در حال ساخت نوعی ماشین شستشوی انسانی هستند که علاوه بر شستشوی خودکار بدن انسان، ضربان قلب او را نیز اندازه گیری می‌کند.
شستشوی دست‌ها یکی از مهم‌ترین روش‌های جلوگیری از ابتلاست. شستشوی دست‌ها با صابون و بعد از استفاده از سرویس بهداشتی و نیز بعد از دست زدن به وسایل می‌تواند از ابتلا به بیماری وبا جلوگیری کند.
متخصص چشم پزشکی در واکنش به شستشوی چشم‌ها با چای، گفت: ترکیبات بهتری نسبت به چای وجود دارد که می‌توان از آن‌ها برای شستشوی چشم استفاده کرد.
محمد بن سلمان هنگام ورود به مسجد الحرام دور خانه کعبه طواف کرده و دو رکعت نماز طواف به جای آورد. او پس از ورود به داخل کعبه مشرفه و مشارکت در شستشوی آن نیز دو رکعت نماز خواند.
در بخشی از گزارش تازه‌ای که توسط دیپلمات‌های افغان و کارکنان خمات مدنی گردآوری شده به اظهارات اعضای طالبان اشاره شده که می‌گویند: «به سر آنان شلیک کنید: مرد یا زن هر کسی که مخالف طالبان و امارت اسلامی است. آنان توسط آمریکایی‌ها شستشوی مغزی می‌شوند و تنها راه حل شلیک گلوله به سر آنان است. من حاضرم بیایم و آنان را مانند سگ و الاغ به قتل برسانم».

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ