علاوه بر میوه‌های سمی، شیره درخت مانچینیل نیز به همان اندازه خطرناک است. شیره حاوی ترکیبی قوی از ترکیبات سمی است که می‌تواند باعث سوختگی شدید، تاول و حتی آسیب دائمی چشم شود. ایستادن در زیر درخت در هنگام بارندگی می‌تواند منجر به تماس ناشی از قطرات باران با شیره شود و خطر عوارض جانبی را تشدید کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
این مسئول گفت: وجود درخت تاگ در روستای روپس جلوه خاصی به روستا بخشیده است و این امر باعث جذب گردشگران زیادی به این روستا شده است، افزون بر آن اهالی روستای روپس بیشتر جلسات از جمله صلح و سازش و جلسات مشورتی و ... خود را زیر این درخت برگزار می‌کنند.
رضاشاه برای آن که این خیابان طولانی را از سایر خیابان‌ها متمایز کند از کفیل بلدیه درخواست کرد ۲ طرف خیابان را با درخت چنار تزیین کند. بوذرجمهور با هر زحمت و جان کندنی بود، ۱۱ هزار اصله درخت چنار را که کمتر از ۱۰ سال داشتند، در دو طرف خیابان کاشت و با حفر دو حلقه چاه در محمودیه آن‌ها را سیراب کرد. چنار‌های خیابان ولیعصر (عج) از زیباترین ویژگی‌های این خیابان زیبا به شمار می‌رود.
ستاره سابق بارسا یک سال پس از بازنشستگی غیرقابل تشخیص به نظر می‌رسد!
قورباغه سبز درختی استرالیایی از دیگر قورباغه‌های این سرزمین بزرگ‌تر است و طول بدنش به ۱۰ سانتی‌متر و بیشتر می‌رسد. طول عمر این جانور هم نسبت به دیگر قورباغه‌ها بلند است و به ۱۶ سال می‌رسد.
جوجه کباب از بین صد نوع غذای درست شده با مرغ، مقام اول را کسب کرد.
این میوه پر خاصیت در هند به سافدا معروف است، انبه با پسته و بادام هندی هم‌خانواده است و ۱۰۰۰ نوع مختلف دارد.
برونو فرناندز، هافبک منچستریونایتد با ضربه پنالتی به چلسی گل زد و شادی پس از گل او جنجال‌ساز شد.
شهبازی می‌گوید: «دوخت لباس باید تا قبل از اذان به پایان می‌رسید و بعد از نماز آن را به تن صاحب حاجت می‌کردند. در اواخر سلطنت قاجاریه که چرخ خیاطی در منازل اعیان و اشراف راه یافت، زنان رجال برای دوختن پیراهن مراد چرخ خیاطی خود را به وسیله نوکران خود به مسجد می‌فرستادند تا مراد آن‌ها هم داده شود. در کتاب خاطرات «عبدالله مستوفی» و همچنین «عین‌السلطنه» آمده است: تهرانی‌ها پارچه‌های خود را معمولاً از بزاز‌های حجره‌های مسجد سپهسالار خریداری می‌کردند.»
خوشحالی پپ گواردیولا روی گل منچسترسیتی مقابل لیورپول نزدیک بود حاشیه‌ساز شود.
مار درختی بهشتی که در جنوب شرقی آسیا زندگی می‌کنند، بعد از اینکه خود را از شاخه‌های درختان پرتاب می‌کنند، بدن خود را صاف می‌کنند تا بیشتر آیرودینامیک شوند.
این تصویری از امیرحسین خیرخواه، عکاس ورزش سه است که همیشه عجیب‌ترین جزئیات را از دورترین زوایا ثبت می‌کند.
دندان‌های بوآی درختی زمردین در نوع خود ترکیب بسیار جالبی دارد. دندان‌های جلویی این مار نسبت به دیگر مار‌های غیرسمی بلندتر و بیشتر شبیه مار‌های سمی است.
اسلولوریس با چشمان درشت و راه رفتن آرام خود، موجودی آرام و بی دفاع به نظر می‌رسد. اما پشت این تصویر یک سلاح دفاعی شگفت انگیز نهفته است.
«استراسر» سال گذشته هم رکوردی به نام خود ثبت کرده بود. او ۷۱۰ عدد گوی رنگارنگ تزئینی درخت کریسمس به ریش خود آویزان کرده بود. او برای اینکه بتواند به این تعداد از گوی برسد، چند سال پی‌درپی رکورد خود را زده بود. در واقع با سه رکورد به‌ترتیب ۳۰۲، ۵۴۲ و ۶۸۶ کار خود را شروع کرده و درنهایت به رکورد ۷۱۰ عدد رسیده بود.
رئیس جمهور آندرس مانوئل لوپز اوبرادور، تصویری عجیب را در رسانه‌های اجتماعی منتشر کرد که نشان می‌دهد ممکن است یک جن در باور‌های مایا باشد.
قارچ انگشتان مرده بیشتر بر تنه درختان در حال پوسیدن یا درختان بیمار و در حال مرگ رشد می‌کند و از این روی زندگی‌اش به مرگ درختان وابسته است.
ایتورالده گونزالس، کارشناس داوری آاس، معتقد است گل اول بارسا به بتیس که اعتراض شدیدی بتیسی‌ها را به همراه داشت، کاملا درست بود.
کیلیان امباپه بعد از پیروزی مراکش بر اسپانیا در توییت‌هایی این پیروزی و درخشش اشرف حکیمی، ستاره مراکشی هم‌تیمی‌اش در پاری سن ژرمن را تبریک گفت.
رئیس قوه قضاییه گفت: با بنر و عکس چیزی درست نمی‌شود. خودمان تشریفات و تجملات را کم کنیم.
برگ‌های بگونیا خالدار درشت و به رنگ سبز تیره هستند. نقاط نقره‌ای روی برگ‌ها و رنگ قرمز زیر برگ‌ها زیبایی خاصی به این گیاه بخشیده است. یکی دیگر از بخش‌های زیبای این گیاه، گل‌های صورتی آن است. به دلیل شباهت فرم برگ‌های این گیاه به بال، آن را بگونیای بال فرشته‌ای هم می‌نامند.
دومین تمرین تیم ملی فوتبال در نخستین روز از مرحله پنجم اردوی آماده‌سازی برگزار شد.
آرکادیوش میلیک، ستاره لهستانی یوونتوس، در این مدت کوتاه خرید کارآمدی برای تیمش بوده است.
ساپینتو در سه هفته گذشته سیستم‌های متفاوتی را به نمایش گذاشت و از تعداد بازیکنان زیادی هم استفاده کرد.
در یکی از محله‌های پایتخت درختی به نام «درخت آدامسی» وجود دارد. این درخت هم روزگاری یک درخت عادی بوده، اما به دست شهروندان تبدیل به یک درخت آدامسی در قلب منطقه یک تهران شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ