در پی حادثه تروریستی امروز در شیراز، حرم امامزاده صالح (ع) در شمال تهران برای امنیت زائران موقتاً تعطیل شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کاشی های امامزاده یحیی در شهرری حدود صد سال پیش به غارت رفته و اکنون در موزه هایی از جمله سنت پترزبورگ قرار دارند و آنچه در این بنا باقی مانده نیز رو به تخریب است.
کاشی های امامزاده یحیی در شهرری حدود صد سال پیش به غارت رفته و اکنون در موزه هایی از جمله سنت پترزبورگ قرار دارند و آنچه در این بنا باقی مانده نیز رو به تخریب است.
جوین _ مسئول نمایندگی میراث‌فرهنگی گردشگری و صنایع دستی شهرستان جوین از مرمت بنای امام زاده قاسم (ع) این شهرستان خبر داد.
تیم ملی کشتی آزاد ایران در شب تاسوعای حسینی در مراسم عزاداری در امامزاده صالح تهران شرکت کرد. حسن یزدانی ، کامران قاسمپور و دیگر اعضای تیم ملی کشتی در کنار پژمان درستکار سرمربی تیم در این مراسم دیده می‌شوند
اعضای تیم ملی کشتی آزاد در مراسم عزاداری حسینی شرکت کردند
اشتهارد- مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی البرز از برچیدن گنبدخانه امامزاده سلیمان (ع) اشتهارد با توجه به ناپایداری بنا با مجوز وزارت میراث‌فرهنگی خبر داد.
تصویری جالب از چنار معروف امامزاده صالح در تهران؛ یک قرن قبل
ماجرای امامزاده بودن پدر یکی از نمایندگان مجلس دهم جدیدا در فضای مجازی داغ شده است.
قدمت بقعه امامزاده قاسم (ع) در محله امامزاده قاسم (ع)، شمیران به دوره صفویان می‌رسد.
صبح امروز مراسم خاکسپاری پدر فرهاد صنیعی فر، مالک سابق باشگاه نساجی در امامزاده صالح برگزار شد. علی دایی یکی از حاضرین این مراسم بود.
خدمت رسانی هلال احمردرشب بیست و یکم ماه رمضان در امامزاده صالح(ع)
رییس مرکز عملیات اضطراری سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران: احتمالا بارش شدید باران در محدوده سولقان، امام زاده داوود و کن خواهیم داشت که مانند سال گذشته منجر به سیل می‌شود. احتمالا این سیل وارد منطقه ۵ و ۲۲ شود چرا که این مناطق در معرض رود دره قرار دارند. احتمالا به درخواست فرمانداری مسیر امام زاده داوود به سمت تهران بسته می‌شود.
حجت الاسلام رئیسی رئیس‌جمهور در مراسم شب‌قدر امامزاده‌ صالح(ع) گفت: یکی از کارهایی که امروز جاهلیت‌مدرن می‌خواهد به جوامع‌بشری القا کند، ماندگاری در جهل است.
آیت الله سیدابراهیم رئیسی بامداد امروز (دوشنبه) در جمع احیاداران آستان مقدس امامزاده صالح (ع) حضور یافت و لحظاتی سخنرانی کرد.
مراسم تشییع مرحومه «بتول فیروزان»، نویسنده، مترجم و فرزند «مهدی فیروزان» و «حورا صدر» و نوه «امام موسی صدر» در آستان امامزاده صالح (ع) تجریش برگزار و سپس پیکر وی برای مراسم خاکسپاری در آرامگاه خانوادگی مرحوم طباطبایی به بهشت زهرا (س) تهران منتقل شد. بتول فیروزان متولد ۱۳۶۷ دانش‌آموخته مطالعات روانکاوی نظری از دانشگاه UCL لندن بود و مقالات متعددی از جمله زمینه‌های روانی شکل‌گیری و رشد گروه‌های همچون داعش را در جهان اسلام نگاشته بود. وی همچنین از مترجمان مجموعه‌ «بچه‌های اطراف جهان» در نشر اطراف بود که ترجمه «پسری که با برگ موز فوتبال راه انداخت» نوشته کیتی اسمیت میلوِی از آثار زنده‌یاد فیروزان است. ترجمه «نقطه می‌خواست فرار کند» که از آثار هشام مطر بود، از دیگر آثار این مترجم فقید است.
در این مطلب عکسی جالب از امامزاده صالح در عصر قاجار را مشاهده می‌کنید.
مراسم تحویل سال ۱۴۰۲ در آستان امامزاده صالح(ع) تجریش
اینکه تهرانی‌ها از هر جای این شهر که باشند نام چنار امامزاده صالح (ع) به گوش‌شان خورده، گواه است که چنار چقدر برای اهالی تجریش مهم بود. قدمت این چنار را کسی نمی‌داند، اما قدر مسلم این است که عمری به درازای قدمت امامزاده دارد.
گشت و گذار در تهران قدیم و بازخوانی تصاویر جالب از دوره‌های گذشته حتما می‌تواند برای شما هم جذاب باشد.
تصاویری از بارش شدید برف در حرم مطهر امامزاده صالح(ع) تهران را مشاهده می‌کنید.
در پی حادثه تروریستی امروز در شیراز، حرم امامزاده صالح (ع) در شمال تهران برای امنیت زائران موقتاً تعطیل شد.
در پی حادثه تروریستی امروز در شیراز، حرم امامزاده صالح (ع) در شمال تهران برای امنیت زائران موقتاً تعطیل شد.
آستان مقدس امامزاده صالح به دلیل حفظ امنیت زائران تعطیل شد.
محمد یکی از آن‌هایی است که شش عزیزش را در سیل از دست داده. بچه لرستان است و با پسرعمو‌ها و پسرخاله‌هایش برای ساختن زندگی بهتر به امامزاده داوود آمده بودند و رستوران و مسافرخانه‌ای را اجاره کرده بودند. از شش نفرشان سه جسد پیدا شده و سه نفر دیگر زیر خروار‌ها گل مدفون شده‌اند. بی‌حوصله است و به سختی جواب می‌دهد. می‌گوید: «همه چیزمان رفت. از ماشین‌ها تا تمام وسایل و مواد خوراکی و هرچه داشتیم. فدای یک تار مویشان، جوانان ۲۵ ساله‌مان را از دست دادیم. عموزاده‌ها و پسرخاله‌هایم رفته‌اند و خودم جسدشان را پیدا کردم».

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ