جانواریو، بازیکن برزیلی سابق استقلال با انتشار ویدئویی که در آن لباس تیم ملی فوتبال ایران را به تن داشت گفت: امیدوارم ایران امشب آمریکا را شکست دهد و به دور بعدی مسابقات جام جهانی صعود کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
گابریلا کاوالین، همسر سابق آنتونی، تصمیم دارد از این بازیکن به پلیس انگلیس شکایت کند.
مالکوم بازیکن برزیلی الهلال در اولین هفته لیگ عربستان برابر ابها درخشید و هت‌تریک کرد.
ادن هازارد، بازیکن سابق رئال مادرید، با 3 پیشنهاد مختلف از عربستان، برزیل و آمریکا مواجه شده است.
بازیکن برزیلی شباب الاهلی از اهدافش برای کسب قهرمانی در آسیا سخن گفت.
الهلال برای جذب مالکوم، بازیکن برزیلی زنیت سن پترزبورگ روسیه اقدام کرده است.
فلامینگو در نظر دارد در بازی پیش رو برابر کروزیرو به شکلی جالب از بازیکن سابق خود، وینیسیوس حمایت کند.
به نقل از گلوبو اسپورته؛ داگلاس سانتوس مدافع پیشین بارسلونا در برزیل دستگیر شد. سانتوس به دلیل استفاده غیرقانونی از سلاح گرم دستگیر شد.
مهاجم افسانه‌ای و برزیلی سابق تیم فوتبال پورتو ضمن حمایت از مهدی طارمی، اظهار امیدواری کرد این بازیکن ایرانی رکورد گل‌هایش را در پورتو بشکند.
مهاجم افسانه‌ای و برزیلی سابق تیم فوتبال پورتو ضمن حمایت از مهدی طارمی، اظهار امیدواری کرد این بازیکن ایرانی رکورد گل‌هایش را در پورتو بشکند.
دنی آلوز، ستاره برزیلی سابق بارسا، روزهای سختی را در زندان شهر بارسلونا سپری می‌کند.
وکیل دنی آلوز به راهکاری جدید برای خروج او از زندان بارسلونا و حبس خانگی پیدا کرده و آن هم مستقر شدن همسر سابق این بازیکن همراه دو فرزندشان در شهر بارسلوناست.
عملکرد سه بازیکن تیم ملی فوتسال در لیگ اسپانیا باعث شده است تا توجه رسانه‌های این کشور به فوتسال ایران بیشتر بشود؛ تا جایی که از ایران به عنوان جایگزین بازار برزیل و آرژانتین یاد می‌شود.
جونینیو پرنامبوکانو، بازیکن سابق تیم ملی برزیل، به لیونل مسی توصیه کرد بارسلونا را برای ادامه فوتبالش انتخاب کند.
برونو فرناندز دروازه بان سابق فوتبال برزیل در سال 2013 به خاطر کشتن همسر سابقش (الیزا سامودیو مدل برزیلی) و خوراندن جسدش به سگ ها به 22 سال و سه ماه حبس محکوم شده بود، اعلام کرد که می خواهد به مربی ورزشی تبدیل شود و در نظر دارد که روی پیشرفت ذهنی ورزشکاران بزرگ کمک کند.
ستاره برزیلی سابق بارسلونا بهترین بازیکن دنیا را معرفی و درباره آینده هم‌تیمی آرژانتینی پیشین خود در این تیم صحبت کرد.
از ستاره های حاضر در این دیدار می توان به ملی پوشان سابق برزیل مانند روبرتو کارلوس، ریوالدو، زیکو، روماریو، کافو، کارلوس دونگا، سانتوس آلدایر، پائولو هنریکه و همچنین نشاط اکرم بازیکن سابق تیم ملی عراق اشاره کرد.
جونینیو پرنامبوکانو، بازیکن برزیلی سابق لیون که تا چندی پیش مدیر ورزشی این باشگاه نیز بود، به تندی از رودی گارسیا، مربی جدید کریستیانو رونالدو در النصر، انتقاد کرد.
جونینیو پرنامبوکانو، بازیکن سابق تیم ملی برزیل، به شدت از رودی گارسیا انتقاد کرد و مدعی شد کار با کریستیانو رونالدو آرزوی او بوده است.
مائورو سیلوا، بازیکن سابق تیم ملی برزیل، معتقد است که برزیل مدعی اول قهرمانی جام جهانی است و آرژانتین علی رغم شکست برابر عربستان، از گروهش صعود خواهد کرد.
مدیرعامل باشگاه استقلال وعده داد مطالبات مدافع سابق برزیلی این تیم را پرداخت و وی را به جشن قهرمانی دعوت کند.
کاکا، هافبک سابق تیم ملی برزیل، معتقد است چند بازیکن می توانند در جام جهانی به نیمار کمک کنند.
کاسمیرو هافبک برزیلی سابق رئال مادرید در مراسم تجلیل از خود به همراه همسرش آنا ماریانا حضور پیدا کرد. رئال مادرید تصمیم گرفت برای کاسمیرو یک مراسم خداحافظی بگیرد. خود کاسمیرو هم مایل بود به منچستر یونایتد منتقل شود و با این جدایی موافقت کرد. این بازیکن در مراسم خداحافظی با رئال مادرید اشک ریخت و گریه کرد و بدین ترتیب به شدت احساساتی شد.
ستاره سابق لیورپول در صحبت‌هایی جنجالی درباره کاسمیرو، خرید جدید منچستریونایتد، می‌گوید این ستاره برزیلی هرگز فوتبالیست بزرگی نبوده و یونایتد او را بیش از حد گران خریده است.
رأی پرونده شکایت لئاندرو پادوانی بازیکن برزیلی و سابق استقلال از این باشگاه به شکل عجیبی و برای یک بار دیگر به تعویق افتاد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ