لالی- استاندار خوزستان با تاکید بر اجرای طرح ۵۵٠ هزار هکتاری کشاورزی خوزستان در استان گفت: دولت یک میلیارد دلار فاینانس برای طرح ۵۵٠ هزار هکتاری مقام معظم رهبری در نظر گرفته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
امروز مطالبی همچون قیمت لحظه‌ای دلار و یورو در بازارتهران، روند نزولی طلا و پیش بینی قیمت های پایین تر از آن، افزایش سرمایه جذاب چند نماد بورسی و فرابورسی، سود بورس در ۳۲ سال اخیر چقدر بود؟، غول بانکی در حال تغییر روند؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
پمپئو گفت: «ما در واقع با این توافق به ایرانی‌ها گفته‌ایم، به ازای هر آمریکایی که می‌گیرید، دولت بایدن یک میلیارد دلار به شما می‌دهد.»
یک منبع آگاه گفت، آن چه در توافق وجود دارد، خرید «کالا‌های غیر تحریمی» است و اصطلاحاتی همچون بشردوستانه یا غذا و دارو خلاف واقعیت است. ضمن این که این پول در حساب‌های ایرانی در بانک قطری ریخته می‌شود و این موضوع هم عرف و روال در استفاده از درآمد‌های ارزی ایران بوده است.
تخصیص ارز در بانک مرکزی طی ۳ ماه گذشته برای واردات دارو، مواد اولیه تولید دارو، تجهیزات و ملزومات پزشکی، شیر خشک از مرز یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون دلار گذشت.
وزیر سرمایه‌گذاری، صنعت و تجارت ازبکستان از تهیه نقشه راهی برای رسیدن تجارت یک میلیارد دلاری بین ایران و ازبکستان خبر داد.
دبیر کل ناتو اعلام کرد که در روند الحاق سوئد به ناتو پیشرفت‌هایی حاصل شده است.
در پایان اجلاس کمیسیون مشترک همکاری‌های اقتصادی ایران و ازبکستان، دو سند در حوزه نقشه راه افزایش تبادلات تجاری به میزان یک میلیارد دلار تا افق ۱۴۰۴ و برنامه اجرایی در حوزه ورزش به امضا رسید.
رئیس کل بانک مرکزی گفت: از ابتدای سال تا به امروز بالغ بر ۱۱ میلیارد و ۸۴۰ میلیون دلار ارز تخصیص یافته است و امسال یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون دلار بیشتر از سال قبل ارز تأمین شده است.
اهواز- استاندار خوزستان از موافقت دولت برای اخذ یک میلیارد دلار فاینانس برای بخش کشاورزی استان خبر داد و گفت: این امر در راستای رونق بیشتر کشاورزی استان است.
رئیس سازمان توسعه تجارت گفت: در اکسپو ۲۰۲۳ امکان عقد یک میلیارد دلار قرارداد تجاری وجود خواهد داشت.
روز چهار‌شنبه شرکت سرمایه‌گذاری هیندنبورگ مجموعه شرکت‌های آقای آدانی را متهم به "بزرگ‌ترین کلاهبرداری در تاریخ شرکت‌های بزرگ" کرد.
شیاطین سرخ با فاصله یک میلیارد پوندی نسبت به لیورپول، باارزش‌ترین باشگاه لیگ برتر انگلیس هستند.
صندوق دولتی عربستان سعودی خواستار خرید فرمول یک به قیمت ۲۰ میلیارد دلار شد.
سخنگوی باشگاه تجار ایران و آفریقا ضمن تشریح آخرین وضعیت تجارت ایران و قاره آفریقا، گفت: از ابتدای سال تاکنون یک میلیارد و ۹۳ میلیون دلار کالا به کشورهای آفریقایی صادر شده است.
امروز عرضه دلار در سامانه نیما بیش از ۵برابر تقاضا بود.
یک نماینده مجلس گفت: گزارشی که هم اکنون درباره میزان یارانه پنهان منتشر شده، نشان می‌دهد بالای ۱۰۰ میلیارد دلار یارانه پنهان در حوزه انرژی به مردم پرداخت می‌شود.
حجم عرضه ارز در سامانه نیما در روز سه شنبه مورخ 24 آبان ماه، نزدیک به 6 برابر میزان تقاضا بود.
حجم عرضه ارز در سامانه نیما در روز دوشنبه مورخ ۲۳ آبان ماه, قریب به ۵ برابر میزان تقاضا بود و در دومین روز متوالی از یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون دلار بیشتر شد.
حجم عرضه ارز در سامانه نیما در روز شنبه مورخ ۲۱ آبان ماه, بیش از ۵ برابر میزان تقاضا بود.
حجم عرضه ارز در سامانه نیما در روز شنبه مورخ ۲۱ آبان ماه, بیش از ۵ برابر میزان تقاضا بود.
نشریه فوربس اعلام کرد که در کمتر از یک سال ۱۰۰ میلیارد دلار از ثروت پولدارترین فرد جهان به باد رفته است.
نشریه فوربس اعلام کرد که در کمتر از یک سال ۱۰۰ میلیارد دلار از ثروت پولدارترین فرد جهان به باد رفته است.
مدیر برنامه‌های ارلینگ هالند، ستاره نروژی منچسترسیتی، می‌گوید او می‌تواند به اولین فوتبالیستی تبدیل شود که باشگاه‌ها حاضرند به خاطرش 1 میلیارد یورو بپردازند.
رئیس سازمان توسعه تجارت ایران گفت: میزان صادرات ما به عمان در ۴ ماه ابتدایی امسال ۴۱۵ میلیون دلار بوده که پیش بینی می‌کنیم تا پایان سال به یک میلیارد دلار برسد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ