نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: علیرغم اظهارات برخی مقامات غربی، آمریکا تشنه برجام است و می‌خواهد این توافق هرچه زودتر احیا شود؛ این اشتیاق درباره اروپا جدی‌تر و شدیدتر است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
این روز‌ها همه شاهدیم که طرح دموکراسی‌خواهی، آزادی‌خواهی و انتخابات سرنوشت‌ساز و آزاد در متن مردم، تب بالایی است. یعنی مردم اشتیاق زیادی به انتخابات مهندسی شده با نتایج معلوم ندارند و خواستار انتخاباتی آزاد و دموکراتیک هستند. مردم به انتخابات مبهم، علایم مثبتی نشان نمی‌دهند. کما اینکه در انتخابات گذشته هم همین اتفاق افتاد و درصد مشارکت پایینی ثبت شد. بنابراین تقریبا حاکمیت، تکلیف خود را با بخش‌هایی از مردم مشخص کرده و بخش‌هایی از شهروندان هم تکلیف خود را با چنین انتخاباتی روشن کرده‌اند. بخش‌هایی از حاکمیت هم نشان داده‌اند به یک حداقل از مشارکت اکتفا کرده و اکتفا می‌کند.
ایسنا تصویری عجیب و متفاوت از احد آزادیخواه نماینده ملایر در صحن علنی مجلس شورای اسلامی منتشر کرد.
رئیس‌جمهور در مراسم استقبال رسمی در نیکاراگوئه گفت: استقلال، آزادی‌خواهی و عدالت‌طلبی وجه مشترک هر دو کشور است؛انقلاب دو کشور در یک برهه زمانی و همزمان اتفاق افتاد؛ امپریالیسم شکست داده‌شد.
رئیس جمهور در سفر به ونزوئلا گفت:گسترش روابط ایران و ونزوئلا در سال‌های اخیر و ظرفیت‌های متنوع متقابل ایجاب می‌کند؛ توافقات دو کشور هر چه سریع‌تر اجرایی و روابط به سطوح بالاتری ارتقا یابد.
رئیس جمهور در سفر به ونزوئلا:گسترش روابط ایران و ونزوئلا در سال‌های اخیر، ظرفیت‌های متنوع متقابل ایجاب می‌کند؛ توافقات دو کشور هر چه سریع‌تر اجرایی و روابط به سطوح بالاتری ارتقا یابد.
آزادی خواه گفت: بهتر است اعلام شود که ارگان‌ها و سازمان‌های مرتبط دولتی نیز از خودروسازان داخلی یا نمایندگی‌های خودرو سازی، خودرو دریافت کرده‌اند یا خیر؟ و از سوی دیگر مردم بداند توسط نهاد‌های دولتی نیز خودرو خارج از نوبت تحویل گرفته شده است یا خیر؟
خبرگزاری فارس از خوشحالی احد آزادی‌خواه (نماینده ملایر) از رای «عدم اعتماد» به وزیر صمت در جلسه امروز بهارستان، عکسی را منتشر کرد.
خبرگزاری فارس از خوشحالی احد آزادی‌خواه (نماینده ملایر) از رای «عدم اعتماد» به وزیر صمت در جلسه امروز بهارستان، عکسی را منتشر کرد.
آزادیخواه نماینده مجلس در واکنش به اظهارات وزیر صمت درباره کتک خوردن معاونش گفت: آقای فاطمی امین نشر اکاذیب نکنید، کدام قاضی ضرب و شتم معاون شمارا تائید کرده است؟
رئیس قوه قضائیه گفت: رژیم جعلی و غاصب اسرائیل بیش از ۷۰ سال است که مشغول جنایت و ظلم است و از وظایف نه تنها مسلمانان بلکه همه آزادیخواهان جهان است که به افشای جنایات این رژیم سفاک بپردازند.
رئیس قوه قضاییه گفت: رژیم جعلی و غاصب اسرائیل بیش از ۷۰ سال است که مشغول جنایت و ظلم است و از وظایف نه تنها مسلمانان بلکه همه آزادیخواهان جهان است که به افشای جنایات این رژیم سفاک بپردازند.
این فلسفه که ترجمان خصیصه ذاتی پاسداران انقلاب اسلامی است، نه‌تن‌ها برای آحاد ملت ایران بلکه برای سایر ملل حق‌طلب، آزادی‌خواه و استکبارستیز عالم به‌ویژه کشور‌های جغرافیای مقاومت، الهام‌بخش و راهگشا بوده است؛ به گونه‌ای که امروز خیل عظیمی از فرزندان مؤمن و مجاهد امت اسلامی تحت لوای گفتمان پاسداران انقلاب و نظام اسلامی به عرصه استکبارستیزی و مبارزه با تروریسم، جنگ‌طلبی و جنایتگری رژیم تروریستی آمریکا و دولت جعلی صهیونیستی و متحدان آنان، شجاعانه و مؤمنانه پای گذارده‌اند.
شاه و توران‌خانم دریافته‌اند که زهرا را باید با شمایل «ناسازگاری با مناسبات دربار» و به‌عنوان دختری کلیشه‌شکن و هنجارگریز بپذیرند. البته آن‌ها احتمالاً تصور می‌کنند این روحیه، به شیطنت‌ها و طغیان‌های کودکی محدود خواهد ماند و قطعاً با تمهید ازدواج در ۱۰سالگی سرکوب هم خواهد شد، غافل از اینکه او بعد‌ها مخفیانه از یکی دو انجمن نیمه‌سری مشروطه‌خواه سر درخواهد آورد.
وزارت دفاع در بیانیه‌ای اعلام کرد: ۲۲ بهمن روز تجلی آرمان‌های بزرگ و الهی ملت و روز گرامیداشت سال‌ها مجاهدت، استقلال‌خواهی، عدالت‌جویی، حق‌طلبی، آزادیخواهی و روز عزت ملی مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی است.
رئیس دانشگاه امام حسین گفت: انقلاب اسلامی نه تنها در برابر دشمنان شکست نخورده است، بلکه الگوی کشورهای آزادی‌خواه جهان شده است.
محمد تقی فاضل میبدی گفت: تعدادی از روحانیونی که به هرحال در جامعه شناخته‌شده‌اند، با افراط و تفریط‌هایی که لازم نیستند، باعث می‌شوند مردم، مخصوصا نسل‌هایی که دو یا سه‌دهه بعد از سال ۵۸ به دنیا آمده‌اند، ضدیت با روحانیت را نشانه‌ای بارز از آزادی‌خواهی بدانند و بر همین اساس فکر کنند بدرفتاری با روحانیون اشکالی ندارد.‌
آنچه در فکر و سخن این دست مسئولان، «اینترنت ملی» یا «طرح صیانت» خوانده می‌شود، در واقع «حصر عمومی» یک ملت است و «بانیان» و «حامیان» باید بدانند که نمی‌توان یک ملت را، آن هم به بزرگی و آزادی‌خواهی ملت شریف ایران، حتی با برچسب ناچسب «ملّی»، «محصور» ساخت.
جمعی از بانوان پزشک، دندانپزشک و داروساز طی نامه‌ای از دختران نوجوان سرزمین‌مان خواستند که فریب حربه‌های رسانه‌ای دشمن را نخورند و برای آبادی ایران تلاش کنند.
جمعی از بانوان پزشک، دندانپزشک و داروساز طی نامه‌ای از دختران نوجوان سرزمینمان خواستند که فریب حربه‌های رسانه‌ای دشمن را نخورند و برای آبادی ایران تلاش کنند.
«فریاد آزادی‌خواهی یا حماسه سازی‌هایی که گیبسون در آثارش دارد در حماسه کربلا جاری است و اگر او به پیاده‌روی اربعین بیاید همه اینها را حس خواهد کرد.»
ستادکل نیروهای مسلح در بیانیه‌ای ضمن گرامیداشت فرا رسیدن ۲۶ مرداد سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهن اسلامی، این مناسبت را به آزادگان سلحشور و خانواده‌های صبورشان تبریک گفت.
سخنگوی دولت، مقاومت اسلامی را امری فراتر از منطقه دانست و تاکید کرد: مقاومت هویتی جدید به جهان اسلام و منطقه بخشیده و پیروزی‌های زیادی را هم نصیب ملت‌های آزادی‌خواه کرده است.
پامپئو در پیامی توییتری نوشت: «خوشحالم که می‌بینم پلوسی رئیس مجلس (نمایندگان) سفرش به تایوان را پیگیری می‌کند. آمریکا هرگز از حزب کمونیست چین دستور نگرفته و هرگز هم نخواهیم گرفت و ما همیشه از دولت مستقل تایوان و مردم آزادیخواه آن حمایت خواهیم کرد».
نشست علنی امروز (یکشنبه 22 خرداد ماه) مجلس شورای اسلامی به ریاست محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در حالی ساعت 10 و 22 دقیقه صبح آغاز شد که نمایندگان مردم در ساعات ابتدایی، جلسه را به صورت غیر علنی با حضور 3 عضو کابینه دولت سیزدهم برگزار کردند

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ