معاون محیط زیست سازمان حفاظت از محیط زیست گفت: در دهه سی تا پنجاه یک خسارت جدی در حفظ گونه‌ها داشته‌ایم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس خانه صمت ایران با بیان اینکه واحدهای تولیدی از قطعی برق خسارات زیادی دیده اند گفت: وقتی محدودیت برق فقط مختص صنایع می‌شود در واقع با این کار در حال از بین بردن ارزش افزوده صنعت هستیم.
زهره الهیان رئیس کمیته حقوق بشر مجلس شورای اسلامی از دستور رئیس جمهور برای تعیین خسارات وارده به خانواده‌هایی که در جریان ناآرامی‌های سال گذشته مورد ظلمی قرار گرفته‌اند، خبر داد.
انفجار مهیبی باعث ایجاد گودال عظیم و خسارات قابل توجه در پایتخت آفریقای جنوبی شد.
سیاست شرق گرایی یک سویه و غرب ستیزی افراطی و انکار روابطی متوازن با قدرت‌های جهانی خسارات غیر قابل جبرانی را به منافع کشور وارد کرده و می‌کند / با تکیه مطلق بر مراودات دوستانه با بخشی از کشور‌ها طبیعی است که برخی کشور‌ها بطور مستمر خود را مجاز به هرگونه رفتار با ایران بدانند
چند روز قبل بود که در فضای مجازی یک عکس دست به دست شد، عکسی که نشان می‌داد گنبد مسجد امیرچخماق در یزد آسیب دیده است، همان موقع مدیرکل میراث فرهنگی استان یزد گفت: «با توجه به ریزش بخشی از گنبد مسجد امیر چقماق از سوی اعضای شورای فنی میراث فرهنگی استان از مسجد بازدید انجام شد.» بازدیدی که البته از جزئیات آن چیزی منتشر نشد تا حجم خسارت وارد شده به گنبد این مسجد تاریخی مبهم باقی بماند.
رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری تبریز گفت: با توجه به بیلان منفی آبخوان‌ها، احتمال تخریب آبخوان‌ها و وقوع پدیده فرونشست و تحمیل خسارات غیر قابل جبران در دشت تبریز دور از انتظار نیست.
قتل پدر و مادر با چکش در بستر خواب/ راز زنی با دمپایی قرمز!/ خسارت میلیاردی دزدان به تجهیزات برق رسانی/ محاصره مخفیگاه امن قاتل فراری/ عاملان زورگیری از پلیس به دام افتادند/ انتقام خونین پسرخاله‌ها/ راز جسد دفن شده در پاتوق معتادان!/ اعترافات رابین‌هود تهران
خسارتی که وزارت صمت به مردم، معدن و صنعت ما زده اصلا قابل قیاس نیست.آمارهایی که آقای وزیر صمت می‌دهند آمارهای نادرستی است و آقای رئیس جمهور باید عنایت کنند و به آمارهای آقای وزیر توجه نکنند.این آمارها ساختگی و غلط است که به دولت داده می شود.
گروهی از دانشمندان رشته مهندسی مواد در چین شکل زیست تخریب پذیر و قابل بازیافت شیشه را با حداقل خسارت به محیط زیست تولید کرده‌اند.
حدود دو هفته پیش دو زلزله پی‌درپی و بزرگ بخش قابل توجهی از ۱۰ استان ترکیه را دچار ویرانی شدید کرد و حالا شاهد ارزیابی چند ده میلیارد دلاری درباره خسارات ناشی از این زلزله‌ها هستیم.
محسنی اژه‌ای تصریح کرد: رویکرد دستگاه قضایی از همان ابتدا، تفکیک قائل شدن میان معترضان و عناصر اصلی اغتشاشات بود؛ بر همین اساس اگرچه افراد فریب‌خورده اغتشاشات با عنایت مقام معظم رهبری مشمول عفو قرار گرفتند اما عناصر اصلی اغتشاشات که مرتکب جنایت و محاربه و افساد فی‌الارض شده یا سبب خسارت به اموال مردم شده و شاکی خصوصی دارند و یا مرتبط با سرویس‌های جاسوسی بیگانه هستند در زمره عفوشدگان قرار ندارند.
سمنان- مدیرکل حفاظت از محیط زیست استان سمنان، با اشاره به ورود برخی وحوش به مزارع مردم در شمال استان، گفت: در صورت بروز خسارات از سوی وحوش، جبران آن، قابل انجام خواهد بود.
رسانه‌های سعودی از ادامه‌های بارش‌های پرحجم و سیل‌آسا و مختل شدن زندگی عادی مردم در چند شهر اصلی عربستان خبر داده‌اند. تصاویری که دوشنبه (۱۲ دی) در رسانه‌های اجتماعی منتشر شده، وضعیتی شوکه‌کننده از سیلاب‌های شدید در مناطق مختلف عربستان به خصوص در شهرهای جده، مکه و مدینه را نشان می‌دهند. از پنج‌شنبه گذشته شهر مکه به شدت آسیب دیده، همه خیابان‌های شهر مدینه زیر آب رفته‌اند و در طول چند هفته گذشته خیابان‌های جده خسارات قابل توجهی دیده‌اند./ایسنا
رئیس جمهور گفت: تعطیلی مدارس خسارات قابل توجهی به روند آموزشی وارد می‌کند و ضروری است شیوه‌هایی در کاهش مؤثر آلودگی هوا دنبال شود که در عین حال باعث آسیب به روند آموزش مدارس نشود.
تصاویر ماهواره‌ای Maxar از شهر ماریوپول در شرق اوکراین، که در مارس ۲۰۲۲ و نوامبر ۲۰۲۲ گرفته شده است، تغییرات متعددی را نشان می‌دهد که از زمان محاصره این شهر توسط روسیه در ماه مارس و خسارات گسترده ناشی از هفته‌ها حملات هوایی و توپخانه‌ای رخ داده است. بر اثر بمباران‌ها در سرتاسر شهر، ده‌ها ساختمان بلندمرتبه تخریب شده یا آسیب‌دیده است. یک مجتمع نظامی جدید روسیه در مرکز شهر ساخته شده است و قبرستان اصلی شهر گسترش قابل توجهی در تعداد قبر‌های خود داشته است.
رضا الفت‌نسب، سخنگوی اتحادیه کشوری کسب‌وکار‌های مجازی گفت: براساس گفته‌های مسئولان بودجه‌ای که امسال برای توسعه شبکه ملی اطلاعات ۱۰هزار میلیارد تومان تخصیص پیدا می‌کند، این بودجه‌ها اگر در توسعه کسب‌وکار‌های مجازی هزینه شود، بسیاری از تنگنا‌های اقتصادی و اشتغال که موجب تنش و خسارت در کشور می‌شود هم قابل رفع شدن است.
مدیرکل امور انرژی صنعت برق گفت: رقمی حدود ۴۰ میلیارد تومان از مجموع ۵۸ میلیارد تومان بدهی قابل پرداخت، از پرونده خسارت برق پرداخت شده است.
معاون هماهنگی امور مناطق شهرداری تهران با اشاره به خسارت‌های وارد شده به تجهیزات شهرداری‌های مناطق در تجمعات اخیر، گفت: عمده خسارت‌ها مربوط به ۷ منطقه بوده است.
معاون هماهنگی امور مناطق شهرداری تهران با اشاره به خسارت‌های وارد شده به تجهیزات شهرداری‌های مناطق در تجمعات اخیر، گفت: عمده خسارت‌ها مربوط به ۷ منطقه بوده است.
هماهنگ کننده سازمان ملل در فرآیند صلح در خاورمیانه نسبت به وخامت اوضاع امنیتی و خسارت های جانی غیر قابل قبول در کرانه باختری به شدت ابراز نگرانی کرد.
بیله‌سوار- نماینده مردم پارس‌آباد و بیله‌سوار در مجلس شورای اسلامی گفت: خسارات کشاورزان ناشی از کمبود آب قابل جبران نیست و مسئولان امور آب برای کاستن از این خسارت باید تدبیری مناسب بیندیشند.
بیله‌سوار- نماینده مردم پارس‌آباد و بیله‌سوار در مجلس شورای اسلامی گفت: خسارات کشاورزان ناشی از کمبود آب قابل جبران نیست و مسئولان امور آب برای کاستن از این خسارت باید تدبیری مناسب بیندیشند.
قطعا اوضاع امروز بهتر از یک‌سال قبل است و طبق پیش‌بینی‌های این مراکز معتبر بین‌المللی، اوضاع رفته‌رفته بهتر هم خواهد شد. دولت سیزدهم هم نشان داده بدون برجام و اف‌ای‌تی‌اف می‌شود کار‌های بزرگی کرد. بنابراین، آن طرفی که باید عجله کند ما نیستیم. دو ماه! فقط دو ماه دیگر اگر اوضاع به همین شکل ادامه یابد، اوضاع زمین تا آسمان تغییر خواهد کرد!
سمنان- استان سمنان نزدیک به چهار میلیون هکتار مرتع قابل تعلیف دارد اما چرای زودهنگام، ورود نامناسب دامداران و خشک‌سالی طی سال‌های اخیر خسارات فراوانی را به این مراتع وارد کرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ