دادگاه فدرال در رأی دادن به نفع مسیح علی‌نژاد، مبلغ ۳ میلیون و ۳۲۵ هزار دلار از اموال ایران را به دلایلی موهوم تحت عنوان غرامت به وی پرداخت کرد؛ این رقم چیزی معادل ۱۷۰ میلیارد تومان است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
به عقیده فابیان وولگموت، مدیر ورزشی اشتوتگارت، این باشگاه با فروش واتارو اندو بخش بزرگی از هویت‌اش را از دست داده است.
کمیته شفافیت عراق با صدور نامه‌های جداگانه به سه نهاد بالادستی خواستار صدور حکم تعقیب و بازداشت نخست وزیر سابق عراق و همدستان وی در پرونده فساد مالی بزرگ موسوم به «دزدی قرن» شد.
کمیته شفافیت عراق با صدور نامه‌های جداگانه به سه نهاد بالادستی خواستار صدور حکم تعقیب و بازداشت نخست وزیر سابق عراق و همدستان وی در پرونده فساد مالی بزرگ موسوم به «دزدی قرن» شد.
والمارت، تارگت، کروگر، میسیز، سی وی اس و چند خرده فروش بزرگ دیگر در آمریکا تصمیم گرفته اند با همکاری شرکت های فناوری سیستم های نظارتی هوش مصنوعی پیشرفته برای مقابله با دزدی را توسعه دهند.
صحبت‌های خسرو حیدری درباره علاقه امید ابراهیمی برای بازگشت به استقلال یک جنجال بزرگ را به راه انداخته است.
علینژاد توانست با همکاری سیستم قضایی آمریکا حکم دسترسی به مقداری از پول‌های بلوکه شده ایران را به دست بیاورد.
دادگاه فدرال در رأی دادن به نفع مسیح علی‌نژاد، مبلغ ۳ میلیون و ۳۲۵ هزار دلار از اموال ایران را به دلایلی موهوم تحت عنوان غرامت به وی پرداخت کرد؛ این رقم چیزی معادل ۱۷۰ میلیارد تومان است.
مدیرکل حمل و نقل عمومی و امور مناطق شهرداری تهران در پاسخ به این سوال که عمده سرقت‌ها چه المان‌هایی هستند؟ تصریح کرد: سارقان عمدتا گاردریل ها، نرده‌های جداکننده ترافیکی، نرده‌های پل عابرپیاده، پایه تابلو، کف عرشه پل عابرپیاده و کنترلر‌های چراغ راهنمایی را به سرقت می‌برند.
گزارش منتشر شده از سوی یک مجله خارجی بیانگر نقش برجسته آمریکا و امارات در غارت منابع طبیعی یمن است.
میا یلین یک عکس پاییزی را در تیک تاک خود به اشتراک گذاشت که می‌توان آن را به دو شکل متفاوت دید و تفسیر کرد؛ به عنوان یک پرنده یا چند برگ. تصویری که در نگاه اول می‌بینید، می‌تواند چیز‌های زیادی در مورد شخصیت شما آشکار کند. در این ویدیو، میا توضیح می‌دهد که این خطای دید می‌تواند در مورد شخصیت شما چه چیزی را آشکار کند.
منزل ستاره تیم فوتبال رئال مادرید در جریان بازی این تیم برابر اوساسونا در فینال جام حذفی اسپانیا که با قهرمانی کهکشانی‌ها به پایان رسید، هدف سرقت قرار گرفت.
دزدی میلیاردی در ولنجک تهران
دزدی از ملی‌پوش ایران در ایستگاه قطار بلژیک!
ملی‌پوش تنیس روی میز ایران که مسابقات قهرمانی جهان را در پیش دارد، در حالی که باید برای ویزا اقدام کند باید یک اتفاق غیرمنتظره روبرو شد.
ملی‌پوش تنیس روی میز ایران که مسابقات قهرمانی جهان را در پیش دارد، در حالی که باید برای ویزا اقدام کند با یک اتفاق غیرمنتظره روبرو شد.
در تصاویری که هابل در نوامبر ۲۰۲۲ از اورانوس ثبت کرده، قطب شمالی این سیاره، از دایره بزرگ سفید رنگی پوشیده شده که ناشی از یک مه غلیط فتوشیمیایی است و شبیه به مه و دودی است که بر فراز شهر‌های زمین دیده می‌شود. طبق گفته ناسا، در عین حال چندین طوفان هم در نزدیکی لبه این دایره به وضوح قابل رویت است.
متهم در تحقیقات اولیه به سرقت‌های سریالی گوشی تلفن همراه اعتراف کرد و گفت: از بچگی، خیلی ناسازگار بودم و مدام با دوستانم دعوا می‌کردم. همین ناسازگاری باعث شد که مدرسه را ترک کنم. بعد از آن هم هر کجا مشغول به کار می‌شدم، خیلی زود با صاحبکارم دعوا می‌کردم و بیرون می‌آمدم. در همین گیر و دار بودم که با دوستان ناباب آشنا شدم و خلاف را شروع کردم. چندین بار به کانون اصلاح و تربیت افتادم و خانواده‌ام هر بار با گذاشتن وثیقه و گرفتن رضایت، مرا آزاد کردند.
در یکی از حساس ترین لحظات بازی امشب لیورپول و رئال مادرید، هواداران میزبان معتقد بودند که داور پنالتی آنها را دزدیده است.
امام جمعه اردبیل با اشاره به کمک مالی اسرائیل در زلزله اخیر ترکیه خطاب به ملت این کشور گفت: ملت بزرگ ترکیه دقت کنند هرچه اسرائیل به عنوان کمک مالی در حادثه زلزله به ترکیه آورده همه مال مسروق و دزدی است.
طبق داده‌های تاریخی در دههٔ ۱۶۵۰ تا ۱۷۳۰ میلادی، دو گروه از دزد‌های دریایی بر آب‌های جهان تسلط داشتند. در غرب اغلب دزدی‌های دریایی بزرگ توسط ملوانان اروپایی انجام می‌شد و بیشتر آن‌ها نیز فرانسوی و انگلیسی بودند. در شرق نیز اکثر دزدی‌های دریایی توسط چینی‌ها صورت می‌گرفت. البته در اواخر ۱۷۳۰ میلادی برخی ملوانان آمریکایی و کانادایی نیز دزدی دریایی را آغاز کردند.
زعفران دزدی تاجر قلابی با برگ های خشک!
خبرگزاری رسمی مغولستان «مونتسامی» به نقل از یک منبع در پارلمان مغولستان نوشت که تظاهرات مردمی بزرگ در اولان باتور پایتخت این کشور به کنترل در آمده است. این خبرگزاری نوشت که تظاهرات در پایتخت سازماندهی شده نبود و ممکن بود به آشوب تبدیل شود.
اولین بار در خیابان استانبول چند مغازه که ماهی و ماهی دودی و لوله‌های کالباس می‌فروختند شروع به عرضه ساندویچ کردند. ساندویچ‌های اولیه شامل نان بولکی (نان سفید و بامزه که با خمیر ترش عمل می‌آمد)، خیارشور حلبی تبریز، کمی کره که به نان می‌مالیدند و چند برگ جعفری تازه خرد کرده بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ